Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Błąd P0101 00 [096] -Miernik masy powietrza (G70)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znaleziono 1 błąd:

4795 - Miernik masy powietrza (G70) 
          P0101 00 [096] - niewiarygodny sygnał
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 212761 km
                    Data: 2018.03.26
                    Czas: 07:22:27

                    Prędkość obrotowa silnika: 1382.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 87 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.320 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 33
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 1382.5 /min
                    Prędkość pojazdu: 88.31 km/h
                    AFS dm: 187.0 kg/h
                    AFS r Norm mp: 0.0000


Kody gotowości: 0 0 0 0 0 
Witam, mam takowy problem. Otóż wymieniłem już przepływkę co prawda na używaną, ale podobno sprawną. Na starej miałem taki sam błąd. Czy można ją jakoś zdiagnozować VCDS-em, jakiś test wykonawczy, czy coś takiego co potwierdzi jej sprawność/niesprawność? Czy po wymianie potrzebna jest adaptacja? Widziałem podobny temat i ktoś również miał z nią problem, wymieniał chyba ze 3 razy przepływkę, a błąd dalej powracał. W końcu okazało się że winna była ''wiązka", no właśnie tylko jaka? Właściciel posta nie dokończył i nie wyjaśniło się. Gdzie szukać przyczyny? 

Opublikowano

Pytanie czy skasowales blad i on powrocil?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Błąd kasowany i za jakiś czas wracał. Niedawno miałem tez problem, bo auto zaczęło wpadac w tryb awaryjny, a przyczyną była nieszczelność na łączeniu aluminiowego/zeliwnego kolektora od góry z tym plastikowym. Nieszczelność zrobiona i mechanik powiedzial, że przeplywka moze miec z tym związek. No i teraz faktycznie nie ma zadnych błędów. 

IMG_20180504_101511.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...