Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[bex 1.8T] logi i turbo do spr przed LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, 

W poniedziałek zakładam gaz wiec prosze o sprawdzenie logów pod tym kątem oraz czy turbo dobrze pracuje.  

Pacjent : 1.8t bex ośka chyba seria 190km 250tys nalatane w Szwajcarii, shell helix 5w40 pobor 0,3l /1000km (wczesniej 4tys na mobilu 10w40 -tyle samo) naszykowany mam LM 5W40 polecany na forum ale się waham bo dolewki bd drogie :kwasny: Mechanik sprawdzał dzis turbo i mowil ze ok , oleju tez nie ma zbytnio w dolocie, dodatkowo uszczelka pokrywy wpadła bo lała ale sadze ze aż tyle by nie wypchała. Tydzień temu rurki od odmy po stronie pasażera wyczyściłem te do tipa ( syf straszny ale przelot cm był), zaworek zielony od kierowcy ok, puszcza w jedą chyba ze dmuchne z calej sily to sie zatyka. Spręzanie 12 na każdy cyl, po próbie olejowej to samo. Mimo wszystko stawiam na turbo bo cos mocy mi brakuje ( chyba ze przyzwyczaiłem się :D wczesniej 1.6 100km hehe) 

Żadnych błędów, logi na dzien dzisiejszy :

http://vaglogi.pl/log-115_118_40EG0rO.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_jgO5c.html

http://vaglogi.pl/log-002_032_033_S4M1H.html

http://vaglogi.pl/log-002_031_5zYD6G.html

dodam jeszcze ze 2 poduchy silnika i skrzyni do wymiany, plus napinacz skacze po rozgrzaniu auta (sprzegło alt wymienione SKF i nic)

 

z góry dzięki za pomoc. pozdro :wink:

Edytowane przez ironbex
Opublikowano

To nie diesel i logi robi się do odcinki. Turbo wygląda ok. Powtórz logi i skasuj błędy przed każdym logowaniem.

Opublikowano

Przepływka zaniża, jak dolot szczelny to do wymiany.

Opublikowano

Jak zrobić logi?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

wyczyszczona przepływka do tego nowy filtr , przepustnica wygląda na w miarę czysta wiec nie ruszałem 

dolot wygląda na szczelny ale mogę się mylić

statyczne

http://vaglogi.pl/log-004_003_k4277l8.html

http://vaglogi.pl/log-032_N1q3q.html

dynamiczne

http://vaglogi.pl/log-031_002_033_goA7z76.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_dEU28.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5r46ia.html  ---- ostatnie pomiary z 3 

przy ktorymś pomiarze wywaliło 

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 

Edytowane przez ironbex
Opublikowano

Ok, przepływke narazie zostaw, sprawdz szczelność dolotu kompresorem bo teraz nie wiadomo czy nieszczelność czy coś innego, turbina dołem wstaje poprawnie ale góra niedoładowuje.

Opublikowano (edytowane)

odgrzewam ..

logi po wymianie ezektora, zamontowaniu pompy walbro, czyszczeniu przepustnicy, uszczelnieniu odmy(pekniete kolanko, nie czyscilem tej matalowej  z tylu rurki co idzie do pokrywy ale powietrze chucha)

http://vaglogi.pl/log-033_002_5f72f.html

http://vaglogi.pl/log-020_003_CBP2LC.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_33vYP.html

co jest nie tak ?? 

Edytowane przez ironbex
Opublikowano

Masz przede wszystkim duze spalanie stukowe, nie moze tak zostac. Swiece kiedy wymieniane i jakie sa teraz?

Kat jest jeszcze? W jakim stanie?

Turbo raczej w porzadku, przeplyw trudno ocenic bo nie zrobiles logow do odcinki, ale raczej zaniza troche.

Opublikowano

Zapomniałem. Świece nowki zalecane tu na forum 1tys temu. Kat jest, nie wiem w jakim stanie. Da radę to z logów sprawdzić sprawność jego? 

Dodam że na gazie jeździłem od lutego ale ciągle ubogo było, chyba wtryski są za małe valteki 3ohm czasy 5ms gdzie 2.2ms benzyny wychodzą. Mam podgląd kablem. Narazie postanowiłem Benz doprowadzić do ładu a potem gaz poprawić u jakiegoś lepszego szpeca ale ciężko idzie.. 

Opublikowano (edytowane)

Może wtryski leja?? Dodam że jeździłem na pompie 3barowej od października bo taka mi wcisneli w hurtowni jak padła stara stąd zmiana na walbro

Edytowane przez ironbex
Opublikowano

Logi robione na PB czy na LPG? w kazdym razie przeplyw za niski, z zaplonem to sie cyrki dzieja, a mieszanka z kolei przez 3/4 partii obrotow leci na bogato, a potem na ubogo..

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, ironbex napisał:

chyba wtryski są za małe valteki 3ohm

Zmień wtryski jak chcesz pojeździć na gazie na acw03 lub barracudy 130. Stuki zapewne spowodowane są brakiem przepływu i wszystko wskazuje na to, że przepływka do wymiany, bo przepływ odpowiada wersji 150-163km, a nie wersji bex.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Pb. Czyli co lewe powietrze? Nabijalem dolot. Szczelny.002 pokazuje przepływka a 003 Map senser? Bo widzę rozbieżności delikatne między nimi. Przy czyszczeniu przepustnicy olej jak by płynol wewnątrz.. Może warto w oct zainwestować, turbo mechanik mówił że czyste. Dodam że 03.l/tys bierze LM sht

Zamierzam pojechać do energy gaz polska w wawke, powiedzieli ze ogarna z wymianą na barakudy za 700zl tylko tu pytanie czy przy cyrkach z benzyna da radę to wystroic

Opublikowano

Najpierw musisz na benzynie doprowadzić do ładu, a potem gaz. Taka zasada. Jak wszystko masz szczelne to podmień przepływomierz.

Opublikowano

Podmieniłem z b5 numery były te same. Wskazania nie zmieniły się 

Opublikowano
47 minut temu, ironbex napisał:

Podmieniłem z b5 numery były te same. Wskazania nie zmieniły się 

To dziwne, a może ten z b5 też nie do końca sprawny albo jakiś zamiennik inny niż bosch. Nic innego nie przychodzi do głowy (skoro szczelność ok) chyba, że masz zarośnięty filtr powietrza albo nieszczelną obudowę filtra.

Opublikowano

Też bosch, Z 8 tys nalotu na tym filtrze więc wymienię na dniach może akurat. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...