dexter90 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Witam, Od dłuższego czasu borykam się z takim problem jak w temacie: Auto zachowuje się losowo (tylko z rana po długim postoju) tak: Co zrobiłem? - Wymiana akumulatora (tak czy siak był padnięty), po tym zabiegu problem ustał, ale po czasie znowu się pojawił - Zregenerowany rozrusznik - po tym zabiegu już totalnie jest o wiele lepiej, ale jednak od 1000 czasem potrafi zawachać się w górę.. Sprawdziłem dziś pompe paliwa - ciśnienie na listwie. Po długim postoju, gdy przekręce kluczyk słyszę pompę, ale chyba jej trochę ciężko - takie wrażenie odnoszę. Po chwili przekręce znowu kluczyk i słyszę, że już lżej podała paliwo. Tyle na temat pracy pompy. Dziś mierzyłem ciśnienie na listwie. Wskoczyło na 3.5 bara i zaraz spadło na 3.2. Po chwili przekręciłem kluczyk i było już 3.5bar i trzymało. Po kilku sekundach znowu przekręciłem kluczyk i było nieco ponad 3.8. Kiedy odpale silnik trzyma równo 4.0bar, zastanawia mnie skąd pierwszy zapłon z rana i jej ciężka praca... No i ten spadek z 3.5 na 3.2 od razu... Czyżby regulator ciśnienia paliwa, a tym samym filtr? Tak tak tak wiem - wymień to się dowiesz, ale chodzi o stworzenie kompendium problemu, a nie wymiany wszystkiego na pałe. Filtr obecny to Mann wymienione 2 lata temu czyli jakieś 50tys km temu. No może 40.
przem8 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Było przy okazji sprawdzić pod obciążeniem czy jest 4bary. Ale jak na jałowych ma 3,2 to raczej pompa niedomaga.
dexter90 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 Dawałem gazu i 4 bary trzyma. Nie ma problemu podczas jazdy. Na jałowych jest 4.0 także. Chodzi o ciśnienie po zapłonie. Pierwszy zapłon (nie start) 3.5 bara i zaraz spadło na 3.2 po chwili drugi raz zapłon (3.5) i trzyma... Martwi mnie ten spadek z 3.5 na 3.2. Przecież powinno trzymać tyle ile poda.. Chyba.
dexter90 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) Stawiam, że z rana (po całonocnym postoju w chłodne dni) kiedy przy pierwszym włączeniu zapłonu jest jej "ciężko" nie daje nawet 3.2... Ale ten spadek z 3.5/3.6 bara na 3.2 to chyba regulator prawda? Jak już silnik wystartuje trzyma jak strzała 4.0. Edit: A no i przekaźnik oczywiście nowy Meyle czy jakoś tak Jeszcze jutro sprawdzę ciśnienie z samego rana. P.S Jeżeli chodzi o pompe to nówka oryginał czy co polecacie? Szmelcu nie wsadzam Edytowane 24 Stycznia 2018 przez dexter90
dexter90 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 Pomiar z samego rana: Pierwsze włączenie zapłonu pompka podała 3.5bar i spadło od razu na 3.2 .... Drugie włączenie zapłonu pompa podała 4bary i spadło od razu na 3.5bar Uruchomiłem silnik (w momencie kręcenia wskazówka stała nieruchomo) dopiero jak załapał (dość szybko bo rozrusznik po regeneracji) to w momencie dławienia wskazówka powoli szła do 4.0bar i na ssaniu osiągneła wartość 4.1bar/4.2bar. Ale dopiero jak już wskoczył na pełne 1200obr/min.
Ditomee Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Witam jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwa ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
przem8 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 5 minut temu, Ditomee napisał: Witam jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwa ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Podpinasz się manometrem do listwy wtryskowej. Na końcu listwy jest zaworek, który odkręcasz i się wpinasz wężykiem. Ciśnienie sprawdza się podczas jazdy i ma być 4 bary.
Ditomee Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 A nie na postoju , bo że zwiększeniem obrotów zwiększa się cisnienie ??Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 A nie na postoju , bo że zwiększeniem obrotów zwiększa się cisnienie ??Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaJa mam tak 880 3 bary 1500 6bar2000 7,5bar3000 8,5bar 4000 10 bar Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
bochenowski Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) 19 minut temu, przem8 napisał: Podpinasz się manometrem do listwy wtryskowej. Na końcu listwy jest zaworek, który odkręcasz i się wpinasz wężykiem. Ciśnienie sprawdza się podczas jazdy i ma być 4 bary. Gdzie mozna kupić przejściówkę która oryginalnie pasuje w ten krociec do pomiaru na końcu listwy ? Chciałem sprawdzic ciśnienie u siebie, ale żaden z okolicznych mechaników nie ma takiej przejściówki do audi, tylko zwykle manometry. Ja mam akurat inny problem. Na zimnym przerywał i szarpał zmieniłem pompę na niby nowa i oryginalna i problem dalej instnieje plus wyje pompa w czasie jazdy. I wszystko sie zaczęło dziać od czasu jak zrobiłem rozrząd, wszystkie wymiany płynów świec itd plus instalacja lpg. Wydaje mi sie ze to zbieg okoliczności... Edytowane 26 Stycznia 2018 przez bochenowski
przem8 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Odkręcasz jeszcze ten zaworek (wyleci trochę paliwa) i normalnie nakładasz wężyk i ściskasz obejmą.
JeJu Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 nie wiem czy ta informacja jest prawdziwa ale może coś pomoze niby w audi jest tak ze jak sie otworzy drzwi kierowcy to pompa powinna juz zadziałać
dexter90 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 w 1.8T dopiero po przekręceniu zapłonu.
Guma999 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 24.01.2018 o 15:40, dexter90 napisał: Witam, Od dłuższego czasu borykam się z takim problem jak w temacie: Auto zachowuje się losowo (tylko z rana po długim postoju) tak: Co zrobiłem? - Wymiana akumulatora (tak czy siak był padnięty), po tym zabiegu problem ustał, ale po czasie znowu się pojawił - Zregenerowany rozrusznik - po tym zabiegu już totalnie jest o wiele lepiej, ale jednak od 1000 czasem potrafi zawachać się w górę.. Sprawdziłem dziś pompe paliwa - ciśnienie na listwie. Po długim postoju, gdy przekręce kluczyk słyszę pompę, ale chyba jej trochę ciężko - takie wrażenie odnoszę. Po chwili przekręce znowu kluczyk i słyszę, że już lżej podała paliwo. Tyle na temat pracy pompy. Dziś mierzyłem ciśnienie na listwie. Wskoczyło na 3.5 bara i zaraz spadło na 3.2. Po chwili przekręciłem kluczyk i było już 3.5bar i trzymało. Po kilku sekundach znowu przekręciłem kluczyk i było nieco ponad 3.8. Kiedy odpale silnik trzyma równo 4.0bar, zastanawia mnie skąd pierwszy zapłon z rana i jej ciężka praca... No i ten spadek z 3.5 na 3.2 od razu... Czyżby regulator ciśnienia paliwa, a tym samym filtr? Tak tak tak wiem - wymień to się dowiesz, ale chodzi o stworzenie kompendium problemu, a nie wymiany wszystkiego na pałe. Filtr obecny to Mann wymienione 2 lata temu czyli jakieś 50tys km temu. No może 40. Proponuje wyciągnąć przepustnice wyczyścić i zrobić adaptację miałem podobnie z rana przez 3s jak by auto chodziło na trzy gary. U mnie to pomogło Edytowane 22 Stycznia 2019 przez Guma999
Kejsi Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Nie wyciągaj przepustnicy tylko obowiązkowo zmierz ciśnienie pod obciążeniem bo zajedziesz motorownie. Po przekreceniu kluczyka musisz mieć stałe 4 bar odrazu i czy to na jałowych czy pod obciążeniem. Patent na ten zaworek w listwie do pomiaru są dwa; -idealnie pasuje końcówka od węży freonowych na r410a jest to 1/4 cala -drugi bierzesz ten dzyndzel do wykrecania wentli w rowerze i wykręcasz w listwie i zakładasz wąż.
QuikSilver Opublikowano 14 Grudnia 2019 Opublikowano 14 Grudnia 2019 wyciągnij cala listwę z wtryskami tak żeby była w gorze i niech ktos przekręci zapłon moze ktorys wtrysk puszcza i dlatego leci ciśnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się