cosmos7 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam, mam AEB 1.8 T (150 ps) instalacje mam od prawie roku, zrobione jakieś 17 tyś. na niej (stagas 300)... na początku wszystko grało, nawet jak przeganiałem do 190 km/h... od jakichś 3 miesięcy jak pocisne na każdym begu do 5-6 tyś. obrotów to do 3 jest ok, ale jak włączam już 4 a potem 5 zaczyna przerywac (prędkości rzędu 150-170) km/h...jak odejme gazu i dodaje delikatnie , albo jak rozpędzam sie delikatnie to nie przerywa lub nieznacznie przy ok 170-180 km/h...(na benzynie jest ok.)...denerwuje mnie to...czy to parownik, czy mógł sie uszkodzić czy poprostu nie daje rady od początku, choć niby było wszystko ok... czy takie prędkości mają wpływ na prace parownika, bo od obrotów to nie zależy, ponieważ gdy mam te same obroty na 2 lub 3 jest ok, dopiero 4 i 5 przy wiekszej predkości przerywa... Z góry dzieki...pozdro.
kepasa Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 mam to samo... ale na benzynie jest efekt ledwie wyczuwalnego zwalniania... to nie jest gaz... na gazie czka, a na benzynie spowalnia... nie moge dojść na razie co to... ostanio przy 200 zaczął mi odcinać i pojawił się check, ale zwolniłem i check zgasł.to jest na pewno coś z elektryką, bo gaz jest bardziej podatny na błędy w elektryce i dlatego to wyłapuje. u mnie jedynym błędem jest 3 cewka, ale mam nowe cewki więc myslę że może kabelek gdzieś nie styka... wkurza mnie to, ale z tym nie walczę bo w jeździe miejskiej nie jest to uciążliwe... jakbyś doszedł usterki napisz mi proszę co to jest... tak samo jka się za to wezmę i znajdę napiszę na privie
mstan Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam Nie jest to wina parownika. W nim nic takiego nie powinno się dziać. Natomiast jeżeli chodzi o filtry jeden powinien być do fazy ciekłej drugi do fazy lotnej.Właśnie jestem po ich wymianie.Podczas wyprzedzania zaczynał słabnąć i w końcu przechodził na BP. Po wymianie silnik pracuje do odcięcia pod obciążeniem. Pozdrawiam
kepasa Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 cosmos, sprawdź czy na benzynce masz słabnące objawy... poziek mi napisał na forum że trzeba podpiąć vaga i zrobić logi 3 i 115... na razie nie mam sprzętu... ale sie postaram bo coraz bardziej mnie to podku....ia..
cosmos7 Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 Spoko...narazie w przyszłym tyg. wybieram sie do gazowników na wymiane filtrów... jesli usterka nie zniknie bede grzebał z vagiem... pozdro :>
szogun0 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 W autach przed 1998 r. nie ma grupy 115 do logowania. Po drugie, to może być wina parownika, nie odparowuje wystarczająca ilość gazu i wali cieczą do dolotu.
Rapley Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Panowie wszystko ok ale napiszcie mi gdzie rozwijacie takie prędkości.Bardzo mnie to interesuje!!!!
cobradd Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Panowie wszystko ok ale napiszcie mi gdzie rozwijacie takie prędkości.Bardzo mnie to interesuje!!!! a coś ty stróż prawa, że cię to tak interesuje
cosmos7 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 Troche tutaj zapachnie lansem, ale naprawde nie potrzeba niewiadomo jakiego odcinka, zeby przy 150 ps rozwinąć 200 km/h... codziennie wracając z pracy mam przed samą miejscowością odcinek prawie prosty z delikatnym zkrętem o dł. jakiegoś 2,5 km...spokojnie wystarcza na 170 km/h... lubie tak przy wolnej trasie przycisnąć i wnerwia mnie jak zaczyna przerywać
kepasa Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 cosmos7 ustaliłeś coś z usterką??? [br]Dopisany: 24 Luty 2009, 15:26_________________________________________________/?????????????????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się