dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) 28 minut temu, PluszowyZuczek napisał: A jakbym znalazł dobrą używkę bosch 0280217512 to by mogło być ?? To jest od VR6 2.8, na alledrogo są takie po 100/150 zł i skłaniałbym się ku takiemu rozwiązaniu, jeżeli będzie śmigać. bodajże pasuje ale i tak "mape" musisz zrobić bo jak tylko ja wsadzisz to samochód nie będzie jechał w swoją puszkę filtra tez go nie wsadzisz bo vr6 ma większa średnice więc zastanów się nad dolotem do tego można by wywalić moduł zapłonu i przejść na cewki z TFSI. Masz jakiegoś ogarniętego tunera co ci to wystroi bo z mojego doświadczenia wiem żę nie każdy chce robić AEB,AJL itp gdzie jest stary sterownik,gaz na linke,brak map-sensora Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez dawid221
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 2 minuty temu, dawid221 napisał: bodajże pasuje ale i tak "mape" musisz zrobić bo jak tylko ja wsadzisz to samochód nie będzie jechał . zastanów się nad dolotem do tego można by wywalić moduł zapłonu i przejść na cewki z TFSI. Masz jakiegoś ogarniętego tunera co ci to wystroi bo z mojego doświadczenia wiem żę nie każdy chce robić AEB,AJL itp gdzie jest stary sterownik,gaz na linke,brak map-sensora Znalazłem Hp Performance w Rzeszowie, Koleś z którym rozmawiałem, zdawał się wiedzieć, o czym mówi, powiedziałem mu, że to AEB, nawet 2 razy i nie miał większych zarzutów.
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) 4 minuty temu, PluszowyZuczek napisał: Znalazłem Hp Performance w Rzeszowie, Koleś z którym rozmawiałem, zdawał się wiedzieć, o czym mówi, powiedziałem mu, że to AEB, nawet 2 razy i nie miał większych zarzutów. A gdyby jednak była lipa, to wystarczy Sterownik AJL kupic i pasuje Plug & Play (tylko soft nowy wgrać), czy trzeba coś kombinować ? Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez PluszowyZuczek
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 2 minuty temu, PluszowyZuczek napisał: Znalazłem Hp Performance w Rzeszowie, Koleś z którym rozmawiałem, zdawał się wiedzieć, o czym mówi, powiedziałem mu, że to AEB, nawet 2 razy i nie miał większych zarzutów. teraz zobaczyłem że jesteś z okolic gregor10.pl wiec z nim bym się kontaktował gość zjadł zeby na tych silnikach jak pogadasz powiesz na jaka moc chcesz robić samochód to na pewno ci powie jakie graty są potrzebne bez niepotrzebnego pakowania się w koszty
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Teraz, PluszowyZuczek napisał: A gdyby jednak była lipa, to wystarczy Sterownik AJL kupic i pasuje Plug & Play, (tylko soft) czy trzeba coś kombinować ? ale po co ci sterownik z ajl ?
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) . Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez PluszowyZuczek
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) 3 minuty temu, dawid221 napisał: ale po co ci sterownik z ajl ? Bo tam można chyba przez OBD programować. jeżeli się nie mylę, a w AEB, trzeba pamięć podmienić. Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez PluszowyZuczek
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Teraz, PluszowyZuczek napisał: Bo tam można chyba przez OBD programować. jeżeli się nie mylę. to jest ten sam sterownik co aeb jak chcesz obd to musisz przejść na ME 7.5
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 4 minuty temu, dawid221 napisał: to jest ten sam sterownik co aeb jak chcesz obd to musisz przejść na ME 7.5 Ok, poczytałem sobie o tym, na pewno trzeba będzie to zrobić, ale aktualnie jeszcze ten, co jest, musi wystarczyć, bo już się tego sporo nazbierało, do zrobienia
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) 4 minuty temu, PluszowyZuczek napisał: Ok, poczytałem sobie o tym, na pewno trzeba będzie to zrobić, ale aktualnie jeszcze ten, co jest, musi wystarczyć, bo już się tego sporo nazbierało, do zrobienia no jak chcesz robić 350hp to mody przekroczą wartość samochodu Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez dawid221
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Teraz, dawid221 napisał: no jak chcesz robić 350hp to mody przekroczą wartość samochodu I to kilkukrotnie Przecież ja swoją bestię kupiłem za 6, a teraz te modyfikacje mnie koło 7 tyś wyjdą, jak większość zrobię sam, a to dopiero 250 :/
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) 11 minut temu, PluszowyZuczek napisał: I to kilkukrotnie Przecież ja swoją bestię kupiłem za 6, a teraz te modyfikacje mnie koło 7 tyś wyjdą, jak większość zrobię sam, a to dopiero 250 :/ dodatkowo trzeba pamiętać o hamulcach i zawieszeniu Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez dawid221
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) . Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez PluszowyZuczek
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) 5 minut temu, dawid221 napisał: dodatkowo trzeba pamiętać o hamulcach i zawieszenie No, czysto teoretycznie, to właśnie powinno być pierwsze, ja wszystko powymieniałem na nowe: tarcze i klocki ATE, zregenerowane zaciski i powymieniane przewody, ale zdaję sobie sprawę, że może to nie wytrzymać przy większych mocach. Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez PluszowyZuczek
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Teraz, PluszowyZuczek napisał: No, czysto teoretycznie, to właśnie powinno być pierwsze, ja wszystko powymieniałem na nowe: tarcze i klocki ATE, zregenerowane zaciski i powymieniane przewody, ale zdaję sobie sprawę, że może to nie wytrzymać przy większych mocach. powiem szczerze że dla mnie te hamulce to przy seryjnej mocy są za słabe 1
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 15 minut temu, dawid221 napisał: powiem szczerze że dla mnie te hamulce to przy seryjnej mocy są za słabe No to mnie pocieszyłeś, pewnie zalecałbyś większe zaciski i tarcze chociaż na przód, prawda ?
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 1 minutę temu, PluszowyZuczek napisał: No to mnie pocieszyłeś, pewnie zalecałbyś większe zaciski i tarcze chociaż na przód, prawda ? ja bym na pewno zainwestował w hamulce za względu na bezpieczeństwo a nawet dlatego ze koszt hamulców przy całkowitym koszcie projektu jest niewielki w porównaniu z tym co tracisz przy kolizji/wypadku nawet nie z twojej winy bo ubezpieczalni w 99% nie będzie obchodziło co ty zrobiłeś i ile pieniędzy wsadziłeś w samochód 1
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 1 minutę temu, dawid221 napisał: ja bym na pewno zainwestował w hamulce za względu na bezpieczeństwo a nawet dlatego ze koszt hamulców przy całkowitym koszcie projektu jest niewielki w porównaniu z tym co tracisz przy kolizji/wypadku nawet nie z twojej winy bo ubezpieczalni w 99% nie będzie obchodziło co ty zrobiłeś i ile pieniędzy wsadziłeś w samochód No, muszę o tym pomyśleć, bo pasuje nie rozbić się na pierwszym lepszym drzewie :/ ... tylko chociaż na drugim. Coś czuję, że ten projekt przeciągnie się o kilka wypłat XD
dawid221 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 nikt nie mówił że to tania zabawa
PluszowyZuczek Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 1 minutę temu, dawid221 napisał: nikt nie mówił że to tania zabawa Wydawało mi się, że wiem, ile to mniej więcej wyniesie, ale skutecznie wyprowadziłeś mnie z błędu Aczkolwiek w żadnym stopniu mnie to nie zniechęca, teraz przynajmniej dokładnie wiem, na czym stoję i jakich błędów nie popełnić na początku, dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się