Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Audi a4 b6 1.6 benzyną 

Witam,  mam taki problem.  Podczas jazdy zazwyczaj przy 3000 obrotów samochód zaczynał mi szarpac i spadać z obrotów,  nie chciał się na nie wkręcić .  Po połączeniu do komputera wyskoczył błąd niskiej jakości paliwo (mieszanka) . Po skasowaniu błędu,  na drugi dzień pojawił się ten sam problem, wymieniony filtr paliwa , ale na trzeci dzień znów problem wrócił.  Dodam, że podczas jazdy kiedy zaczyna mi szarpać słyszę grechoczenie z przodu wydechu. Po zatrzymaniu się przy wydechu czuć było spalona gumę. Na jałowym biegu przy gazowaniu dym nie leciał mi z wydechu tylko 10 CM przed końcem wydechu.  

 Proszę o pomoc i poradę. 

Edytowane przez Natalia. Ka
Opublikowano

Co do wydechu to pewnie gdzies masz nieszczelnosc. Nie ma raczej wplywu na szarpanie. Co do szarpania obstawial bym kable albo swiece. Pytanie czy i kiedy byly wymieniane? Zacznij od tego. A wydech do spawania albo wymiany. 

Opublikowano (edytowane)

Jezeli nie byl bledu sondy to bym odpuscil. Zancznij od najtanszych napraw. Masz lpg?

Edytowane przez wielkiszu666
Opublikowano (edytowane)

Z tym,  że czytałam ,że błąd emisji spalin może wskazywać o Zapchany katalizatorze. 

Edytowane przez Natalia. Ka
Opublikowano

To blad byl emisji spalin czy ubogiej mieszanki?

Opublikowano
54 minuty temu, Natalia. Ka napisał:

Dodam, że podczas jazdy kiedy zaczyna mi szarpać słyszę grechoczenie z przodu wydechu.

Zapewne rozsypany kat, który zapchał wydech i stąd też te objawy. Auto na kanał albo podnośnik i sprawdzić czy dzwoni katalizator oraz jak tam się ma reszta wydechu.

Opublikowano

Bo nie rowno pracuje i dzwoni. 

Opublikowano

Moze sprobuj go wymontowac i udroznic. Bo raczej nie zastapisz niczym innym. 

Opublikowano

Najlepiej drugim katem go zastąpić. ZTCW to koszt kata np z bosala (metalowy) to około 500 PLN do tego robocizna.
Jeżeli robocizna nie jest własna to chyba raczej demontaż, rozdłubanie kata i ponowny montaż słabo się będą kalkulowały. Auto i tak będzie sypało błędami.
Potem i tak trzeba znów to rozdłubać i wmontować kata.

Bez kata i bez dobrego wejścia w SKP może być problem z uzyskaniem pozytywnego wyniku przeglądu.
PozdrawiaMM

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...