Miłosz1 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Witam. Posiadam passat b5 99 rocznik, 1.8t o oznaczeniu APU. Proszę o analizę: Benzyna: 002-033 http://log.malonetuning.com/chart/229718#H8KLCADCpsKewp1aAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003-020 http://log.malonetuning.com/chart/229719#H8KLCADDj8Kewp1aAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA 115-118 http://log.malonetuning.com/chart/229715#H8KLCADDrMKewp1aAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA Gaz: 002-033 http://log.malonetuning.com/chart/229720#H8KLCAApwp%2FCnVoCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 003-020 http://log.malonetuning.com/chart/229721#H8KLCAA%2Bwp%2FCnVoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D 115-118 http://log.malonetuning.com/chart/229722#H8KLCABPwp%2FCnVoCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D Dziękuję
Marcin13 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Kolego zrób logi porządnie na 3 biegu od najniższych obrotów do końca (do czerwonego pola). Znajdź długą prostą bo osiągniesz ok 160 km/h
Miłosz1 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 1 godzinę temu, Marcin13 napisał: Kolego zrób logi porządnie na 3 biegu od najniższych obrotów do końca (do czerwonego pola). Znajdź długą prostą bo osiągniesz ok 160 km/h Wydaję mi się, że do 5tys wystarczy, aby stwierdzić jakąś usterkę. Logi robione od 1200rpm na 3 biegu, gaz w podłogę + wszystkie odbiorniki wyłączone.
przem8 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 22 minuty temu, Miłosz1 napisał: ydaję mi się, że do 5tys wystarczy, aby stwierdzić jakąś usterkę Zrób przynajmniej do 6 tys. Tyle razy wałkowane jak robić logi w benzyniakach... 1
Miłosz1 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 5 minut temu, przem8 napisał: Zrób przynajmniej do 6 tys. Tyle razy wałkowane jak robić logi w benzyniakach... Rozumiem, postaram się. Co czytam jak robić logi to mówią jedni że do 4, drudzy do 5 i już sam nie wiem. Na podstawie tych nie da się nic stwierdzić?
przem8 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Do 4 tys. to się w dieslu robi i sporo instrukcji robienia logów dotyczy właśnie tdi i stąd może takie problemy wynikają Edytowane 7 Marca 2018 przez przem8 1
Miłosz1 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 Przedstawiam dodatkowe informacje: Dzisiaj sprawdzałem poszczególne grupy dt. sond lambda: W grupie 032: 1 - pokazuje między -0,2%, a 0,2% 2 - pokazuje między 22,7%, a 25% W grupie 033: 2 - oscyluje między 0,3V a 0,8V W grupach pozostałych tzn. informacje o sondzie ZA katem, informacja o temperaturze kata itd. rubryki są całkiem puste, nie wskazują nic! Z tego wynika, że poprzedni właściciel wyciął katalizator? Co idzie za tym?
Viksc Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 sprawdz cisnienie paliwa bo masz ubogo ,do tego caly dolot czy jest wszystko szczelne do sprawdzenia dv. generlnie to ubogo,brakuje jakies 0.2 bara bosta w calym zakresie(wyglada jakby w trybie awaryjnym caly czas auto bylo bo zadane daje 0.4br powinno 0.6) do tego nie ma przeplywu (wiarze sie z bostem) jak ogarniesz porzadnie benzyne ze bedzie dmuchac wzorowo itp to wtedy gaz do regulacji porzadnej najlepiej na drodze. logi najlepiej robic na 3 bigu od 1500 do odciecia . sprawdz n75 i wszystkie wezyki od niego. jak cos to moge gaz wyregulowac
Miłosz1 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 DV nowe zamontowane, wezyki od podcisnienia sprawdzone, wymienione wszystkie filtry, szczelność dolotu jest OK, odma czysta, przepustnica czysta. Ciśnienie paliwa jest OK (2msc temu nowa pompa + filtr). Do sprawdzenia zostało N75, jeśli to nie pomoże to zostaje przepływka. Uwaga, post wyżej który napisałem jest nieważny. Wersja APU ma jedną sonde, a korekta dlugoterminowa pokazywala 22% na sondzie ponieważ nie skasowałem błędów przed logami (a dlatego tak pokazala po jakis czas jezdzilem na zepsutej pompie). Dam znać co dalej
Miłosz1 Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Panowie jest teraz trochę mały problem. Zrobiłem wszystko co napisałem wyżej i wiadomo, że przepływka jest do wymiany, ale powiedzcie mi dlaczego ciśnienie mierzone na turbie jest tak chu****: http://log.malonetuning.com/chart/230464#H8KLCADDvD3CtVoCA23CjkEOwoMgEEXDrzLDqyHCkWp7GcOCwoLClsKJwpIowphhMMK2wqfCr2DDksK4w6hyw57Du8O%2FZ8KMAcKmJW3CpMK8E8KXSQA1w7YWw7%2FDoVvDhcKvwrQ8QyQ1ciprBsOsTjgnDh86TsKEwpEiwrETwoLDk8OEwo1YwpQkwrUrwrfCh8OaODtTw7DCl8O1DsOvKFzCqBrDp8K9esO%2Fw4LDgGHCnMKkwo0dw4nCizAdw7bDuMKof8OhYBF0wovCuCIpwq9zaMKTesKww7YLGRDCksOVw6EAAAA%3D Co się mogło stać?
Viksc Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Kat nie jest zatkany? Bo cisnienie tragedia
Miłosz1 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 33 minuty temu, Viksc napisał: Kat nie jest zatkany? Bo cisnienie tragedia Dodam, że wcześniej DV nie było i bez DV logi są na samej górze tego tematu, a po zamontowaniu takie coś.. Tam gdzie wchodziło DV były korki, a wężyk od podciśnienia zaślepiony śrubką
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Przepływka do wymiany, to juz wiesz, jesli tam wogóle nie było dv, to turbina prawdopodobnie jest już trupem, zawór dv jest po to żeby nie uszkadzać turbiny... zdejmij tipa i sprawdz luz na wirniku.
Miłosz1 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) 15 godzin temu, Łukasz13 napisał: Przepływka do wymiany, to juz wiesz, jesli tam wogóle nie było dv, to turbina prawdopodobnie jest już trupem, zawór dv jest po to żeby nie uszkadzać turbiny... zdejmij tipa i sprawdz luz na wirniku. W przyszłym tyg się tym zajmę. Ale jak wyjasnisz to, że bez DV ciśnienie trzymało sie od 3tys po 1420mbar,a po zamontowaniu osiąga taką wartość przy 5tys? I dlaczego sterownik zadaje ciśnienie 1400mbar zamiast 1600 jak powinno być oryginalnie. Dorzucam szybki log po odpięciu przepływki (auto jechało bez żadnych szarpnięć): http://log.malonetuning.com/chart/230534#H8KLCAA7wpLCt1oCA23CjEsOwoMwEEPDrzJrR8Oiw5fDj11QFsKhGUEkIGgYEMOtw6kLRMKqWHTDqcO3bMOXNQkPcWXDo8KdwrrCmcKVUMKgwrTDuMKHwosDwr%2FDosOQwoTCkU0rccKZZkLClmAfJXx4wo%2FCoMKWRxbCp0zDicKMK8KLGsKNZjNuC8OHIm3CusOgL8OvGUrCqCx8GMOnwr15w7%2FDiiTCocOtw7Q8w5vCmxdRZ8Kow7DDgA13PC0oPytuw5E4T304L8Ozw4rDmi83w7jCnDDDoQAAAA%3D%3D Edytowane 25 Marca 2018 przez Miłosz1
Viksc Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Zanim zaczniesz wymieniac przeplywke to pierw zrób nqjlepiej zdjecie jaka tam siedzi czy wogole ori dedykowana, nastepnie skoro nie miales dv to tragedia i moze turbina byc smietnik,ale to tak jak kolega wyzej napisal rozebrwc tipa i sprawdzic moze jeszcze nie jest najgorzej z nia,dv zaloz tylko dobrze nie na odwrot, no i bedziemy walczyc dalej zeby to jechalo tak jak katalog mowi...
Miłosz1 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Przepływka zamówiona taka sama jak ori z boscha o tych samych numerach. Ja wpadłem na taki pomysł, że skoro bez DV dmuchało turbo od tych 3000rpm, po zamontowaniu jest taka tragedia to jest tylko jedno wytłumaczenie na to. Zawór N249 jest do wymiany i prawdopodobnie zamiast otwierać się przy zamknięciu przepustnicy to jest otwarty cały czas. Zrobie dziś jeszcze z zaślepionym wężykiem, który idzie od N249 i wtedy będziemy mieć pewność. Edytowane 26 Marca 2018 przez Miłosz1
Miłosz1 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 A oto wynik po wypięciu wężyk do DV: http://log.malonetuning.com/chart/230590#H8KLCABfDcK5WgIDbcKOQQ7DgjAMBMO%2Fw6JzLBHDoDdRDsKGWiFSG1fCjlsVXk%2FCmkoVB8KuM2vDr8KGAMOKwpPCrMKMAxlVNnAXd8KLw64fwr7DrsO4KcOTIxfDhsKkwrLDjMK1w6EDwo7CosO5w4N7ChIXVjLChsODwpTClcOVw5AEN8KkLcOXw7MRDQPCvk8EwprDk8OLw7pJa8O7EcKhw4XCncKPDnzCl8K0wpjDlHnDjH3CkMK%2Fw4fDuAXDhhsmwqvDgQAAAA%3D%3D Idąc tym tokiem rozumowanie skoro zawór DV jest nowy, a gdy jest podpięty to upuszcza ciśnienie. Przed nim jest tylko N249. Podaje pełno nazwę zaworu N249 i oryginalne numery z zaworka do mojego modelu 1.8T APU: Zawór regulacji ciśnienia (026 906 283J)
Miłosz1 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Teraz działam w tym temacie: Ten można zamknąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się