Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 BEX szumi pompa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, parę dni temu usłyszałem lekkie wycie(wraz z wyższymi obrotami silnika), sprawdziłem poziom płynu wspomagania, było poniżej min więc dolałem FEBI mineralnego (weszła około 100ml do prawidłowego stanu) wycie ustało. Dzisiaj za to pojawił się szum, dodam że:

-kierownica chodzi lekko

-nie słychać jakiś innych dziwnych dźwięków przy skręcaniu

- na zimnym szumi trochę ciszej

- płyn w zbiorniczku się nie pieni, nie wylewa itp.

Co w takiej sytuacji sprawdzić w następnej kolejności?

Opublikowano

Witam kolegę A czy to napewno odgłos idzie od pompy ? Czy może jakaś rolka?

Opublikowano

Wymieniłem całkiem płyn, był mocno przebarwiony ale czysty, zbiorniczek też. Mam wrażenie, że jest trochę ciszej ale wydaje mi się, że nie powinno tak szumieć. Moim zdaniem dźwięk dochodzi z okolic pompy, no chyba, że sprężarka klimy która jest pod nią. Chyba podjadę na jakiegoś spota, żeby porównać z innym, a może ktoś oceni czy to pompa.

 

Opublikowano

wlałeś to gówno febi 6162?

to spełnia normy bmw a nie audi

 

Opublikowano

Tak FEBI, zawsze to lepsze rozwiązanie niż syntetyk od AUDI.

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, Matgu napisał:

Tak FEBI, zawsze to lepsze rozwiązanie niż syntetyk od AUDI.

ale ty bzdury piszesz lej to gówno a potem płacz

płyn tylko ori albo lhm

temat do zamknięcia

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Po co takie nerwy...  Jest jasno napisane, że ma być mineralny to będę lał mineralny, jak będę coś robił jeszcze z tym wspomaganiem to może zaleje LHM. Audi wpycha to co ma i tyle, tym bym się w ogóle nie sugerował sytuacja podobna jak z olejami silnikowymi, long life itp. nie zawsze trzeba ślepo w to wierzyć.  

Opublikowano (edytowane)

następne dziecko internetu

teoria duża a praktyki zero

G00400M2 nie jest syntetykiem

 

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Panie dorosły i praktyczny, kolejny raz proponuje zmianę tonu wypowiedzi.

Tymczasem zluzowałem pasek i sytuacja ma się następująco:

Alternator - brak luzów, coś tam słychać przy kręceniu (może jeszcze dziś uda się podjechać do speca od alternatorów)

Pompa wspomagania - delikatny luz w poziomie na kółku, jeśli chodzi o dźwięk ciężko coś wyłapać.

Sprężarka - odczuwalny luz w pionie i poziomie.

Napinacz - po zakręceniu od razu staje w miejscu, chyba nie tak powinno być?

 

 

Opublikowano

to pewnie masz winowajce

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Alternator jednak w normie. Głównym źródłem było łożysko sprężarki wspomagania, jest już ok., ale napinacz i tak raczej wymienię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...