Mungooo Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Walka z wibracjami. A4 B7 2.7 TDI oska automat. Od samego poczatku kupna auta walcze z wibracjami. Na samym poczatku na pierwszy rzut oka wydawalo sie ze to poduszki silnika sa za to odpowiedzialne poniewaz byly zerwane no i bily tarcze z przodu wiec zostaly wymienione. Wymiana poduszek dala moze minimalna poprawe ale wtedy to poprostu telepalo buda. Pozniej wyszlo ze poloska jest krzywa i miala bicie. Polos wymieniona no i jest o niebo lepiej. Telepanie przy niskich predkosciach ustalo. Ale za to przy wyzszych predkosciach powyzej 100km/h czuc wibracje. Teraz to nie telepanie a wibracje. Opony zimowe mialy bicie, wiec zmiana felg na letnie, kola wywazone, opony nie bija. Delikatna poprawa ale to jeszcze caly czas nie to. Wibracje jak byly tak sa. We wtorek umowilem sie z wulkanizatorem zeby dowazyl mi kola na aucie. Moze to pomoze chociaz nie jestem przekonany. Macie jeszcze jakies sugestie co to moze byc? Zdarzy sie ze kiedy wrzucam R albo zatrzymam sie na D czuc wibracje na fotelu a dokaldniej mrowienie. Przy hamowaniu z wyzszych predkosci (tak ze 160km/h) rowniez czuje jakby wibracje sie nasilaly i jakby dochodzily z tylu bo nie czuc podczas hamowania bicia kierownicy. Sprawdzilem tarcze tylne wygladaja na proste a jadac na prostej drodze i zaciagajac reczny nie czuc jakichkolwiem telepan wibracji itp. klocki co prawda maja juz malo miecha ale to szczegol moim zdaniem. Czekam na wasze rady.
rafal83_1983 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Sprawdź czy łożyska nie dostały w kość. ja w Renault miałem objawy wskazujące krzywe tarcze lub niewyważone koła. Przekładałem koła z przodu na tył i odwrotnie. byłem ponownie wyważyć koła a gościu mówi czy przypadkiem łożysko nie huczy?no ja jakoś nie słyszałem ale po wymianie jak ręką odjął. Może coś i u ciebie sie dzieje podobnego
rafal83_1983 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 ewentualnie sprawdź wtryski może któryś niedomaga
BartoszBB Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Sprawdź piasty kół. Miałem tak w byłej B5 że były pokrzywione... i było nieciekawie tymbardziej przy hamowaniu wymieniłem wraz z łożyskami i był spokój.
Mungooo Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 15 godzin temu, BartoszBB napisał: Sprawdź piasty kół. Miałem tak w byłej B5 że były pokrzywione... i było nieciekawie tymbardziej przy hamowaniu wymieniłem wraz z łożyskami i był spokój. A jakie miales objawy? powiesz cos wiecej?
BartoszBB Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Objawy były głównie podczas hamowania - myślałem że to tarcze wymieniłem lecz nie pomogło. Następnie ponownie tarcze + piasty + łożyska i brak wibracji podczas hamowania jak i jazdy - podczas jazdy też mnie telepało/wibrowało ale wmawiałem sobie że to przez nawierzchnię... gdzieś to wyczytałem wtedy na forum też szukałem przyczyny. Piasty mogą ci sprawdzić czujnikiem zegarowym w jakimś lepszym warsztacie wtedy nie potrzeba będzie ich wymiana wrazie w.
rafal83_1983 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 A może po prostu masz wyząbkowane opony?
Mungooo Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Owszem, opony sa wyzabkowane lekko, nie sa juz w najlepszej kondycji
rafal83_1983 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Jak masz od kogo to pozyczkomplet kół i zobaczysz czy to sprawa opon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się