Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co zrobić z problemami mojej B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam auto zakupiłem rok temu. auto należy juz do klubu jakieś 7 lat bo odkupiłem od kolegi z forum przy kupnie było już wiadomo o jednym problemie mojej B7 a natomiast pogniecione ranty progów tam gdzie lewarek sie podstawia, zapewne ktoś nie umiejętnie podstawiał coś pod auto dlatego się tak stało. Poniżej wymienie w punktach co mnie boli w moim audi i dodam zdjęcia podglądowe abyście mogli mi pomóc co moe zrobić z poszczegulnymi elementami aby było cacy

 

1. pogniecione ranty progów

 

d3gbjg8t.jpg

d436dlkj.jpg

sepn36n4.jpg

6v8h59cc.jpg

x8y35ja4.jpg

relggwhs.jpg

d697xsdw.jpg

 

2. Odstająca listwa dolna drzwi tył ( w jednym miejscu widać pod listwą początek korozji )

 

4nyd4d4l.jpg

ijthhysc.jpg

cbz6rxli.jpg

 

3.  Korozja tylnego nadkola ( to już było przy kupnie )

 

26uyf7h8.jpg

7su8lw7o.jpg

 

4. zagnieciony rant błotnika przód oraz korozja w tym miejscu

 

xj7wm4vc.jpg

lsma9ovu.jpg

 

5.  Listwa drzwi dolna przód pasażera przy maksymalnym otworzeniu drzwi delikatnie listwa wadzi o osłone progu ( trzecie zdjęcie przedstawia listwę od strony kierowcy gdzie jest ok )

 

4eg56nyh.jpg

ud9bc6x4.jpg

eai2xugb.jpg

 

6. rdzawe kropki na lakierze a głównie na błotniki przód i drzwi przednie wyglądają jak pył z klocków jak to usunać

 

yn77pozn.jpg

 

 

Proszę was o pomoc. Co dokładnie mogę zrobić z czym i jakimi preparatami tak aby było na lata

 

Opublikowano

Progi pogniecione od podstawiania podnośnika lub czegokolwiek obok miejsca do tego przeznaczonego. Wyprowadzić to raczej ciężko. Oddaj do kumatego lakiernika i niech porobi zaprawki itp. jak należy, bo bez dobrego lakierowania też się nie obejdzie.

Opublikowano

z tymi wulkanizatorami to tak jest, mi plastiki/osłone trochę ułamali. Trochę jestem zdziwiony korozją tylnego błotnika, przód to norma.

Opublikowano
31 minut temu, xXPiotrekXx19 napisał:

6. rdzawe kropki na lakierze a głównie na błotniki przód i drzwi przednie wyglądają jak pył z klocków jak to usunać

Są środki tzw. deironizery i tym próbuj, potem glinkowanie i się pozbędziesz syfu z lakieru.

Opublikowano

czyli z tymi progami to co zrobić prubować je prostować te ranty a potem jakieś dobre zabezpieczenia itp czy jak

Opublikowano
W dniu 10.04.2018 o 20:56, tobias napisał:

Trochę jestem zdziwiony korozją tylnego błotnika, przód to norma.

Niestety, ale to częsty przypadek - było praktycznie w każdej sztuce którą oglądałem.

 

W dniu 10.04.2018 o 21:19, xXPiotrekXx19 napisał:

czyli z tymi progami to co zrobić prubować je prostować te ranty a potem jakieś dobre zabezpieczenia itp czy jak

Nie wiem czy już coś działałeś, ale patrząc jakie masz ogniska korozji to radzę ci zdjąć plastikowe osłony nadkoli z tyłu oraz osłony progów i sprawdzić czy nie masz już zaawansowanej korozji, bo tam gnije bardziej niż na poszyciu zewnętrznym.

Opublikowano
W dniu 28.12.2018 o 10:21, Emejcz napisał:

Niestety, ale to częsty przypadek - było praktycznie w każdej sztuce którą oglądałem.

 

Nie wiem czy już coś działałeś, ale patrząc jakie masz ogniska korozji to radzę ci zdjąć plastikowe osłony nadkoli z tyłu oraz osłony progów i sprawdzić czy nie masz już zaawansowanej korozji, bo tam gnije bardziej niż na poszyciu zewnętrznym.

Pod osłonami progow było czysto tylko na rancie delikatny nalot ale oczyszczony i auto idzie niebawem do konserwacji spodu generalnego za 1500zl na markowych preparatach 

Opublikowano
W dniu 29.12.2018 o 18:55, xXPiotrekXx19 napisał:

Pod osłonami progow było czysto tylko na rancie delikatny nalot ale oczyszczony i auto idzie niebawem do konserwacji spodu generalnego za 1500zl na markowych preparatach 

Bez obrazy kolego ale poprzedni właściciel nie dbał o samochód i musiał być w jakiś sposób uszkodzony że błotniki rdza bierze, miałem kiedyś b6 która też miała te same problemy i szybko się jej pozbyłem. Na drzwiach masz nalot w postaci białych kropek ponieważ lakiernik malując w nieprzystosowanym do tego pomieszczeniu. Miałem to samo na na przedniej pokrywie i też myślałem że inny samochód musiał być malowany przy moim. 

Opublikowano
1 godzinę temu, damian19886 napisał:

Bez obrazy kolego ale poprzedni właściciel nie dbał o samochód i musiał być w jakiś sposób uszkodzony że błotniki rdza bierze, miałem kiedyś b6 która też miała te same problemy i szybko się jej pozbyłem. Na drzwiach masz nalot w postaci białych kropek ponieważ lakiernik malując w nieprzystosowanym do tego pomieszczeniu. Miałem to samo na na przedniej pokrywie i też myślałem że inny samochód musiał być malowany przy moim. 

U mnie akurat kolego nie było jakiś niespodzianek ponieważ cały przód malowalem dlatego ze odpryski po kamieniach i jeden z blotnikow był obity czymś i wchodziła korozja a z jednym błotniki em tyl to już miał korozję przy kupnie a autko było oparte z tej stro y i naprawa była w ASO z AC ale widocznie żadna naprawa nie może być na wieki i dlatego coś wyszło na tylnim błotniki ale to o tym wiedzie. I nikt mnie nie oklamywal że jest tam czy inaczej autko na w dokumentach opisana cała naprawę w ASO więc bity mocno nie był a raczej tylko przetartt delikatnie. A o ranty progow to się zgodzę ktoś nie dbał dużo wcześniej bo kolega od którego ja wziilem dbał o autko widocznie jeszcze ktoś przed nim nie za bardzo dbał skoro tak doprowadził ale nic złego się nie działo tylko nalot na samym rancie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...