Kac_K Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witam Panowie, Mam problem z podciśnieniem w swoim audi a4 b6 avant 1.9 tdi avf. Problem polega na tym, że czasami moje audi nie chce hamować. Pedał hamulca robi się twardy i jest lipa. Przeprowadziłem próby z miernikiem podciśnienia i próby wypadły następująco. Podłączyłem się w trójnik przed vacum pompą. Odpaliłem silnik, na mierniku 0,8 bara na wolnych obrotach. To co zauważyłem to to, że przy wciśnięciu hamulca dość mocno i puszczeniu ciśnienie spada bardzo szybko do 0,4 bara. Przy wciśnięciu hamulca 4x pod rząd powoduje to, że przy 4 naciśnięciu ciśnienia już nie ma. One powoli się nabudowuje ale zbyt wolno. Nie wiem czy spadki po wciśnięciu moją być takie duże. Druga sprawa taka że momencie kiedy poczekam aż ciśnienie osiągnie 0,8 bara i zgaszę silnik to praktycznie natychmiast ciśnienie spada do 0. Wiem że tu już jest problem bo powinno zostać 0,8 i gdzieś jest problem. Tylko pytanie czy serwo puszcza czy których z przewodów które idą od serwa lub coś innego o czym nie wiem Jak można sprawdzić samo serwo? Lub jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o info co by problemem. Pozdo
luki19862121 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 A króciec na vacum nie lata? Wysłane z Huawei mate 10 pro
Kac_K Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Króciec kleiłem jakiś czas temu i myślę że tutaj jest szczelny. Trochę poczytałem od czasu wrzucenia mojego pytania i będę wymieniał przede wszystkim gumową tuleję w grodzi. Ale mam kolejne pytanie dotyczące serwo, skoro na wyłączonym silniki podpompuje hamulec i on twardnieje i nie schodzi w dół to jest oznaka dobrze działającego serwo czy niekoniecznie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się