mandraker Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Witam, proszę o przeanalizowanie logów. Auto jest po wymianie poduszek pod silnikiem i skrzyni biegów. Była robiona regeneracja rozrusznika i alternatora oraz wymieniony został napinacz paska alternatora razem z paskiem. Ma też zaślepiony EGR od dwóch lat. Po regeneracji jest też pompa wtryskowa ale tu był tylko problem uszczelnień. Przyspieszenie ma tylko do 2000 obrotów i po tym traci moc tak jak by turbina nie pracowała. Na wolnych obrotach są wibracje całej budy a na wysokich obrotach jest bardzo głośno wewnątrz auta, plecionka była sprawdzana i jest ok. Dość długo jeździłem na uszkodzonych poduszkach pod silnikiem i po wymianie (lemforder) nie wiem czy coś dodatkowo nie powoduje tych wibracji. Wymieniłem też ten grzybek który jest na czole silnika razem z poduszkami. Dziwne jest to że jak wyczyściłem odme to wibracje nieznacznie spadły. Nie kopci. Zanim podjadę do mechanika to może coś już będzie widać na logach. Z góry dziękuje za pomoc. http://vaglogi.pl/log-001_OM8T8W.html http://vaglogi.pl/log-001_Zv6M68.html http://vaglogi.pl/log-003_eiN0p.html http://vaglogi.pl/log-003_J3r4Bm7.html http://vaglogi.pl/log-003_J3r4Bm7.html http://vaglogi.pl/log-004_5u2R19M.html http://vaglogi.pl/log-003_I3CNChb.html http://vaglogi.pl/log-004_5u2R19M.html http://vaglogi.pl/log-004_5u2R19M.html http://vaglogi.pl/log-004_1wOM1n.html http://vaglogi.pl/log-007_43kc4.html http://vaglogi.pl/log-008_EQ6823.html http://vaglogi.pl/log-008_EQ6823.html http://vaglogi.pl/log-011_0LyfBhv.html http://vaglogi.pl/log-011_fS54Lta.html http://vaglogi.pl/log-013_8IRl8.html http://vaglogi.pl/log-000_189iU5.html http://vaglogi.pl/log-000_189iU5.html http://vaglogi.pl/log-000_MAMJJj.html
stanek90 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 MAsz problem z czujnikiem cisnienia atmosferycznego zobacz w kanale 010 ze odczyt bedzie ponizej 800 mbar,dlatego ecu zaniza wymagane doladowanie. NIewiem jaki masz silnik,ale czesto w starszych sterownikach gdzie etn czujnik znajduje sie w sterowniku potrafi sie uszkodzic wezyk w samym ecu.
mandraker Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Dziękuję za pomoc, dzisiaj po pracy podłączę komputer i zerknę co się dzieje na tym kanale. Silnik mam AFN. Nie miałem pojęcia że prócz przepływki jest tam jeszcze jakiś pomiar w dolocie.
mandraker Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) Zamieszczam odczyt z kanału 010. http://vaglogi.pl/log-010_6BFp11.html Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez mandraker
stanek90 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 odczyty nieprawidłowe,zrob jeszcze loga na pracujacym aucie
mandraker Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Ale ze mnie gapa, ponieważ miałem zrobiony ale zapomniałem zamieścić. http://vaglogi.pl/log-010_k44esw.html
stanek90 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 TAk jak mówile czujnik cisnienia atmosferycznego,najprawdopodobniej masz go w puszce ecu,szukaj uszkodzonego wezyka ktory idzie do ecu lub jest w samym ecu.
mandraker Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Jedno co zdążyłem wczoraj zrobić to sprawdziłem wężyk i przy mocowaniu do czujnika przy ECU był uszkodzony. Wymieniłem go i z ciekawości dmuchnąłem w ten wężyk zauważając że dość ciężko przechodzi przez niego powietrze. Postanowiłem sprawdzić czy coś go nie zatyka i rozebrałem drugi koniec tam gdzie jest gruba rura z której wychodzi ten wężyk. Zauważyłem tam nieznaczną ilość oleju która może powodować zatykanie tego wężyka. Dziwne jest to że nie zauważam żeby ubywał mi olej a robię sporo kilometrów (60 dziennie). Martwi mnie to że nawet jak przeczyszczę ten wężyk to on i tak zaraz zaleje się olejem który ścieka w dół i nadal nie będę wiedział czy czujnik jest dobry ponieważ ten olej może zaburzać wskazania. Postanowiłem dzisiaj zrobić kolejny test a mianowicie odepnę ten wężyk przy czujniku w sprawdzę jakie są wskazania. Ale to jak wrócę z pracy. Dziwne jest dla mnie to że ten wężyk wychodzi w dolnej części tej rury co przy nawet nieznacznej obecności oleju zaraz zatka wężyk. to co do niego wpłynie nie ma możliwości wypłynąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się