Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeładowywanie po wymianie turbosprężarki i usunięciu katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Panowie mam problem po usunięciu katalizatora i wymianie turbiny pojawiają się poniższe błędy a z logów wynika że turbina przeładowuje efektem czego przy przyśpieszaniu nie ma stałego wzrostu mocy ale falowanie.

Czy może ktoś zerknąć w te logi i poradzić co posprawdzać.

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_UGVxx4.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_heTH16.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_e35c40.html

Przechwytywanieff.JPG

Edytowane przez markuz
Opublikowano (edytowane)

Po usunięcia kata trzeba drugą sondę wyłączyć w ecu i przy okazji pompę SAI (od której masz z resztą błąd). Logi źle zrobione, bo powinny być przynajmniej do tych 6tys. obr.

Może jest źle sztanga wyregulowana. Zrób jeszcze raz log 115+118 z odpiętym n75

Edytowane przez przem8
Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał:

Po usunięcia kata trzeba drugą sondę wyłączyć w ecu i przy okazji pompę SAI (od której masz z resztą błąd). Logi źle zrobione, bo powinny być przynajmniej do tych 6tys. obr.

Może jest źle sztanga wyregulowana. Zrób jeszcze raz log 115+118 z odpiętym n75

Może N75 się przycina ?

Opublikowano

Tak SAI do wyłączenia bo głowica wymieniona na szerokie kanały bez SAI, sonda tez będzie wywalana i zamianka na szerokopasmową ale to przy robieniu softu a narazie trza by jakoś dojezdzić do tego czasu.

Nowe logi poniżej do 6 tys. bez odpinania jeszcze N75 jak widać problem przeładowywania występuje tylko w granicach 2-3 tys. obrotów wtedy go przymula.

http://vaglogi.pl/log-115_118_1qnm3V.html

Opublikowano
46 minut temu, markuz napisał:

Tak SAI do wyłączenia bo głowica wymieniona na szerokie kanały bez SAI, sonda tez będzie wywalana i zamianka na szerokopasmową ale to przy robieniu softu a narazie trza by jakoś dojezdzić do tego czasu.

Nowe logi poniżej do 6 tys. bez odpinania jeszcze N75 jak widać problem przeładowywania występuje tylko w granicach 2-3 tys. obrotów wtedy go przymula.

http://vaglogi.pl/log-115_118_1qnm3V.html

Odepnij ten N75 i zrób logi tak jak ci @przem8 napisał :) To tlyko jedna wtyczka, 3 minuty roboty

Opublikowano

Zajrzyj do zaworu dv i być może główny problem tkwi w n75.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...