Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zatarty wymiana nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od ponad 2 miesięcy mam problem z Audi, który zaczął się na autostradzie gdzie wyskoczyła narzeczonej kontrolka ciśnienia oleju. Jak niestety później się okazało, pompa oleju która była wadliwie wykonana przez audi (wycierał się wałek o kształcie sześciokąta, o czym niestety nie wiedziałem) odmówiła posłuszeństwa i silnik się zatarł. Więc co było robić zakupiłem słupek z anglika i został wymieniony silnik przy tym regeneracja turbo i pompy oleju (aby już nie było psikusa). Wszystko zostało złożone i tutaj zaczęły się kolejne schody bo auto nie chciało odpalić. Po ok. tygodniu dniagnoza wykazała ze jeden z trysków za długo leżał i się "skleił" przez co nie podawał wystarczającego ciśnienia. Zakupiłem więc nowy, wszystko zostało złożone i auto odpaliło..., odpaliło i chodziło przez chwile na wolnych obrotach, ale świeciła się kontrolka oleju (wiadome silnik trochę stał chociaż teoretycznie powinien nawet na niskich obrotach podpompować olej by czujnik to wykrył)  i mechanik chciał mu pomoc by odbyło się to szybciej dodał lekko gazu, wtedy auto zgasło i już nie udało się go odpalić. Mechanik wyczytał, że to zabezpieczenie aby nie uruchamiać silnika bez oleju i kasuje się to po przez odłączenie klemy ale nic kompletnie to nie daje. Błędów na komputerze brak teoretycznie wszystko ok. Już sam nie wiem co robić, może ktoś miał podobną przeprawę bo już wyrywam sobie włosy z głowy (mechanik podobnie) jak to auto uruchomić. Dodam, że opiłków  pompie CR nie ma ciśnienie paliwa niby jest układ odpowietrzony (chwilę przecież palił, na wolnych obrotach).

Opublikowano

Zmień mechanika.

Opublikowano

ciężka sprawa ale mechanik drugi to podstawa ;

Opublikowano

Wina mechanika. Nie ma takiej opcji żeby wtrysk za długo leżał i szlag go trafił. Ja trzymam miesiącami wtryski i po wsadzeniu do auta chodzą od strzała. Zresztą to tyko wymiana słupka, nic się nie mogło samo uszkodzić.

Opublikowano

Po wymianie pompy oleju w 2.0tdi będzie wyskakiwala zawsze kontrolka przy pierwszym odpaleniu. Po drugim było by ok. To że odpalił i zgasł nie musi być związane i raczej nie jest z brakiem smarowania.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Skąd kolego jesteś "mat18b"?

Opublikowano

To laweta nie wchodzi w grę..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...