Prezes_ATNT Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Witam. Pacjent A4 B8 2.0 TDI 163KM CAHB Avant 2009 rok. Auto miało wymienione: - rozrząd - pompę wody - 2 wałki wyrównoważające z imbusem na pompie oleju na 100mm - 2 rolki i pasek (od napędzania alternatora itd) [Później po wykryciu usterki wymieniony też napinacz w tym miejscu] - bez zmian. Silnik był podnoszony, a zawieszenie opuszczane. Pas przedni ściągany do wymiany rozrządu. Odkręcane poduszki. Auto podczas przyśpieszania i zwalniania na biegu wpada w rezonans całej karoserii. Na wolnych obrotach brak drgań. Mechanik rozkłada ręce - nie ma już pomysłów co to może być. Przed wymianami wszystko było dobrze.
Prezes_ATNT Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Jak ustawił moduł olejowy?Wałki ustawione masami do dołu. Zablokowany rozrząd, wał. Tłok na pierwszym cylindrze w górnej pozycji. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się