Marcin13 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Witam Serdecznie!! Bardzo proszę o analizę logów. Błędów brak ale wydaje mi się że auto nie jedzie jak powinno... Wg mnie Turbo i przepływka w miarę ok ale kanał 033 oraz 020 to chyba cos nie tak. Z góry dziękuje za pomoc. http://vaglogi.pl/log-002_033_Rv6y8HF.html http://vaglogi.pl/log-003_020_yhPAjt.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Dy65xB.html
Marcin13 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2018 Pierwszy wykres i log na 115 oraz 118 był na LPG. Reszta już na PB po skasowaniu korekcji na kanale 032
przem8 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu
Marcin13 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2018 32 minuty temu, przem8 napisał: Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu Ok to musze auto oddać w celu weryfikacji szczelności... Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze? Ewentualnie w ubiegłym roku zmieniałem DV może on coś nawala? Rozumiem że wartości turbo i przepływomierza są ok?
przem8 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Godzinę temu, Marcin13 napisał: Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze? Czy każdy? Pewnie nie Trzeba sprawdzić dolot ciśnieniowo, kompresorem, a nie jak większość na "oko" lub wodą z mydłem. Turbo ok, przepływ niby w normie ale ma wahania przy bardzo wysokich obrotach i korekty bardzo wysokie, nieadekwatnie do przepływu.
Marcin13 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2018 Czyli zaczac od szukania nieszczelności... Czy ta nieszczelności może powodować te bardzo wysokie korekty?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Marcin13 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2018 Jeszcze jedno: Czy nie działający system SAI może powodować zbyt uboga mieszankę? Napewno ta pompa powietrza wtórnego u mnie nie działa od jakichś 5 lat....Czasem jest też błąd systemu EVAP.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Sai nie powinno wpływać na mieszanke, sprawdz szczelność, usuń nieszczelności jak są, potem powtórz 002+033, jak nie bedzie poprawy to przepływka do podmiany.
Marcin13 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dzięki za zaangażowanie i odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkichWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Marcin13 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 (edytowane) Witajcie ponownie! W między czasie wymieniłem sondę lambda ( uszkodzona grzałka),eżektor ( stary się rozleciał), sprawdziłem szczelność dolotu kompresorem. Oto dzisiejsze logi: http://log.malonetuning.com/chart/231179#H8KLCABFw47DjFoCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D http://log.malonetuning.com/chart/231181#H8KLCADDkMOOw4xaAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D http://log.malonetuning.com/chart/231177#H8KLCAAyw4%2FDjFoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D Wg. mnie dalej ubogo choć podgląd grupy 32 przed logami to At Idle -3.2% , Partial Throttle -1.6%. Przepływa również powinna trochę więcej wskazywać... Co Wy na to??? Dodam że odma sprawna i czysta... http://vaglogi.pl/log-003_020_Nr276QS.html http://vaglogi.pl/log-002_033_s3CZ5S0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_39R4Qg6.html Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez Marcin13
Łukasz13 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Przeplywka jak na awt to mierzy troche za malo.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
Marcin13 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Dobra zamawiam i dam znać po wymianie. Czy sonda może przez nią az tyle korygować?
Marcin13 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Tak jak obiecałem ciąg dalszy. Logi po wymianie przepływki: na Pb http://vaglogi.pl/log-115_118_7Y5aB9Y.html http://vaglogi.pl/log-002_033_85TThw.html Lpg : http://vaglogi.pl/log-002_033_YHAa2.html Rozumiem że trzeba na regulacje lpg jechać??? Czy można stwierdzić że nie ma nieszczelności i wszystko ok? Oczywiście poza LPG??
ŁUKASZ. Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam. Podepne się czy ktoś sprawdzi moje logi wywala mi check kod błędu 16514 Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez ŁUKASZ.
ŁUKASZ. Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) http://vaglogi.pl/log-002_033_hb54sBi.html http://vaglogi.pl/log-115_118_032_2Hc171.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_i49p04s.html Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez ŁUKASZ.
ŁUKASZ. Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) Jakby ktoś sprawdził byłbym wdzięczny Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez ŁUKASZ.
przem8 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) Błąd od uszkodzonej sondy. Turbo ok Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez przem8
ŁUKASZ. Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG
przem8 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, ŁUKASZ. napisał: To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG U Ciebie jest auto po programie. Dlatego masz większe doładowanie, przepływ i wtryski na granicy pętlenia, a w jedym logu widać, że już pętlą. Na oko spokojnie ponad 190km tam powinno być. Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez przem8
ŁUKASZ. Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Właśnie coś takiego mi się dzieje przy prędkości 200km/h jakby brakowało gazu zaczyna go mulić i szarpać czy można coś tym zrobić mam qboxa sterownik gaz stag300
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się