Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieodbijanie hamulców a4 b5 1.9tdi


Dima99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z hamulcami, problem to delikatne trzymanie, jak auto postoi to jakby puszcza , a jak nacisnę na hamulec pare razy to ciężej koła się kręcą, jak stoję na wzniesieniu to odbijają z opóźnieniem ale nie dokońca, im więcej przejadę tym bardziej trzyma,

serwo wygląda na sprawne bo pedał hamulca mięknie po odpaleniu, przewody elastyczne z przodu wymienione ,tył ok, zaciski wyczyszczone, 

Czy przyparciały plastikowy przewód przy serwie idący do vacum moze miec wplyw na to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze pompa trzyma.?

Stalo sie to z dnia na dzien czy bylo od zawsze???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę dni po kupnie samochodu się zaczeło stopniowo, poprzedni właściciel wymienił klocki z przodu

 

Edytowane przez Dima99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dima99 napisał:

parę dni po kupnie samochodu się zaczeło stopniowo, poprzedni właściciel wymienił klocki z przodu

 

Zaciski do regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zobaczyc czy cofa sie tloczek  i ogolny stan tego gown...

Moze na jarzmie sie blokuje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjmowałem klocki to w tych uchwytach co one chodzą , chyba "jarzma" ślizgi są wytarte na kształt jajka 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo stoją tłoczki albo prowadnice , ewentualnie nie odbija ręczny

koła zwalić i wszystko do przejrzenia

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że po nocy puszczają , zaciski były już rozbierane ze 4 razy i tłoczki na pusto chodzą, a serwo da się poluzować żeby pompa więcej płynu zaciągała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnies przod samochodu do gory.

I zakrec lewym kolem jak bedzie trzymac to odkrec oslone pod kiera i poluzuj zakretke od serwa i popusc tak by pedal poszedl troche wyzej i tak do skutku.po kazdej operacji na srubie ponaciskaj troche pedal.

Moze pompa trzyma.

Ale przede wszystkim poka zdjecia tych jarzm moze sa juz do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarzma pilnikiem zrobione na równo :D już nie mają rowków , klocki mają wystarczający luz chodzą gładko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dima99 napisał:

ide pokręce regulacją jeszcze

Jaką regulacją chcesz tam kręcić?

Zaciski masz do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dima99 napisał:

pobrane (2).jpg  to jest dokładnie jarzmo?

Owszem ale przednie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam gdzie klocki chodzą było zagłebienie to pilnikiem na równo pozjeżdżałem , troszkę lepiej jest, ogólnie kołami da się kręcić jak popchnę to zrobi 3/4 obrotu, nie grzeją się, narazie pojeżdże ostrzej , na tarczach jest korozja na brzegach (widać że auto mało jeździło) , a widać że poprzednie klocki były węższe bo nowe zajmują całą szerokość tarczy i trze po tej rdzy , a poparciały przewód od serwa do vacum na co może szkodzić? ( na grodzi gdzie się załamuje, na złączce jest jedno małe pęknięcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...