Goguś_WSPA Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 KTO MA POMYSŁ JAK SIĘ ZABRAĆ ZA WYMIANE TERMOSTATU W TYM AUCIE?? MOŻE JAKIEŚ PODPOWIEDZI??
Piotruś Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Jedynym "technicznie rozsądnym" wyjściem jest zablokowanie napinacza hydraulicznego i (częściowy) demontaż napędu rozrządu (mniej więcej tak jak podaje to np. ELSA) . W mojej osobistej opinii wszelkie inne "skrótowe pomysły" siłowego odciągania paska rozrządu mogą kosztować bardzo drogo i nieporównywalnie więcej niż tych kilka roboczogodzingodzin poświęconych na naprawę zgodną z zasadami.
boseron Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 niestety bez demontazu napedu rozrządu sie tego nie zrobi
vikis4 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 niestety bez demontazu napedu rozrządu sie tego nie zrobi Zrobi się ,ale osobiście nie polecam i proszę uznać,że w ogóle tego nie napisałem! Dokładnie tak jak pisze kolega Piotruś Zablokować napinacz i dojście jest ok!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się