Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wibracje podczas jazdy b7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Walka z wibracjami. A4 B7 2.7 TDI oska automat. Od samego poczatku kupna auta walcze z wibracjami. Na samym poczatku na pierwszy rzut oka wydawalo sie ze to poduszki silnika sa za to odpowiedzialne poniewaz byly zerwane no i bily tarcze z przodu wiec zostaly wymienione. Wymiana poduszek dala moze minimalna poprawe ale wtedy to poprostu telepalo buda. Pozniej wyszlo ze poloska jest krzywa i miala bicie. Polos wymieniona no i jest o niebo lepiej. Telepanie przy niskich predkosciach ustalo. Ale za to przy wyzszych predkosciach powyzej 100km/h czuc wibracje. Teraz to nie telepanie a wibracje. Opony zimowe mialy bicie, wiec zmiana felg na letnie, kola wywazone, opony nie bija. Delikatna poprawa ale to jeszcze caly czas nie to. Wibracje jak byly tak sa. We wtorek umowilem sie z wulkanizatorem zeby dowazyl mi kola na aucie. Moze to pomoze chociaz nie jestem przekonany. Macie jeszcze jakies sugestie co to moze byc? Zdarzy sie ze kiedy wrzucam R albo zatrzymam sie na D czuc wibracje na fotelu a dokaldniej mrowienie. Przy hamowaniu z wyzszych predkosci (tak ze 160km/h) rowniez czuje jakby wibracje sie nasilaly i jakby dochodzily z tylu bo nie czuc podczas hamowania bicia kierownicy. Sprawdzilem tarcze tylne wygladaja na proste a jadac na prostej drodze i zaciagajac reczny nie czuc jakichkolwiem telepan wibracji itp. klocki co prawda maja juz malo miecha ale to szczegol moim zdaniem. Czekam na wasze rady.

Opublikowano

Sprawdź czy łożyska nie dostały w kość. ja w Renault miałem objawy wskazujące krzywe tarcze lub niewyważone koła. Przekładałem koła z przodu na tył i odwrotnie. byłem ponownie wyważyć koła a gościu mówi czy przypadkiem łożysko nie huczy?no ja jakoś nie słyszałem ale po wymianie jak ręką odjął. Może coś i u ciebie sie dzieje podobnego

Opublikowano

ewentualnie sprawdź wtryski może któryś niedomaga

Opublikowano

Sprawdź piasty kół. Miałem tak w byłej B5 że były pokrzywione... i było nieciekawie tymbardziej przy hamowaniu wymieniłem wraz z łożyskami i był spokój.

Opublikowano
15 godzin temu, BartoszBB napisał:

Sprawdź piasty kół. Miałem tak w byłej B5 że były pokrzywione... i było nieciekawie tymbardziej przy hamowaniu wymieniłem wraz z łożyskami i był spokój.

A jakie miales objawy? powiesz cos wiecej?

Opublikowano

Objawy były głównie podczas hamowania - myślałem że to tarcze wymieniłem lecz nie pomogło. Następnie ponownie tarcze + piasty + łożyska i brak wibracji podczas hamowania jak i jazdy - podczas jazdy też mnie telepało/wibrowało ale wmawiałem sobie że to przez nawierzchnię... gdzieś to wyczytałem wtedy na forum też szukałem przyczyny.

Piasty mogą ci sprawdzić czujnikiem zegarowym w jakimś lepszym warsztacie wtedy nie potrzeba będzie ich wymiana wrazie w.

Opublikowano

 A może po prostu masz wyząbkowane opony?

Opublikowano

Owszem, opony sa wyzabkowane lekko, nie sa juz w najlepszej kondycji 

Opublikowano

Jak masz od kogo to pozyczkomplet kół i zobaczysz czy to sprawa opon

Opublikowano

Rozwiązałes problem? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...