Patryk850 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Mam problem ze swoją Audiczka A4 B8 2.0 tdi 170kM Zaczęło się od falujących obrotów miedzy 900-1000 brak błędów na komputerze moc pełna filtr paliwa wymienimy z 2 mies temu. Wiec zabrałem się za czyszczenie zaworu na listwie wyczyściłem tez czujnik ciśnienia paliwa nie przyniosło to rezultatów. Następnie zabrałem się za czyszczenie zaworu na pompie wysokiego ciśnienia. Auto przestało odpalać Pojawił się błąd p0087 zbyt niskie ciśnienie paliwa. Po wielu próbach (2dniach startowania na plaka) udało się uruchomić auto obroty falowaly nadal Więc zdecydowałem się na wymianę zaworu na listwie oraz na pompie i czujnika ciśnienia paliwa auto nie faluje chodzi równo jednak po przekroczeniu 2100 obrotów pojawia się błąd p0087(zbyt niskie ciśnienie paliwa) i auto przechodzi w tryb awaryjny. Na postoju można go przegazowac i błąd się nie zapala cisnienie paliwa podczas pracy na wolnych obrotach waha się od 21-25hpa opiłków nie ma w pompie mnie wiem już co robić nie mam vaga mam tylko interfejs diagnostyczny delphi czujnik ciśnienia paliwa zmieniony na używkę( ten z przodu ) reszta nowa Na starym i innym używanym czujniki ciśnienia jest tak samo czytałem o adaptacji zaworu n276 ale nic konkretnego nie znalazłem mit? Najdziwniejsze jest to dopóki nie ruszyłem czujnika na pompie normalnie auto jeździło tylko falowały obroty Wiec raczej pompa nie padła? Edytowane 11 Marca 2018 przez Patryk850
grzesq_19 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Witam, też miałem problem z falowaniem obrotów, plus błąd regulacji ciśnienia paliwa P1065, wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa N276 na listwie i jakieś 4 miesiące na razie spokój. Co prawda mam motor CAGA. Żadna adaptacja nie była potrzebna, tylko trzeba pamiętać, że tego zaworu nie wolno zastąpić używką, ani też po odkreceniu nie można ponownie stosować (tak twierdzi dokumentacja serwisowa).
Patryk850 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Opublikowano 17 Marca 2018 Dokrecilem mocno zawór i ciśnienie się uspokoiło Auto odzyskało moc na zimnym przy temp 0 chwile po odpaleniu czuć szarpanie w silniku po 5 s ustaje spalanie jest wyższe niż wcześniej przed awaria pojawia mi się check engine od sondy lambdy Mogly paść wtryski od jeżdżenia w trybie awaryjnym ? Dlaczego nie wolno stosować używanych zaworów ?
grzesq_19 Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) W dniu 17.03.2018 o 01:33, Patryk850 napisał: Dlaczego nie wolno stosować używanych zaworów ? Ponieważ posiada "krawędź wgryzającą". Ponowne zastosowanie może prowadzić do nieszczelności. Dokrecamy z siłą 80 Nm z tego co pamiętam. Ps. Tak jest u mnie w CAGA 143 KM Edytowane 19 Marca 2018 przez grzesq_19
Patryk850 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Wymiana zaworu na nowy rozwiązała problem
Bartek19980409 Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 Wymieniłeś zawór na listwie ten od strony ściany grodziowej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się