przem8 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Nie wiem po co zwalać głowicę w ciemno, skoro wyraźnie niedomaga coś z osprzętu i przyczynia się do stuków w gr.20
GRADIENT Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) U mnie też tak wszyscy mówili ze osprzęt , nie brał oleju wszystko było w porządku a stuki były i się okazało że Zawory mają luz w prowadnicach. U mnie też kompresja była ok wszędzie równiutko po 11 napinacz prawie zerowe zużycie a jednak stuki były. Jak wykluczysz o sprzęt to zostanie ci tylko głowica tym bardziej że pewnie auto ma trochę nalatene a nie 100 000 Ja wszystko możliwe już podmieniłem pompę wtryskiwacze cewki i nic to nie dało Edytowane 2 Maja 2018 przez GRADIENT
Zweglacz Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Opublikowano 2 Maja 2018 A na postoju też powinno pokazywać stuki? Nie zrobię dynamicznego bo już po % ale poszedłem i na postoju gazując do 4.5tyś 0.0 cały czas, zrobiłem dodatkowo 91+93, tutaj nie wiem, jedni piszą że powinno być 0.0 inni że do -3.0 jest ok. Wrzucam tak by było. Rano wsiadam, jadę i zrobię komplet 91+93, 002+033, 003+020 i 115+118 Statyczny: Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_TEnxQ3.html Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_XNneE.html Taki offtop mały: Kiedyś miałem signum 3.2 211km i też szukałem tych koni, wsadziłem 5k i nie znalazłem wku****** się i sprzedałem czyżby szykowała się powtórka z rozrywki? Narazie nie licząc pakietu startowego to DP i przeplywka kosztowały mnie 700zł wiec zapas mam jeszcze 4300
WYSKUN Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) kolego @GRADIENT, Uparłeś się na ten remont głowicy u kolegi @Zweglacz nie wiadomo po co. Kolega wymienił przepływke, jutro zrobi logi i jak wszytsko bedzie ok to po co remont głowicy.... Edytowane 2 Maja 2018 przez WYSKUN
Łukasz13 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Dokładnie nie ma sie co spinać narazie, przepływka będzie więcej mierzyć, to i cofanie będzie mniejsze.
GRADIENT Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Stukanie przy obciążeniu silnika. Napisałem przecież wyraźnie że jak podmieni osprzęt i nie pomoże to remont głowicy się szykuje .
WYSKUN Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 13 godzin temu, GRADIENT napisał: Wymień przepływkę i rób głowicę. ...
Zweglacz Opublikowano 3 Maja 2018 Autor Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Wrzucam komplet, przepływ poprawił się o 10-15g, 143g to max u mnie a ile powinien mieć bex? Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_bt89w7.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_xQHonb.html Grupy 003, 032: http://vaglogi.pl/log-032_003_zC2t3g.html Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_CL6fsM.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9WV75.html dodatkowo długi log z normalnej jazdy z opóźnieniami Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_tkbVu.html Jutro kolejne 450zl i wpadają 4 cewki beru ZSE043 moim zdaniem to one są problemem, może sie mylę i za miesiąc dwa będę zrzucać głowice? Narazie nie mam na to ochoty Edytowane 3 Maja 2018 przez Zweglacz
przem8 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciążeniem
Harnasiex Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Zweglacz, mam bexa i mam to samo. Daj znać czy jakaś poprawa.
Zweglacz Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Opublikowano 31 Marca 2019 Witam, trochę mnie nie było ale nie miałem na to czasu ani głowy Auto jeździ dalej ale ze stukami nie uporałem się do tej pory mimo że przekopałem już polowe silnika. Jestem w sumie u progu decyzji o zrzucenia głowicy lub szukania drugiego słupka a co! Przez ten czas sprawdziłem: całą odmę ( wymieniłem tą gruszkę która jest z tyłu przy pokrywie zaworów), zrzuciłem kolektor ssący sprawdziłem obydwa elektrozawory, zawór odmy, wyczyściłem osadzenia i przykręciłem czujniki spalania stukowego 25nm , sprawdziłem całe podciśnienie idąc od turbiny przez dv pod kolektor i do kolektora zawór n75(do wymiany bo przepuszcza delikatnie ale po odpięciu sterowania i przy pełnym ładowaniu stuki dalej występują), działanie eżektora , uszczelniłem gniazda wtrysków, sprawdziłem ciśnienie paliwa pod obciążeniem i ciśnienie oleju. Po drodze jeszcze wymieniałem sprzęgło i sprawdziłem dwumase która nie wykazywała oznak nadmiernego zużycia Wrzucam filmiki z pomiarów Pytanie odnośnie ciśnienia oleju czy nie jest za małe to 4bary i przez to może źle napina i steruje wałkiem ssącym bo to ostatni punkt zaczepienia jaki mam, na wolnych obrotach jak widać trzyma ładnie około 1.4bara. Jeden film jest przy obrotach cały czas 3tyś drugi był z gazowania od 900 do 3-4.5tyś, silnik nagrzany po 30minutach pracy.
przem8 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Jakie masz teraz te stuki? Ciśnienie oleju ok. Zmieniłeś te świece z boscha na sugerowane ngk?
Zweglacz Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Opublikowano 31 Marca 2019 (edytowane) Nie logowałem go ponownie ale pewnie dalej w okolicach 6-8, są słyszalne pod obciążeniem podczas jazdy, na postoju jak pisałem wcześniej cisza. Świece mam beru założone swego czasu logowałem na beru a później na bosch, beru wypadły lepiej wiec zostały. Edytowane 31 Marca 2019 przez Zweglacz
Zweglacz Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) http://vaglogi.pl/log-002_033_0y5Bl.html http://vaglogi.pl/log-003_020_r31KloF.html http://vaglogi.pl/log-003_033_ZVX3s.html http://vaglogi.pl/log-091_093_74GmBEY.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Nr62He.html Paliwo 98. Świece które teraz siedzą to 14F-7DPUR02 BERU Tak to wygląda na dzień dzisiejszy, coś jeszcze na trzecim niedomaga ale reszta cylindrów widać sporą poprawę, ostatnie logi miałem w okolicach 7.5 a pierwsze były same 12 :D, w maju wrzucam świece ngk pewnie zbiją jeszcze kilka oczek w dół. Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez Zweglacz
przem8 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Turbo sporo przeładowuje. Nie masz gdzieś nieszczelności w podciśnieniach. Ile pompuje z odpiętym n75?
Zweglacz Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Która tabelka jest od zadanego ciśnienia a która od rzeczywistego? Wychodzi na to że źle wyregulowałem wg, niedawno regulowałem ustawiłem początkowe otwarcie przy 0.3 bara bo taki wyczytałem
przem8 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 22 minuty temu, Zweglacz napisał: Która tabelka jest od zadanego ciśnienia a która od rzeczywistego? Pierwsza jest z żądanym, a kolejna z osiągniętym.
Zweglacz Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Dzieki, delikatnie za późno się otwiera bo później trzyma ok
przem8 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Trochę późno wstaje ale to może być wina przypchanego kata. To przeładowanie 0,4 bara to już przegięcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się