Pilsnneer Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Witajcie klubowicze! Po roku czasu od kupna zapalił mi się kilka razy "check", Bank 1 Sensor 1 [System to lean]. Dzisiaj spostrzegłem się że po jeździe na LPG korekty pod obciążeniem wychodzą na +17. Skasowałem błędy i pojechałem na 50 km na benzynce. Grupa 032 "Idle" - -0.2 "partial" - 6.3 W logach widać coofanie zapłonu na 4'tym o 6.3st. tak musi być? Chciałbym Was prosić żebyście zerknęli na logi i powiedzieli jak wygląda sprawa. Proszę o wyrozumiałość jeżeli coś źle zrobiłem poprawić. Dynamiczny: Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_002_2pxe8Y.html Grupy 003, 031, 033: http://vaglogi.pl/log-003_031_033_nd6G4A.html Grupy 003, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-003_020_031_jm1099.html Statyczny: Grupy 031, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-031_032_033_mLU8i.html Pozdrawiam! Edytowane 17 Lutego 2018 przez Pilsnneer
przem8 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Standardowo szczelność dolotu do sprawdzenia, ciśnienie paliwa. Układ zapłonowy kiedy wymieniałeś? Gaz nadaje się do regulacji.
Pilsnneer Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 Kurde ojciec hydraulik a nie ma kolanka PCV. Szczelność sprawdzę wraz z ciśnieniem w poniedziałek. Świeczki wymienione w tamtym roku po zakupie. Dzisiaj do nich zajrzałem, całe białe chyba od ubogiej. Muszę je wymienić w pon. Cewki sa oryginałki Gaz wyregulujemy póki co jeżdżę na benzynie jeszcze. Co do paliwa tak jakoś dziwnie mi wtryski podstukują wymiana oringów pomogła by? Koledzy co widać na logach?
przem8 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Jesteś pewny, że to od wtrysków, może zaworek z węglem aktywnym cyka? Jeśli masz sucho wokół gniazd wtryskiwaczy to raczej nie ma po co tam zaglądać Po logach turbo ok, przepływ trochę niestabilny, stuki mogą być przez te zużyte świece lub też pompa paliwa trochę niedomaga (można sprawdzić ciśnienie podczas jazdy i ma być 4bary). 1
Pilsnneer Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 Dzięki kolego! Jednak to zaworek od filtra aktywnego Gniazda uszczelniałem latem bo robiło się nie ciekawie. Jeszcze tylko jedno pytanie? Czy sonda pracuje poprawnie ? Log z 031 Lambda Control np. Aktual | Specified 0.914 0.906 A drugim razem np. Aktual | Specified 0.899 0.906 I tak wygląda wieksza część logu. Panowie czy tak powinno być?
Pilsnneer Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Opublikowano 19 Lutego 2018 Czyli sonda sprawna dzięki Świece założone nówki Ngk takie ja polecacie Po wymianie dynamika jakby się poprawiła Ciśnienie na wolnych dokładnie 3.9 bar pod obciążeniem również idealnie 3.9 bar. Po zgaszeniu 3.5, po zapłonie rośnie do 3.9 bar. Korekta po trasie 20km +4.7. Zbyt krótka trasa? Dodam że nigdy nie miałem problemu nigdy z odpaleniem, szarpaniami itd.. Wcześniej nigdy też nie sprawdzałem korekt i nie wiem jak to wyglądało. Jutro zloguje ponownie kanały. Co robić? :/ Sprawdzić szczelność i regulować gaz?
Łukasz13 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Sprawdz szczelność, jesli będzie ok wszystko możesz pomysleć o wymianie przepływomierza, i wystroić lpg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się