Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Ostrzegajaca Kontrolka hamulca na wyświetlaczu w B6 !


marcin_uk

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam podobny problem. Swieci pomaranczowa kontrolka od hamulcow. VCDS nie pokazuje zadnych bledow, plynu pod korek, klocki jak nowe (grube).

Co moze byc przyczyna?

W przypadku padnietego czujnika powinien chyba pojawic sie jakis blad...

Problem pojawil sie nagle, nie bylo nic dlubane w aucie w tym czasie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie tez jak spr abs to mam błąd :

65535 Uszkodzony moduł sterujący

Ktoś już naprawiał ten moduł ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam podobny problem. Swieci pomaranczowa kontrolka od hamulcow. VCDS nie pokazuje zadnych bledow, plynu pod korek, klocki jak nowe (grube).

Co moze byc przyczyna?

W przypadku padnietego czujnika powinien chyba pojawic sie jakis blad...

Problem pojawil sie nagle, nie bylo nic dlubane w aucie w tym czasie.

Pozdrawiam.

przetarty kabel od czujnika. myslalem, ze vag wywala wtedy blad...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co miales przetarty kabel od czujnika na klocku??

ma ten sam blad i klocki wygladaja na ok i ply tez jest pod korek...nie wiem gdzie szukac bledo bo ta kontrolka mnie irytuje :thumbdown: pali sie non stop...chociaz "niby" wszystko jest ok... czy jesli swiec sie (O) to klocki?? [br]Dopisany: 25 Luty 2011, 21:51_________________________________________________up.

jak wymienie klocki to lampka zgasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze wystarczy usunac kable z klocka jak wiesz ze sa nowe i sprobowac je skrecic?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi juz sie caly rok swieci (O) :D tez na poczatku myslalem ze klocki , okazalo sie ze hmm jednak nie , pozniej vag ....no tez ok , wiec mozliwe ze przyczyna siedzi w przewodach moze sie ktorys przerwal , moze to kiedys sprawdze bo juz sie przyzwyczailem d tej kontrolki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jak mówisz u mnie pewnie też gdzieś na kablach jest problem ale mnie to już drażni więc muszę się wziąć za to:kwasny:

Takze ja jeszcze poczekam ;) daj znac jak sie uporasz z tym ;) pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczepię się pod wątek:

Niedawno pojawiła mi sie żółta kontrolka informująca o problemie z klockami hamulcowymi. Klocki z tyłu miałem rzeczywiście mocno wytarte, więc je wymieniłem, jednak niestety - żółta kontrolka jak świeciła tak świeci. W czym leży problem ? Który kabel mógł się zerwać ? Niczego dziwnego w okolicy tarcz nie dostrzegłem. Podłączyłęm pod VAGa, ale żadne błędy nie wyskoczyły.

Dzięki z góry za sugestie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kolego to samo gdzieś jest kabel uwalony:kwasny:po drugie z tyłu nie ma czujników że wymieniałes klocki no chyba że naprawdę były już cienkie. Sprawdź jeszcze dokładnie klocki przednie ale od wewnętrznej strony bo się szybciej ścierają:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ostatnio trzy razy się zdarzyło 3x pisk + napis BREMSE. Za każdym razem było to jak wszystko było jeszcze zimne i przy ostrym ruszaniu w prawo. Klocki są prawie nowe i to nie to. Podejrzewam mało płynu. Po wymianie klocków z przodu i z tyłu było za dużo płynu i chociaż wcześniej odessałem poniżej max to i tak po jeździe próbnej wyleciało trochę korkiem:kwasny: musiałem odessać na wszelki wypadek prawie do połowy między min- max żeby się nie wylewał i nie rozpuszczał lakieru pod spodem a teraz po 10 tys pewnie klocki się trochę dotarły i jest go za malo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawż płyn hamulcowy, miałem to samo.

Podczepię się pod wątek:

Niedawno pojawiła mi sie żółta kontrolka informująca o problemie z klockami hamulcowymi. Klocki z tyłu miałem rzeczywiście mocno wytarte, więc je wymieniłem, jednak niestety - żółta kontrolka jak świeciła tak świeci. W czym leży problem ? Który kabel mógł się zerwać ? Niczego dziwnego w okolicy tarcz nie dostrzegłem. Podłączyłęm pod VAGa, ale żadne błędy nie wyskoczyły.

Dzięki z góry za sugestie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ostatnio trzy razy się zdarzyło 3x pisk + napis BREMSE. Za każdym razem było to jak wszystko było jeszcze zimne i przy ostrym ruszaniu w prawo. Klocki są prawie nowe i to nie to. Podejrzewam mało płynu. Po wymianie klocków z przodu i z tyłu było za dużo płynu i chociaż wcześniej odessałem poniżej max to i tak po jeździe próbnej wyleciało trochę korkiem:kwasny: musiałem odessać na wszelki wypadek prawie do połowy między min- max żeby się nie wylewał i nie rozpuszczał lakieru pod spodem a teraz po 10 tys pewnie klocki się trochę dotarły i jest go za malo

heh trzeba wozic plyn ze soba :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem taki przypadek przez kiepskiego mechanika, który nie dokręcił odpowietrznika odpowiednio mocno po wymianie płynu. Skapnąłem się dopiero jak kontrolka zaczęła migać na zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...