daniel5995 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Witam, mam problem z audi. Jakieś półtora roku temu wymieniałem EGR, kupiłem firmy VDO więc myślę że nie najgorzej wybrałem. Teraz znów pojawił się problem z tym EGRem, po podłączeniu do komputera (KTS) wyskoczyły następujące błędy: P0246 - Zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania, zwarcie do plusa P3373 - El.Zawór przełączania kolektora dolotowego, przerwa P0245 - Zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania, zwarcie do masy Mechanik stwierdził że znów padł EGR chociaż mam trochę wątpliwości. Podłączyłem w domu ELMa 327 i wywaliło mi inny błąd niż te u mechanika a mianowicie: P1027 - Intake manifold air control solenoid short to ground Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Mam wątpliwości co do tego czy to EGR bo objawy teraz są trochę inne niż poprzednim razem. Wcześniej jak pał EGR samochód stracił całkowicie moc i aż do czasu wymiany nic nie pomagało. Teraz sytuacja wygląda tak że jadę 150, samochód nagle wchodzi w tryb awaryjny ale po ponownym odpaleniu samochodu jest okej. Pierwszy raz błąd pojawił się dwa tygodnie temu, po skasowaniu go nie wracał aż do dzisiaj, czy tak zachowuje się padnięty EGR? Dzisiaj po skasowaniu błędu już nie wrócił i to budzi moje wątpliwości co do tego że mechanik ma rację ale proszę Was o pomoc. Pozdrawiam.
hager84 Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 Kolego zacina ci sie sztanga przy turbinie
SotoM Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 masz zwarcie do masy - sprawdziłbym najpierw kabelki moze masz po przegryzane od egru. bo bład P1027 to bład zwiazany z EGRem. kostke z egru zdjac i złacze od ECU i miernikiem na przejscie sprawdzic...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się