Matgu Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Witam, parę dni temu usłyszałem lekkie wycie(wraz z wyższymi obrotami silnika), sprawdziłem poziom płynu wspomagania, było poniżej min więc dolałem FEBI mineralnego (weszła około 100ml do prawidłowego stanu) wycie ustało. Dzisiaj za to pojawił się szum, dodam że: -kierownica chodzi lekko -nie słychać jakiś innych dziwnych dźwięków przy skręcaniu - na zimnym szumi trochę ciszej - płyn w zbiorniczku się nie pieni, nie wylewa itp. Co w takiej sytuacji sprawdzić w następnej kolejności?
Tomas318 Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Witam kolegę A czy to napewno odgłos idzie od pompy ? Czy może jakaś rolka?
Matgu Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Wymieniłem całkiem płyn, był mocno przebarwiony ale czysty, zbiorniczek też. Mam wrażenie, że jest trochę ciszej ale wydaje mi się, że nie powinno tak szumieć. Moim zdaniem dźwięk dochodzi z okolic pompy, no chyba, że sprężarka klimy która jest pod nią. Chyba podjadę na jakiegoś spota, żeby porównać z innym, a może ktoś oceni czy to pompa.
wyzyk83 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 wlałeś to gówno febi 6162? to spełnia normy bmw a nie audi
Matgu Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Tak FEBI, zawsze to lepsze rozwiązanie niż syntetyk od AUDI.
wyzyk83 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) 51 minut temu, Matgu napisał: Tak FEBI, zawsze to lepsze rozwiązanie niż syntetyk od AUDI. ale ty bzdury piszesz lej to gówno a potem płacz płyn tylko ori albo lhm temat do zamknięcia Edytowane 31 Marca 2018 przez wyzyk83
Matgu Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Po co takie nerwy... Jest jasno napisane, że ma być mineralny to będę lał mineralny, jak będę coś robił jeszcze z tym wspomaganiem to może zaleje LHM. Audi wpycha to co ma i tyle, tym bym się w ogóle nie sugerował sytuacja podobna jak z olejami silnikowymi, long life itp. nie zawsze trzeba ślepo w to wierzyć.
wyzyk83 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) następne dziecko internetu teoria duża a praktyki zero G00400M2 nie jest syntetykiem Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez wyzyk83
Matgu Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Panie dorosły i praktyczny, kolejny raz proponuje zmianę tonu wypowiedzi. Tymczasem zluzowałem pasek i sytuacja ma się następująco: Alternator - brak luzów, coś tam słychać przy kręceniu (może jeszcze dziś uda się podjechać do speca od alternatorów) Pompa wspomagania - delikatny luz w poziomie na kółku, jeśli chodzi o dźwięk ciężko coś wyłapać. Sprężarka - odczuwalny luz w pionie i poziomie. Napinacz - po zakręceniu od razu staje w miejscu, chyba nie tak powinno być?
koloboro Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 to pewnie masz winowajceWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Matgu Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Alternator jednak w normie. Głównym źródłem było łożysko sprężarki wspomagania, jest już ok., ale napinacz i tak raczej wymienię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się