turdzi Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Robiłem porzadki na kompie i napatoczyłem sie na zdjęcia za sprzedaży mojego ukochanego GTeka.Szkoda aby poszło w zapomnienie wiec niech gdzieś serfują pa necie. Auto bylo moim oczkiem w głowie , jednym z nielicznych sprowadzonych jako nowy do polski nie przez oficjalnego importera ale przez byłego wyścigowego kierowce Roberta Kiśla na zamówienie biznesmena z Warszawy.PO jakimś czasie poszło na Slask a nastepnie wpadło w moje łapy Auto z założenia mialo służyć jako auto cywilne ale w wolnym czasie miało dawać maksymalna frajdę z jazdy.Bylo (i mam nadzieje ze dalej jest ) absolutnie bezwypadkowe co jest juz rzadkością w tych rocznikach.Zaraz po kupnie auto dostało program Tzw Stage 1 w poznańskiej firmie Matek czyli najlepszego w Polsce speca od grzebania w Subaru i EVO.Dla lepszego prowadzenia samochód dostał 3 mocne szpery STI oraz wzmocniony wkład skrzyni biegów STI RA o skróconych przelozeniach stosowany w autach na bazie których budowano sie samochody rajdowe. Efekt był wiecje niz zadowalajacy.Mino w sumie niewielkiej mocy ( to niestety max co mogl zniessc silnik bez uzycia kutych tlokow ) ale znacznie mniejscej masy ok.1250 KG auto było zdecydowanie szybsze niz seria STI 06-07 .Nigdy nie bylo mierzone ale d*pa mowiila ze przyspiesza średnio w 5 sek.Przy dobrym starcie nawet szybciej.Łezka mi sie w oku kreci jak go widze bo w początkowym zalozeniu auto mialo zostać a Audi mialo być na codzien.Mimo modyfikacji i nielekkiego czasem życia samochód odznaczał sei perfekcyjna niezawodnością.Przez 4 lata i 60 tys poza eksploatacja i górka złota wydana na modyfikacje mialo tylko jedna drobna awarie.Drobny wyciek z przekładni kierowniczej. A tu are danych : Silnik - MapTek 1 stage ( 260 KM i 350 Nm ) - lekkie kola GFB - przewody silikonowe Samco - olej Motul 300V 15W50 (co ok. 8000km) Przeniesienie napędu: - Skrzynia : wklad RA - 3 szpery przod/centralna/tyl - a w skrzyni i dyfrze swiezy motul 75w140 Uklad wydechowy - wydech kompletny Supresprint 2,5" - down-pipe z szerokim kolnierzem Hamulce - Tarcza nawiercana niestety nie wiem jaka - klocki EBC redstuff - plyn Motul RBF 660 Zawieszenie - zawieszenie KYB AGX -stabilizatory przod/tyl Whiteline - laczniki stabilizatora Whiteline - mocowanie magla Powerflex Inne pierdoly - kierownica Sparco - zaslepki przeciwmgielnych STI - front lip STi - znaczek barbie a tak wygladalo
turdzi Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 Niestety....tez żałuje ale finanse mi nie pozwoliły szkoda bo o takie auto a zwłaszcza w takim stanie będzie jest juz niesamowicie ciężko.Notabene ze względu na wiek auto nie jest youngtimerem a roczniki 99/00 czyli koniec klasycznej imprezy ma juz starts niemal auta kultowego.Jest tez świetna lokata kapitału pod warunkiem ze jest bezwypadkowe i w perfekcyjnym stanie.Te modele osiagaj juz ceny wyższe niż WRX 00-02 i prawie identyczne jak modele 03.
Cristoforo Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 a szkoda ze sprzedałes autko mogłbys miec rabaty u mnie na czesci subaru
poziek Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Jak wrócę do marki to sie zgłoszę nie mów mi, że wrócisz do marki...oby nie do nowego Subaru Lanosa
Cristoforo Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 no własnie nowy lanos ma 300KM a sedan jest tak piekny ze szok ale fajnie sie jezdzi
turdzi Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 Nie nie w planie jest budowa samochodu raczej do zabawy opartego na budzie klasycznej GC.Pod koniec roku będę szukał takiego auta z bezwypadkowym nadwoziem najchetniej z uszkodzonym silnikiem. Nastepnie swap silnika z ECU , napędów , zawieszenia i hamulców z STI 02-05 czyli tego z 2.0 motorem. Sinik delikatnie zmapowany w Mapteku na ok 320 KM + niska waga i mamy niezłego potworka tak wiec plan jest teraz trzeba go tylko wykonać.
Nowak_zg Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 piekne auto w idealnym stanie szkoda ze sprzedane gratuluje projektu
Gość mmcv Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 dobrze zadbany samochodzik. Osobiscie nie przepadam za subaru (lubilem jak mialem 14-16 lat) potem mi przeszlo , i jakos bardziej evo przyciaga moje oko. Ale ogolnie fajny popier..lacz
miron78 Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Mając taką fajną furke ( jak pokazazne subaru ) co było powodem przy zmianie auta, że wybór padł na A4 z prawie najsłabszym silnikiem ? - sorki za bezpośredniość ale ciekawi mnie to - bo przeskok mocowy jest ogromny i nie wiem czy umiałbym się cieszyć z A4 mając poprzednio autko dające tyle frajdy z jazdy
turdzi Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 dobrze zadbany samochodzik. Osobiscie nie przepadam za subaru (lubilem jak mialem 14-16 lat) potem mi przeszlo , i jakos bardziej evo przyciaga moje oko. Ale ogolnie fajny popier..lacz bo jest to troszkę pojazd kontrowersyjny a nowe modele z dużym skrzydle wygadają dla mnie troszkę jak w sam raz na lanserke pod dyskoteka a u mnie przywiązanie do marki wyszło raczej z pasji do rajdów i z tego ze nie stac mnie bylo na prawdziwe auto marzen czyli EVO VI TME , Na początku studiów zaczalem startować w KJS i popularkach ( nawet z całkiem przyzwoitymi wynikami- parę pucharków do dziś jest na polce ) i mailem robić linencje ze za na ściganie przez duże S nie mailem kasy postanowiłem troszkę klimatu z tego sportu przenieść w zycie codzienne ... i tak sie zaczela przygoda...
poziek Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 no własnie nowy lanos ma 300KM tak kolega sobie kupił...nie dość, że dostawał sromotnie ode mnie na ćwiartkę bo ponad 3 długości auta to jeszcze przy przebiegu 2000km w Słomczynie na torze wybuchł mu silnik 2,5 :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Kupa nie auto.
turdzi Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 Mając taką fajną furkę ( jak pokazazne subaru ) co było powodem przy zmianie auta, że wybór padł na A4 z prawie najsłabszym silnikiem ? - sorki za bezpośredniość ale ciekawi mnie to - bo przeskok mocowy jest ogromny i nie wiem czy umiałbym się cieszyć z A4 mając poprzednio autko dające tyle frajdy z jazdy Słuszna uwaga.Przesiadka byla raczej z konieczności.Jak bym chciał zatrzymać auto to musiał bym zaplamić 150 tys koron norweskich cła.To przy obecnym kursie ok 70 tys zl. Do tego problem z serwisem tu na miejscu i dosyć znaczne przebiegi które mi sie zaczęły po przeprowadzce wiec szkoda mi było męczyć tego auta. Z racji na brak czasu decyzja była dość szybka.Sprzedaż. A czemu akurat to Audi , miałem kontakt z fajna B6 i bardzo mi to auto odpowiadało. Przejechałem sie tez wcześniej B7 2.0 TDI i dynamika mnie zaskoczyła na + jak i sama jazda z pakietem S-line bardzo mi sie spodobało.Benzyna odpadala bo nie było w moim zasięgu auta które mogło mi dać tyle frajdy i nie mowie tu nawet o osiagach ale o mozliwosc szalenstw jakie dawal naped w tym aucie( latalo na suchym asfalcie pelnymi bokami ) . Wiec tak sie znalazłem w posiadamy mojej obecnej góry problemów [br]Dopisany: 06 Luty 2009, 11:28_________________________________________________ tak kolega sobie kupił...nie dość, że dostawał sromotnie ode mnie na ćwiartkę bo ponad 3 długości auta to jeszcze przy przebiegu 2000km w Słomczynie na torze wybuchł mu silnik 2,5 Kupa nie auto. Porzadne STI skonczyly sie w 2005 roku wraz z koncem sprzedazy w europie Imprezy WRX i STI z silnikami 2.0 .Silniki 2.5 to jedna wielka kupa.Oczywiscie tradycyjnie skosnoocy zostawili dla siebie silniczek 2.0 w roznych wersja NP: SPEC C czyli homologowanego auta na bazie ktorego buduje sie rajdowki.
Cristoforo Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 problem przy 2.5 turbo polegał na złych panewkach wału zostały zrobione ze złego stopu dlatego sie zacierały wielu klientów podziela wniosek ze 2.0 turbo jest bardziej zywotny ale 2,5turbo daje wiecej fraidy z jazdy wg klientów mnie sie osobiscie podoba wczesniak od nowego sti
soolek Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Ja nadal na coś takiego choruję... Może kiedyś... Ładne
Flyer Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Piekna sztuka. Wiekszosc tych, ktore spotykam na ulicach to szroty niestety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się