KonradR400 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, posiadam Audi A4 B5 1.8benzyna+lpg silnik ADR. Mam pewien problem, podczas jazdy na ciepłym silniku na lpg jest problem z mocą do tego stopnia, że ciężko jest ruszyć bez dodania dużej ilości gazu, auto przerywa i strzela po przyśpieszaniu z niższych obrotów 2-2.5tys. Na skrzyżowaniu gdy zredukuję do drugiego biegu auto nie chce się zebrać (wypadałoby redukować do 1 przy prędkości 20-25km/h). Na zimnym silniku moc jest lepsza, ale i tak nie jest to co kiedyś. Wyczytałem, że objawem może być cewka, lecz chciałem się upewnić. Dodam, że świece oraz filtry od gazu są nowe. Edytowane 22 Kwietnia 2018 przez KonradR400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Jak na benzynie jest dobrze to zacznij od sprawdzenia instalacji (regulacja, filtry itp.) Jakieś błędy na kompie wywala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivs 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Nie wiem jaka masz instalacje ale jak robiłem u siebie przegląd olejowy to przypadkowo strąciłem przewód z instalacji LPG od map sensora. U mnie jest wpięty w układ dolotowy pod zbiornikiem wyrównawczym. Efekty podobne do tych co opisujesz: szarpanie, nierówna praca, dodatkowo słychać było jak zasysa lewe powietrze pod maską.Może tutaj szukaj przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradR400 0 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Walczę z problemem dalej, pojeździłem trochę na samej benzynie i efekt się pojawia, lecz mniejszy. Z dodatkowych rzeczy jakie zauważyłem to to, że podczas włączonej klimy na luzie zaczynają się dziać cuda, obroty szaleją, po prostu auto nie ma siły uciągnąć klimy na wolnych obrotach. Podczas zatrzymania w korku musiałem wyłączać klime bo auto jak by miało zaraz zgasnąć. Na luzie jeszcze przerywa co jakiś czas. Ostatnio po trasie 250km była masakra, żeby ruszyć musiałem najpierw dodać 3tyś obrotów i potem puścić sprzęgło (ruszałem jak emeryt), ale nie szło inaczej ruszyć bo strzelał i prychał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Odczytaj błędy vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradR400 0 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) Vag pokazuje błąd czujnika cieczy chłodzącej Edytowane 6 Maja 2018 przez KonradR400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) 3 minuty temu, KonradR400 napisał: Vag pokazuje błąd czujnika cieczy chłodzącej Wrzuć dokładny kod błędu albo konkretnie jakiego czujnika. Po objawach to obstawiałbym g62. Edytowane 6 Maja 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradR40 0 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Będę musiał jeszcze raz podpiąć bo nie wiem co to za kod był, a dodam jeszcze, że powyżej 4.5tys obrotów zaczyna go też dławić i tak jak by go odcinało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Cewke łatwo sprawdzić odpinasz po 1 przewodzie od cewki i jak auto pracuje tak samo to winowajce masz jak na dłoni. Najlepiej wtedy komplet zmienić i masz z głowy a tak jak jedna padnie to zaraz kolejne padną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradR40 0 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Niestety ale u mnie jest jedna podwójna i nie mam takiej możliwosci sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Na bank gdzieś ssie lewe powietrze. Kup sobie zmywacz uniwersalny i psikaj po całym układzie dolotowym, po przepustnicy jak gdzieś zassie lewe powietrze to będziesz miał przyczynę. Jak masz błąd czujnika cieczy chłodzącej to za pewne chodzi o czujnik temperatury, zmień go na dobry bo jak czujnik odczytuje złe wskazania temperatury to w aucie też będą cyrki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Gdyby było 4 to inna sprawa a jak jest jedna walnięta zamień je miejscami jak będzie tak samo to cewki mogą być jeszcze dobre. Możesz też podmienić od kogoś kto ma takie samo auto i będziesz wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się