Art_A4 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Czy takie zużycie to norma ??? Mam się bać ??? Oceńcie wygląd. ;(
rav Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Napisz ile już kilometów przejechałes na tym pasku ?
RiCoTriCo Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 mój wyglądał lepiej a mimo wszystko zmianiłem go od ostatniej wymiany zrobiłem 65.000 a Ty ile przejechałeś na swoim ??
Art_A4 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 właśnie nie wiem dokładnie . Poprzedni właściciel twierdzi że 40 tys temu. Na co zwrócić uwagę ??? Jeździć delikatnie ??? (do 2 - 2,5 tys. obrotów)
RiCoTriCo Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 właśnie nie wiem dokładnie . Poprzedni właściciel twierdzi że 40 tys temu. Na co zwrócić uwagę ??? Jeździć delikatnie ??? (do 2 - 2,5 tys. obrotów) moim skromnym zdaniem jak ma się urwać to się urwie więc czy będziesz pyrkał spokojnie czy dawał po garach nie ma różnicy sprawdź w książce servisowej kiedy był wymieniany ( jeśli ją posiadasz ) może będziesz miał naklejke od spodu maski przy jakim stanie km. był wymieniony jeśli świeżo kupiłeś auto to wymieniaj i nie bazuj się na tym co Ci powiedział poprzedni właścicel !! na Twoim miejscu nie podejmowałbym ryzyka bo możesz sobie narobić dużo więcej kosztownych szkód niż wymiana paska
Art_A4 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 W najbliższym czasie wymienie. Czy części i ceny takie same jak dla np. AFN-a ??? (bo to przecież to samo tylko turbo inne). Ile trzeba kaski wydać ??? Interesuje mnie kompleksowa wymiana.
Bartek Po 87 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 moim skromnym zdaniem jak ma się urwać to się urwie więc czy będziesz pyrkał spokojnie czy dawał po garach nie ma różnicy Kolego obroty mają tutaj duże znaczenie bo im wyższe tym pasek zostaje poddany większym obciążenią- więc spokojnie i nie za dużo obrotów. Co do wymiany rozrządu to nie ma co wierzyć poprzedniemu właścicielowi bo wszyscy wiedzą ze jego zużycie jest praktycznie niemożliwe do sprawdzenia. Ja zawsze wymieniam po kupnie, koleś który sprzedawał moją a4 zapewniał że zrobił to 20tkm wcześniej a i tak zrobiłem. Napiszę ci ile ja płaciłem za części pompa wody Doltz- 59,17 rolka prow p.rozrz luk-61,46 rolka nap.p.rozrz luk-81,19 pasek rozrządu Gatesa-43,41 +robocizna Nie zwlekaj z tym bo koszty pękniętego paska będą stanowczo większe
Art_A4 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Czyli wychodzi 245 zł + robocizna (pewnie drugie tyle). Części raczej takie same jak do AFN-a ??? A co z kołami zębatymi ??? Trzeba wymieniać cały zestaw jak to zrobił miczek.mk (AFN) ????? Czy tylko wystarczy to co napisałeś ??? http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_paska_rozrzadu-t6970.0.html
Bartek Po 87 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Zapomniałem to są ceny bez vat i po zniżkach, to nie są najtansze części ale to nie o to chodzi tylko zeby były dobrej jakości. No już nie pamiętam ile płaciłem za robotę ale do najtanszych nie należała, jest z tym trochę zabawy tezeba ściągnąć zderzak i jest słabe dojście ponoć? Co do różnic w AFN a AHU to teoretycznie masz racje ale nie wiem. Niestety to jest cena za spokojną głowę
Art_A4 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Jak to mówią "morda na glebę". Czyli cały koszt to ok. 1000 zł ??? Trzeba zacząć kaskę oszczędzać . Czekam na wypowiedzi osób które robiły rozrząd w AHU bądź w AFN-ie (jeżeli części te same).
Bartek Po 87 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Kurcze tu mnie zagiełeś ja wymieniałem to co napisałem i ponoć to było też na wyrost. Pompe wody wymienia się ponoć profilaktycznie bo jest dostęp. To powinno wystarczyć chyba? Ze mnie też nie jest żaden szpec ale taki zestaw polecił mi znajomy i co do firm też, Więc kupiłem. Co do ceny to ja się zamknełem w okolicach 600zł(coś kojaże 200 za robote).
Waldek1 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 silnik AVF 2004 r. wymienialem w styczniu stan licznika 130000 km rorząd nie był wymieniany od nowości zestaw rolek 245,00 zł pasek rozrzadu 170,00 pasek weloklinowy 46,99 pompa wody 141,00 robocizna 200,00
rookie Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Stary wymieniaj natychmiast. Kasy nie żałuj. Pompa wody Ruville 110 zł 2 rolki Ruville + pasek rozrządu ContiTech 230 zł pasek klinowy ContiTech Multi-Rib 70 zł napinacz paska klinowego 220 zł płyn chłodniczy G12+ 40zł robocizna 300 zł Ceny z allegro. Sam teraz wymieniałem u siebie. Pozdrawiam
scythe Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Moim zdaniem nie zastanwaiłbym się nad jego wyglądem tylko bym wymienił , i znalazł przycznynę (ewentualną ) dlaczego ten pasek ma taki wygląd. Jak juz szczeli to bedziesz napawdę doświadczony posiadacz niuni z silnikiem diesla. pozdrawiam
pacza Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Mój pasek był w wizualnie lepszym stanie. Jednak wszystkie 3 paski, rolki i napinacze poszły do wymiany. Właśnie mam auto "w robocie". Zmieniam wszystko, co budziło choć najmniejsze wątpliwości. Trochę to kosztuje, ale zaniedbanie sporo więcej.
arczi900819 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Może komuś się przyda ten opis (1Z/AHU)... http://rapidshare.com/files/191159465/Rozrz__261_d_AHU_1Z.rar.html Z doświadczenia wiem że o to trzeba dbać... Mi pasek przeskoczył o 1 ząbek i tysiak poszedł w pi... rolka puściła.... No ale zdarzają się też wady fabryczne (niestety) tj w moim przypadku bo jakieś 3tys km wstecz był wymieniany pasek.
mecenas61 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Ja byłem wczoraj w aso po części do wymiany rozrzadu. Kpl.rozrząd - 460 zł. Pompa wody - 330 zł. Uszczelniacze wału korb. góra i dół 2 szt - 152 zł. Popychacze zaworów (szklanki) 100 zł.1 szt. czyli x 8
wojtekce Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Ja byłem wczoraj w aso po części do wymiany rozrzadu. Kpl.rozrząd - 460 zł. Pompa wody - 330 zł. Uszczelniacze wału korb. góra i dół 2 szt - 152 zł. Popychacze zaworów (szklanki) 100 zł.1 szt. czyli x 8 i jeszcze robota
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się