porki18 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane) Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza?? Edytowane 8 Marca 2018 przez porki18
porki18 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Panowie macie pomysł od czego zacząć??
kamil-vag Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Do sprawdzenia ewentualne błędy i komplet logów, z fusów nikt nie wywróży
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 Do sprawdzenia ewentualne błędy i komplet logów, z fusów nikt nie wywróży [emoji14] Foty silnik zimny, bieg jałowy. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 Grupa 18Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 Wrzucam foty po przejechaniu około 25kmWysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Logi statyczne i dynamiczne, a nie zrzuty ekranów, w diagnostyce vag jest podwieszony temat jakie grupy logować w tdi pd.
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 No i sory nie dodałem szybciej ze był wymieniany rozrząd... No i twraz na biegu jałowym mam drgania silnika (których szybciej nie było Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
slawekk1980 Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Może podczas wymiany rozrządu przestawiła się lekko synchronizacja, masz -1,5 niektórym pomogło na lekkie drgania zjechanie synchro na 0
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 Zrobie logi tak jak Kamil pisał. Zobaczymy co powie... Mam teraz rowniż bład Powertrain Data Bus P1651... masakra
kamil-vag Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Zrób, może jest problem z wysterowaniem turbo... przez co nie ma odpowiedniej dynamiki spalin itp itd Logi zrób dynamiczny 003+008+011 statyczny 013+018+023 (dłużej z minutę) statyczny 004 BS 003 BS 011 do wstępnej diagnozy wystarczy...
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 (edytowane) http://vaglogi.pl/log-001_o5BNT2.html http://vaglogi.pl/log-003_R9pEV.html http://vaglogi.pl/log-004_PP51u6.html http://vaglogi.pl/log-011_eXqkzLV.html http://vaglogi.pl/log-013_qtxEIp.html http://vaglogi.pl/log-018_fdJm1.html http://vaglogi.pl/log-003_011_et0X69B.html I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651 sorry teraz jak otworzylem link zobaczylem ze w dynamicznym mam dwa razy 011:( Edytowane 9 Marca 2018 przez porki18
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 ale moze cos mi z tego juz powiesz .. a jak nie to wieczorem polece na obwodnice i zrobie wszytskie tak jak z opisu
kamil-vag Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Turbo OK, przepływomierz też... możesz dac to synchro na 0,0 zobaczysz czy się poprawi.
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 a jak pompki sa ok?? czy?? myslalem nad uszczelniaczami czy narazie sobie odpuscic??
JackAng Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane) Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza??Jakieś błędy?Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
JackAng Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane) Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza??Jakieś błędy? Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
JackAng Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane) Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza??Sprawdź czujnik temperatury cieczy g62 i paliwa. Kiedyś pasek mi wiecej palił i się okazało że kabel od czujnika temperatury paliwa był przerwany. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
porki18 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651
kamil-vag Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 posprawdzaj inne moduły czy nie ma tam błędów związanych z powertrain data bus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się