adasio13 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Witam, czy bicie wyczuwalne podczas jazdy moze byc spowodowane przez krzywe tarcze? Czuc drgania. Wiem ze bicie przy hamowaniu to napewno tarcze ale czy przy normalnej jezdzie tez? Felgi prostowane, zreszta i na stalowych to czuc i na alu. Opony nowe, poza tym po zmianie na zimowe to samo bicie, wiec problem albo w tarczach albo nie wiem. Tarcze byly u tokarza, i przednie i tylne ale co do tylnych to nie dawal gwarancji czy idealnie wytoczyl. Lozyska dobre, bo mechanik sprawdzal, i tylko jedno wymienil.
DaveLove Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, adasio13 napisał: Witam, czy bicie wyczuwalne podczas jazdy moze byc spowodowane przez krzywe tarcze? Czuc drgania. Wiem ze bicie przy hamowaniu to napewno tarcze ale czy przy normalnej jezdzie tez? Felgi prostowane, zreszta i na stalowych to czuc i na alu. Opony nowe, poza tym po zmianie na zimowe to samo bicie, wiec problem albo w tarczach albo nie wiem. Tarcze byly u tokarza, i przednie i tylne ale co do tylnych to nie dawal gwarancji czy idealnie wytoczyl. Lozyska dobre, bo mechanik sprawdzal, i tylko jedno wymienil. Odpowiadając na twoje pierwsze pytanie to tak. W B8 podczas jazdy miałem bicie na kierownicy (przy hamowaniu większe, a przy jeździe mniejsze ale też mocno wyczuwalne). Po wizycie u tokarza problem zniknął. Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez Rumaq
adasio13 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) Hmm. Obstawiam, ze to tył, tak mi sie wydaje wg tych drgan bo na kierownicy nie czuc tych drgan za bardzo. Zastanawiam sie czy to nie czasem jednak wina piasty. Co bardziej obstawialibyscie? Tarcze czy piaste? https://goo.gl/images/ZcDWSG Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez adasio13
adasio13 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 To co polecacie wymienic? Bo juz prawie z pol roku z tym walcze i nie mam pojecia co to
wesz82 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Polecam wymienic pierw polosie,potem kola,potem tarcze,klocki,poduszki pod silnikiem i skrzynia,potem moze dwumas,nowe komplety oponek a na sam koniec jedz do mechanika niech zmierzy bicie piasty po to bys przekonal sie ze to ona bila bo sie nikomu nie chcialo sprawdzic bicia... Nikt Ci nie napisze co padlo bo niby jak...? Zmierz bicie piasty czujnikiem zegarowym i daj znac ile wyszlo????
adasio13 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Dzieki za porade, teraz tylko znalezc mechanika z takim sprzetem co to zrobi
wesz82 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 To akurat zrobisz sam. Czujnik i ramie to smieszna kasa
adasio13 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Serio? To podeslij zdjecie jak wyglada ten sprzet do zmierzenia. Nie bede ukrywal ze nie mam pojecia jak to wyglada
wesz82 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 https://www.google.pl/search?q=czujnik+zegarowy+ze+statywem&client=ms-android-att-us&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjV7PGst8vaAhUDalAKHVQdCXcQ_AUIESgB&biw=360&bih=560&dpr=4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się