miekawara Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Witam. Wczoraj wracając z pracy zapaliła się kontrolka ładowania. Dzisiaj rano sprawdziłem miernikiem napięcie akumulatora jest 12,6v natomiast po odpaleniu silnika jest 11,6v. Moje pytanie czy wymienić alternator czy tylko regulator napięcia? Alternator Valeo. Szczotki jeszcze są.
sitar Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Szczotki są w miarę równe?Zdejmij ten czarny kapselek co osłania szczotki i zrób zdjęcie-do montażu i tak będziesz musiał go zdjąć
Kaziorek Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 W dniu 1.02.2018 o 09:41, miekawara napisał: Witam. Wczoraj wracając z pracy zapaliła się kontrolka ładowania. Dzisiaj rano sprawdziłem miernikiem napięcie akumulatora jest 12,6v natomiast po odpaleniu silnika jest 11,6v. Moje pytanie czy wymienić alternator czy tylko regulator napięcia? Alternator Valeo. Szczotki jeszcze są. Pochwal się co zrobiłeś bo sam mam podobny problem. Pzdr
miekawara Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 Regeneracja alternatora. Była przerwa na wirniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się