Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Akcja serwisowa KLIMATYZACJI A4 B8 LIFT 2012-2015 80C5 80C6


Marcin Parada

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy orientujecie się, jak głęboka jest ingerencja przy wymianie tego elementu, czy ktoś spotkał się z jakimiś negatywnymi skutkami po tej wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy rozwala mi kodowanie lamp, czujników w trakcie tej akcji serwisowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.02.2019 o 10:04, lcu napisał(a):

Czy rozwala mi kodowanie lamp, czujników w trakcie tej akcji serwisowej?

Nic Ci nie rozwalą. Wymienią Ci podgrzewacz i wgrają nowy soft do klimy. W BCM nie będą grzebać. Powiedz żeby nie robili porównania online.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jeszcze jedna rzecz jestem po akcji czy w trakcie tej usługi muszą sciągnąć ten srebrny dekor z deski rozdzielczej co nachodzi na zegary - prędkościomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lcu napisał:

Ok, jeszcze jedna rzecz jestem po akcji czy w trakcie tej usługi muszą sciągnąć ten srebrny dekor z deski rozdzielczej co nachodzi na zegary - prędkościomierz?

W trakcie akcji nie powinni dotknąć ramki wokół zegarów, jeśli o to Ci chodzi. Wymieniana jest nagrzewnica, robi się to od strony schowka, po jego wcześniejszym demontażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem, bo mam wrazenie ze sciagali bo jest zle zalozona ? nachodzi na zegary tam gdzie masz przycisk reset od kilometrow :)

A nie mam łyżek żeby to podważyć :) 

Edytowane przez lcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj ich o to, jak Ci coś przy zegarach grzebali to niech poprawią to jak trzeba. Dziwne, że po tej akcji serwisowej masz coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2018r powinna już być ta poprawiona wersja. Zrób zdjęcie miejsca, w którym kable wchodzą w nagrzewnice bo to był ten problem z nimi. Tam był przy masie zły styk i to prowadziło do grzania sie w tamtym miejscu i topienia kabla i plastiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał:

2018r powinna już być ta poprawiona wersja. Zrób zdjęcie miejsca, w którym kable wchodzą w nagrzewnice bo to był ten problem z nimi. Tam był przy masie zły styk i to prowadziło do grzania sie w tamtym miejscu i topienia kabla i plastiku.

Właśnie nie wiedziałem czy to 2018 czy 2014 ?

Foto mam tylko takie, samochód już złożony ale jak będzie okazja to sprawdzę i cyknę foto 

20200717_164236.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Muskel1 napisał:

14 lipiec 2018 na naklejce.

20200717_194855.jpg

Dobra, zgadza się ja patrzyłem na 14.07.18 i nie wiedziałem które to rok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na górze to samo pisze tyle że miesiąc oznaczony cyfrą:wink:

Produkcja na trzy zmiany i to w sobotę bo jeszcze godzina 20:06 widnieje:grin:

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuję się ktoś jak można szybo sprawdzić czy owa nagrzewnica jest sprawna ? Ona zawsze dogrzewa czy dopiero poniżej jakieś temperatury ? Dopóki silnik się nie nagrzeje w aucie zima .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zaznaczyć w menu jak masz mmi że automatycznie albo wyłączyć. Czy nagrzewnica będzie uruchomiona decyduje o tym ustawiona temp. na klimatroniku i temperatury zewnętrzna. VCDSem można na pewno w blokach pomiarowych klimy zobaczyć czy jest aktualnie aktywna czy nie. Gdyby była uszkodzona pewnie miałbyś błąd w klimatroniku zapisany. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Muskel1 napisał:

Musisz zaznaczyć w menu jak masz mmi że automatycznie albo wyłączyć. Czy nagrzewnica będzie uruchomiona decyduje o tym ustawiona temp. na klimatroniku i temperatury zewnętrzna jak i płynu chłodniczego. VCDSem można na pewno w blokach pomiarowychvklimy zobaczyć czy jest aktualnie aktywna czy nie. Gdyby była uszkodzona pewnie miałbyś błąd w klimatroniku zapisany. 

Tak mam ustawione na Auto,pomimo tego w aucie jest zimno do póki silnik nie osiągnie 90°C. Podłączyłem vcds i próbowałem zrobić nastawy podstawowe,  niestety nie dałem rady. Ktoś podpowie co robię nie tak(zamiescilem filmik) ? Jak szukac w blokach pomiarowych informacji o ewentualnej awarii tej nagrzewnicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W platformie B8 użwamy rozszerzonych bloków pomiarowych.

Nagrzewnica elektryczna załącza się do temp. zew. 10 stopni.

Musisz uruchomić silnik, podpinasz vcds i wchodzisz w sterownik klimy 08. Następnie rozszerzone bloki pomiarowe. Otworzy Ci się po prawej stronie okienko z listą wszystkich dostepnych bloków pomiarowych, które można monitorować. U samej góry masz pasek wyszukiwania, możesz wpisac tam dana nazwę, której szukasz lub nr. bloku. Nagrzewnica to Luftzusatzheizung (nie wiem czy w Twojej wersji będzie to przetłumaczone na angielski). Jest to blok pomiarowy 047-1

Wyszukaj go i obserwuj czy zmieni się wartość gdy na MMI aktywujesz lub deaktywujesz nagrzewnicę.

Podobnie wyszukujesz silniczki sterujące klapami temperatur V159 i V158.

Bild 1.jpg

Bild 2.jpg

Bild 3.jpg

Bild 4.jpg

Bild 5.jpg

Bild 6.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będe jeszcze mógl skorzystać z akcji serwisowej ?

a4 b8 lift 2013r zauważyłem że auto dopiero grzeje po 6 km , caly czas leci zimne powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...