Kapuchon 0 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Rozumiem, że przy 0.3 bar powinna zacząć się ruszać ? Masz rację, byłem przekonany, że tam jest podciśnienie i jakoś tak mi w łbie utkwiło. Żeby sprawdzić gruszkę WG to wystarczy, że w wężyk od N75 podłącze się manometrem nawet taki do kół i napompuje 0.3 bara - wtedy sztanga ma zacząć się ruszać a przy 0.6 ma być koniec jej pracy ? Do tego po nabiciu ciśnienia 0.6 ma utrzymać to ciśnienie - dobrze rozumiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 No tak możesz mniej więcej zrobić, przy 0,3 powinna sie zacząc ruszać, najlepiej spróbuj poprostu od tego co teraz masz poluzować sztange o jakie dwa obroty nakrętek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapuchon 0 Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Łukasz13 napisał: No tak możesz mniej więcej zrobić, przy 0,3 powinna sie zacząc ruszać, najlepiej spróbuj poprostu od tego co teraz masz poluzować sztange o jakie dwa obroty nakrętek. Z tego co widzę w Bexie żeby to podregulować to muszę szarpać zderzak na glebe z chłodnicą ? Zrobiłem dziś logi na starym N75 z końcówką E - jeździ tak samo jak na początku postu, nie wpada odrazu w tryb awaryjny jak przy zastępczym n75 ale świst jakby trochę mniej słyszalny albo mi się tylko wydaje. log na starym n75 z odpięta wtyczką i nowymi wężykami - wygląda bardzo podobnie do tego z tym drugim n75 http://vaglogi.pl/log-118_115_AC1Ev.html na starym n75 z nowymi wężykami http://vaglogi.pl/log-118_115_v98Rj22.html Edytowane 20 Maja 2018 przez Kapuchon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Sztangę masz dobrze ustawiona. Ładuje lekko ponad 0.3 bar. Żeby regulować nie trzeba ściągać zderzaka ? Jak dla mnie to raczej problem n75, spróbował bym chyba nowego z aso Edytowane 20 Maja 2018 przez cysiek18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Dokladnie, tez bym obstawil n75, ale upewnij sie najpierw, ze przewody od Nki cale sa ogolnie koszt nie duzy bo bodajze 140 zl w aso takze mysle, ze nie ma co cudowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapuchon 0 Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Przewody wymienione na nowe, n75 w Aso 240 złociszy, mówicie że to będzie to ? Jednak musi być taki z końcówką E ? Zastępczy który posiadam wygląda na sprawny ale ma C na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapuchon 0 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Wymieniłem dziś N75 na nowe z Aso, nie wpada w tryb awaryjny, przyśpiesza wydaje mi się jednostajnie ale to sprawdzę dokładnie na trasie w weekend, ciągnie dobrze natomiast przy około 2.5-3 tys rpm. bardzo wyraźnie słychać upuszczanie ciśnienia i już tak nie ciągnie - postaram się jutro wrzucić logi ale tak być powinno czy nie ? Poprawcie mnie jeśli się mylę ale wydaje mi się, że taki świst powinien nastąpić po odpuszczeniu gazu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Kolego za dużo to już nie zdziałasz, to upuszczanie ciśnienia przez dv jest przez przeładowanie, ecu tak próbuje ogarnąc upuszczając dv-ką. Możesz poprawić program i wtedy da się programowo ogarnąc to przeładowanie, albo próbować poluzować sztangę do momentu aż nie będzie przeładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapuchon 0 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 8 godzin temu, Łukasz13 napisał: Kolego za dużo to już nie zdziałasz, to upuszczanie ciśnienia przez dv jest przez przeładowanie, ecu tak próbuje ogarnąc upuszczając dv-ką. Możesz poprawić program i wtedy da się programowo ogarnąc to przeładowanie, albo próbować poluzować sztangę do momentu aż nie będzie przeładowania. Czyli gdyby to była seria to wszystko by było ok a w moim przypadku z racji programu już tak ma być czy szukać kogoś do poprawienia tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Nie ma tak być, teraz bez sensu przeciążasz sprzęgło i reszte, możesz spróbować poluzować sztange, przeładowanie powinno być mniejsze, albo skorygować program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapuchon 0 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Tak to wygląda w tej chwili - jest bardzo źle ? Przy okazji zapytam bo to mój pierwszy doładowany silnik, czy to normalne że przy upałach 30 stopni na zewnątrz wyraźnie czuć spadek mocy ? Nie jest jakiś duży ale da się zauważyć, może czyszczenie icków coś pomóc ? http://vaglogi.pl/log-115_118_5VAKm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Program do zdecydowanej poprawy bo masz spore przeladowanie. Tak jezdzic nie mozna na dluzsza mete. W wysokiej temperaturze jasne ze bedzie spadek mocy. Mycie ickow moze cos delikatnie pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się