jolley Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Witam Kilkukrotnie temat na forum był poruszany, ale nie do końca wyjaśniony. Stoję przed wymianą sprzęgła w moim BFB Q (bez dwumasy). Na początku miała wlecieć tarcza + docisk z AWX, niestety podobno trzeba cały zestaw wrzucić z dwumasy. Dlatego pewnie wpadnie zestaw dla BFB. I tu pytanie: 1.czy przy (aktualnie) stockowej mocy warto wrzucić "przyszłościowo" kevlar na tarczę? 2. Jeżeli tak to obić nową tarczę, czy obijając starą uzyskamy to samo? 3. Ruszać dwumasę? Przetaczanie ma sens? Docisk, łożysko itp pewnie lepiej wrzucić nowe. 4. Czy po prostu włożyć nowy zestaw np. Sachs i powinien pociągnąć kilkadziesiąt kkm mimo kilku przypaleń Jakie są Wasze opinie na ten temat? Na Podkarpaciu ktoś sprawdzony się zajmuje regeneracją? Sorry za epopeję i dzięki za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się