Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T bex ocena logów, słaby, sprawdzone kilka rzeczy


Zweglacz

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem po co zwalać głowicę w ciemno, skoro wyraźnie niedomaga coś z osprzętu i przyczynia się do stuków w gr.20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak wszyscy mówili ze osprzęt , nie brał oleju wszystko było w porządku a stuki były i się okazało że Zawory mają luz w prowadnicach. U mnie też kompresja była ok wszędzie równiutko po 11 napinacz prawie zerowe zużycie a jednak stuki były. Jak wykluczysz o sprzęt to zostanie ci tylko głowica  tym bardziej że pewnie auto ma trochę nalatene a nie 100 000

Ja wszystko możliwe już podmieniłem pompę wtryskiwacze cewki i nic to nie dało

Edytowane przez GRADIENT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na postoju też powinno pokazywać stuki? Nie zrobię dynamicznego bo już po % ale poszedłem i na postoju gazując do 4.5tyś 0.0 cały czas, zrobiłem dodatkowo 91+93, tutaj nie wiem, jedni piszą że powinno być 0.0 inni że do -3.0 jest ok. Wrzucam tak by było. Rano wsiadam, jadę i zrobię komplet 91+93, 002+033, 003+020 i 115+118 ;)

Statyczny:
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_TEnxQ3.html
Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_XNneE.html

 

Taki offtop mały: Kiedyś miałem signum 3.2 211km i też szukałem tych koni, wsadziłem 5k i nie znalazłem wku****** się i sprzedałem ;) czyżby szykowała się powtórka z rozrywki? :D Narazie nie licząc pakietu startowego to DP i przeplywka kosztowały mnie 700zł wiec zapas mam jeszcze 4300 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego @GRADIENT, Uparłeś się na ten remont głowicy u kolegi @Zweglacz nie wiadomo po co. Kolega wymienił przepływke, jutro zrobi logi i jak wszytsko bedzie ok to po co remont głowicy....:)

Edytowane przez WYSKUN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie ma sie co spinać narazie, przepływka będzie więcej mierzyć, to i cofanie będzie mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Stukanie przy obciążeniu silnika.

 Napisałem przecież wyraźnie że jak podmieni osprzęt i  nie pomoże to remont głowicy się szykuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, GRADIENT napisał:

Wymień przepływkę i rób głowicę.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam komplet, przepływ poprawił się o 10-15g, 143g to max u mnie a ile powinien mieć bex?

Dynamiczny:
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_bt89w7.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_xQHonb.html
Grupy 003, 032: http://vaglogi.pl/log-032_003_zC2t3g.html
Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_CL6fsM.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9WV75.html

dodatkowo długi log z normalnej jazdy z opóźnieniami

Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_tkbVu.html

Jutro kolejne 450zl i wpadają 4 cewki beru ZSE043 moim zdaniem to one są problemem, może sie mylę i za miesiąc dwa będę zrzucać głowice? Narazie nie mam na to ochoty ;)

Edytowane przez Zweglacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciążeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zweglacz, mam bexa i mam to samo.

Daj znać czy jakaś poprawa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę mnie nie było ale nie miałem na to czasu ani głowy ;) Auto jeździ dalej ale ze stukami nie uporałem się do tej pory mimo że przekopałem już polowe silnika. Jestem w sumie u progu decyzji o zrzucenia głowicy lub szukania drugiego słupka a co!

Przez ten czas sprawdziłem: całą odmę ( wymieniłem tą gruszkę która jest z tyłu przy pokrywie zaworów), zrzuciłem kolektor ssący sprawdziłem obydwa elektrozawory, zawór odmy, wyczyściłem osadzenia i przykręciłem czujniki spalania stukowego 25nm , sprawdziłem całe podciśnienie idąc od turbiny przez dv pod kolektor i do kolektora zawór n75(do wymiany bo przepuszcza delikatnie ale po odpięciu sterowania i przy pełnym ładowaniu stuki dalej występują), działanie eżektora , uszczelniłem gniazda wtrysków, sprawdziłem ciśnienie paliwa pod obciążeniem i ciśnienie oleju.

Po drodze jeszcze wymieniałem sprzęgło i sprawdziłem dwumase która nie wykazywała oznak nadmiernego zużycia

Wrzucam filmiki z pomiarów

Pytanie odnośnie ciśnienia oleju czy nie jest za małe to 4bary i przez to może źle napina i steruje wałkiem ssącym bo to ostatni punkt zaczepienia jaki mam, na wolnych obrotach jak widać trzyma ładnie około 1.4bara. Jeden film jest przy obrotach cały czas 3tyś drugi był z gazowania od 900 do 3-4.5tyś, silnik nagrzany po 30minutach pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz teraz te stuki? Ciśnienie oleju ok. Zmieniłeś te świece z boscha na sugerowane ngk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie logowałem go ponownie ale pewnie dalej w okolicach 6-8, są słyszalne pod obciążeniem podczas jazdy, na postoju jak pisałem wcześniej cisza. Świece mam beru założone swego czasu logowałem na beru a później na bosch, beru wypadły lepiej wiec zostały.

 

Edytowane przez Zweglacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogi.pl/log-002_033_0y5Bl.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_r31KloF.html

http://vaglogi.pl/log-003_033_ZVX3s.html

http://vaglogi.pl/log-091_093_74GmBEY.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_Nr62He.html

Paliwo 98. Świece które teraz siedzą to 14F-7DPUR02 BERU

Tak to wygląda na dzień dzisiejszy, coś jeszcze na trzecim niedomaga ale reszta cylindrów widać sporą poprawę, ostatnie logi miałem w okolicach 7.5 a pierwsze były same 12 :D, w maju wrzucam świece ngk pewnie zbiją jeszcze kilka oczek w dół.

Edytowane przez Zweglacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo sporo przeładowuje. Nie masz gdzieś nieszczelności w podciśnieniach. Ile pompuje z odpiętym n75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Która tabelka jest od zadanego ciśnienia a która od rzeczywistego? Wychodzi na to że źle wyregulowałem wg, niedawno  regulowałem ustawiłem początkowe otwarcie przy 0.3 bara bo taki wyczytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Zweglacz napisał:

Która tabelka jest od zadanego ciśnienia a która od rzeczywistego?

Pierwsza jest z żądanym, a kolejna z osiągniętym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę późno wstaje ale to może być wina przypchanego kata. To przeładowanie 0,4 bara to już przegięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...