xXPiotrekXx19 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Witam auto zakupiłem rok temu. auto należy juz do klubu jakieś 7 lat bo odkupiłem od kolegi z forum przy kupnie było już wiadomo o jednym problemie mojej B7 a natomiast pogniecione ranty progów tam gdzie lewarek sie podstawia, zapewne ktoś nie umiejętnie podstawiał coś pod auto dlatego się tak stało. Poniżej wymienie w punktach co mnie boli w moim audi i dodam zdjęcia podglądowe abyście mogli mi pomóc co moe zrobić z poszczegulnymi elementami aby było cacy 1. pogniecione ranty progów 2. Odstająca listwa dolna drzwi tył ( w jednym miejscu widać pod listwą początek korozji ) 3. Korozja tylnego nadkola ( to już było przy kupnie ) 4. zagnieciony rant błotnika przód oraz korozja w tym miejscu 5. Listwa drzwi dolna przód pasażera przy maksymalnym otworzeniu drzwi delikatnie listwa wadzi o osłone progu ( trzecie zdjęcie przedstawia listwę od strony kierowcy gdzie jest ok ) 6. rdzawe kropki na lakierze a głównie na błotniki przód i drzwi przednie wyglądają jak pył z klocków jak to usunać Proszę was o pomoc. Co dokładnie mogę zrobić z czym i jakimi preparatami tak aby było na lata
przem8 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Progi pogniecione od podstawiania podnośnika lub czegokolwiek obok miejsca do tego przeznaczonego. Wyprowadzić to raczej ciężko. Oddaj do kumatego lakiernika i niech porobi zaprawki itp. jak należy, bo bez dobrego lakierowania też się nie obejdzie.
tobias Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 z tymi wulkanizatorami to tak jest, mi plastiki/osłone trochę ułamali. Trochę jestem zdziwiony korozją tylnego błotnika, przód to norma.
przem8 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 31 minut temu, xXPiotrekXx19 napisał: 6. rdzawe kropki na lakierze a głównie na błotniki przód i drzwi przednie wyglądają jak pył z klocków jak to usunać Są środki tzw. deironizery i tym próbuj, potem glinkowanie i się pozbędziesz syfu z lakieru.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 czyli z tymi progami to co zrobić prubować je prostować te ranty a potem jakieś dobre zabezpieczenia itp czy jak
Emejcz Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 W dniu 10.04.2018 o 20:56, tobias napisał: Trochę jestem zdziwiony korozją tylnego błotnika, przód to norma. Niestety, ale to częsty przypadek - było praktycznie w każdej sztuce którą oglądałem. W dniu 10.04.2018 o 21:19, xXPiotrekXx19 napisał: czyli z tymi progami to co zrobić prubować je prostować te ranty a potem jakieś dobre zabezpieczenia itp czy jak Nie wiem czy już coś działałeś, ale patrząc jakie masz ogniska korozji to radzę ci zdjąć plastikowe osłony nadkoli z tyłu oraz osłony progów i sprawdzić czy nie masz już zaawansowanej korozji, bo tam gnije bardziej niż na poszyciu zewnętrznym.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 W dniu 28.12.2018 o 10:21, Emejcz napisał: Niestety, ale to częsty przypadek - było praktycznie w każdej sztuce którą oglądałem. Nie wiem czy już coś działałeś, ale patrząc jakie masz ogniska korozji to radzę ci zdjąć plastikowe osłony nadkoli z tyłu oraz osłony progów i sprawdzić czy nie masz już zaawansowanej korozji, bo tam gnije bardziej niż na poszyciu zewnętrznym. Pod osłonami progow było czysto tylko na rancie delikatny nalot ale oczyszczony i auto idzie niebawem do konserwacji spodu generalnego za 1500zl na markowych preparatach
damian19886 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 W dniu 29.12.2018 o 18:55, xXPiotrekXx19 napisał: Pod osłonami progow było czysto tylko na rancie delikatny nalot ale oczyszczony i auto idzie niebawem do konserwacji spodu generalnego za 1500zl na markowych preparatach Bez obrazy kolego ale poprzedni właściciel nie dbał o samochód i musiał być w jakiś sposób uszkodzony że błotniki rdza bierze, miałem kiedyś b6 która też miała te same problemy i szybko się jej pozbyłem. Na drzwiach masz nalot w postaci białych kropek ponieważ lakiernik malując w nieprzystosowanym do tego pomieszczeniu. Miałem to samo na na przedniej pokrywie i też myślałem że inny samochód musiał być malowany przy moim.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2018 1 godzinę temu, damian19886 napisał: Bez obrazy kolego ale poprzedni właściciel nie dbał o samochód i musiał być w jakiś sposób uszkodzony że błotniki rdza bierze, miałem kiedyś b6 która też miała te same problemy i szybko się jej pozbyłem. Na drzwiach masz nalot w postaci białych kropek ponieważ lakiernik malując w nieprzystosowanym do tego pomieszczeniu. Miałem to samo na na przedniej pokrywie i też myślałem że inny samochód musiał być malowany przy moim. U mnie akurat kolego nie było jakiś niespodzianek ponieważ cały przód malowalem dlatego ze odpryski po kamieniach i jeden z blotnikow był obity czymś i wchodziła korozja a z jednym błotniki em tyl to już miał korozję przy kupnie a autko było oparte z tej stro y i naprawa była w ASO z AC ale widocznie żadna naprawa nie może być na wieki i dlatego coś wyszło na tylnim błotniki ale to o tym wiedzie. I nikt mnie nie oklamywal że jest tam czy inaczej autko na w dokumentach opisana cała naprawę w ASO więc bity mocno nie był a raczej tylko przetartt delikatnie. A o ranty progow to się zgodzę ktoś nie dbał dużo wcześniej bo kolega od którego ja wziilem dbał o autko widocznie jeszcze ktoś przed nim nie za bardzo dbał skoro tak doprowadził ale nic złego się nie działo tylko nalot na samym rancie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się