shymanskyB7 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Witam, mam mały problem z swoim nowym nabytkiem, mianowicie silnik BFB nie trzyma mocy , w załączniku wykres z hamowni, w aucie nic nie modzone. Nie ukrywam, że czuje mały niedosyt po hamowni, liczyłem na serie +/- 5KM a tu taki zonk :<. Niestety nie mam możliwości diagnozowania, robienia logów etc, jeśli ktoś może polecić jakiś dobry warsztat zajmujący się tym był bym bardzo wdzięczny, chyba że jest ktoś z okolic Wrocławia i mógłby obejrzeć moją B7, z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi etc. AudiB71.8BFB.pdf
cysiek18 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Zrób logi dynamiczne tak to wróżenie z fusów.Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
DanielMod Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Ogarnij logi. Jak pisze cysiek18 bez tego ani rusz. Może przeplywka tnie dawkę? Logi wszystko powiedzą. Odepnij przeplywke i zobacz czy nie ma różnicy w mocy, to tak na szybko co możesz sprawdzić.
shymanskyB7 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Opublikowano 6 Maja 2018 Z tego co mówił Tuner, Turbo zdrowe tylko trochę za późno wstaje, postawił na świece bądź małą ilość paliwa w baku, co do tych logów niestety nie mam możliwości w własnym zakresie wykonania tego, ktoś z Wrocławia lub okolic może podjął by się diagnozy ?
cysiek18 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Z tego co mówił Tuner, Turbo zdrowe tylko trochę za późno wstaje, postawił na świece bądź małą ilość paliwa w baku, co do tych logów niestety nie mam możliwości w własnym zakresie wykonania tego, ktoś z Wrocławia lub okolic może podjął by się diagnozy ? Kup kabel na pewno przyda ci się nie raz.Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
shymanskyB7 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Opublikowano 6 Maja 2018 Możesz polecić jakiś kabel w granicach 100 zł ?
Łukasz13 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Do diagnostyki silnika wysatarczy CI ten kabel plus program w pełnej wersji vag com 3.11, jest na forum w dziale diagnostyka. https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-niebieski.html
jolley Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 @Łukasz13 a jakiś kabel dla aut 2004+ ?
cysiek18 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 8 godzin temu, jolley napisał: @Łukasz13 a jakiś kabel dla aut 2004+ ? Do samej diagnostyki silnika ten co polecił Łukasz, bo sterownik silnika lata po linii K. Do czegoś więcej, musisz szukać klonów. Ja kupiłem 1.5 roku temu interfejs opisany VAG 007 (znajdziesz dostawcę w google) i póki co działa bardzo dobrze. Odezwij się na PW to ci link wyślę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się