thomas510 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam pacjent to audi a4b5 avant 1.8 125km z 1998r W tamtym roku pod w lipcu padła mi klima przestało chłodzić po sprawdzeniu filtra w serwisie dostałem diagnozę opiłki na filterku padnięty kompresor. W tym roku chćę w koncu zrobić ta klimę pytałem w serwisie za samo czyśzczenie układu z opiłków bez montażu kompresora 700zł Chodzi mi pogłowię żeby samemu się zabrać za to mianowicie zmienić chłodnice klimatyzacji nie czyścić jej tylko założyć używkę do której mam dostęp tak samo wymienić osprzęt klimatyzacji. Jak wygląda to waszym zdaniem co trzeba jeszcze zrobić czym czyścić rurki od klimatyzacji? Mam dostęp do kanału i podnośnika Częsci mam dostępne z auta znajomego rozwalony cały tył wiec wszystko z przodu mogę brać Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez thomas510
Hezen Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Zamień serwis.Czyszczenie układu klimy to nie taka prosta sprawa, wykonuje się ją maszynowo ze zdjętą sprężarką.Samemu nie wyczyscisz układu, nawet maszynowo nie idzie się pozbyć wszystkich opiłków z parownika.Rozumiem że ten serwis chce płukać układ przez wyjścia serwisowe... tylko im życzyć powodzenia [emoji23]Wysłane z OP3T
thomas510 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Ile waszym zdaniem powinien wynosić koszt czyszczenia układu plus nowy osprzęt montaż mam już spręzarkę
thomas510 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) A waszym zdaniem przy wymianie chłodnicy klimatyzacji osuszacza itp ale bez czyszczenia układu ile pochodzi używana spręzarka? Po Jakim czasie pojdzie na złom? Koszt sprawdzonej używki 200 zl Jest możliwość ze opiłki zostały na dyszy i nie poszły dalej w układ jak to sprawdzić? Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez thomas510
Hezen Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Nie wiadomo jak długo pochodzi... nie trzeba pisać że im więcej opiłków tym szybciej się zatrze.Najwięcej opiłków zostaje na dyszy dławiącej i osuszaczu ale też w wężach jak i parowniku oraz chłodnicy.Chcesz wrzucić używkę za którą musisz zapłacić a ta przed całkowitym padnięciem też będzie sypać opiłkami i dołożysz ich tylko do całego układu w którym i tak już one są.Jak dla mnie to podwójne wywalanie hajsu... po prostu pewnych rzeczy nie przeskoczysz.Wysłane z OP3T
thomas510 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) Poszukuje schemat instalacji klimatyzacji chodzi mi o to z czego do czego idą połaczenia i gdzie co się znajduje. Sprawa druga przy włączeniu klimatronika guzik śnieżynka działa nawiew jest ale ciepły ale zastanawia mnie dlaczego stoi wentylator klimatyzacji nie kręci się przy załączeniu śnieżynki Słychać jak załącza sie kopresor klimatyzacji Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez thomas510
The a4 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) To ja doloze od siebie U mnie tez tak mialem ze sniezynka swieci a klimy brak nie uruchamial sie kompresor i wiatrak brak czynnika ale po kolei ... Fachowcy wolaja jakies kosmiczne ceny za cokolwiek wiec postanowilem ze sam tam zajrzę . Pojechałem do ziomka ściągnąć co zostało czynnika i tu zonk 100g zostalo Wziąłem sie za demontaż kompresora i tu znalazlem dziure w wezu od sruby drazka stabilizatora i tak sobie wszystko wyjalem Obdzwonilem chyba ze 30 zakladow itd i tylko 2 powiedzialo ze ma sprzet do tego zeby plukac uklad klimy cena za sam parownik 100-150 drugi 120 zl chial ale za 3 tyg bo taki ruch . Za caly uklad 300-500 zalezy ... a wiesz co mowili inni a wez weza na pol dnia niech sie pluka potem benzyna i tak kazdemu robia i kroja frajera za niby strasznie trudna prace ot cala prawda o fachowcach Kupiem chemi i izopropanolu i mam zamiar to zrobic jak tylko uporam sie ze sprezarka bo zjadla sobie jeden pierscionek z tloczka i teraz kolejne ..maja sklepy czesci do tych sprezarek ale nie chca ich sprzedac bo sami proponuja za 400 regeneracje wiec uzywki sie raczej nie oplaca za 300 jak mi na szrotach wolali placic a samemu tez mozna to zrobic jak koledzy juz tu na formum opisywali czesci podstawowe w 200 sie zamykasz Tylko skad teraz wyczarowac pierscionek ? PS niby czynnik podrozal i mi gosc mowi ze teraz za butle prawie 300 placi tyle mi powiedzial za nabicie klimy a pojechalem do niego i akurat kurier mu przywiozl butle i drze sie panie 1700 pobranie placisz pan no i mu sie glupio zrobilo bo wtopa wiec widzisz kolego jak oni wszyscy nas chca w bambuko ladowac Co do plukania to dam znac jak poszlo woda benzyna izopropanol suszenie. Sprawdz czujnik ten na 4 piny przy chlodnicy ,bezpieczniki,no i u mnie bylo brak gazu na krotko wszystko sprawdzales wiatrak i kompresor ? Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez The a4
thomas510 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Przy załączaniu klimy słychać że kompresor startuje i lettkie stuki z kratki nawiewu po silniku też czuć że kompresor się załącza bo zmienia trochę styl pracy . Czy jak na dławiku znajdowały się opiłki to musi być padnięty kompresor czy po prostu wyrzuca czasem je a kompresor chodzi? byłem w 3 warsztatach każdy chce bez większej diagnozy wymieniać sprężarkę i płukać układ .Jak można samemu w domu sprawdzić żywotność kompresora itp .Wentylator klimy nie startuje
thomas510 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Byłem u znajomego sprawdzał ciśnienie spręzarka niby pracuje ale nie daje ciśnienia po właczeniu stwierdził że padła może być jeszcze wina jakieś nieszczelności w układzie ze traci ciśnienie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się