Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Notlauf - czy to wina zaworu N75 ?


andrzej32

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj na stole wylądowała moja turbina,rozebrałem pierwszą część wylotową,potem dostałem się do kierownic,rzeczywiście sporo nagaru i słabo to wszystko się ruszało.Najpierw wszystko dokładnie umyłem,potem każdą część wypolerowałem papierem ściernym na końcu o granulacji 1000 tak żeby powieszchnie były jak najmniej porowate.Efekt końcowy był super wszystko chodziło i wyglądało jak w zegarku szwajcarskim.niestety dopiero w pon.zamontuje turbinę,już nie mogę się doczekać efektu.tak więc pon. to dzień prawdy,napewno o tym napiszę na forum. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaki będzie efekt,moja furka po czyszczeniu turbo pięknie wkręca się w obroty. [br]Dopisany: 21 Luty 2009, 20:46_________________________________________________Aha jeszcze jedno sam wyjmowałeś turbinkę czy z pomocą mechanika?Napisz jeśli możesz czy wyjęcie poszło bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinę wyjmowałem z pomocą kolegi mechanika,a czyściłem sam.Sam też będę montował.Z wyjęciem nie było takich dużych problemów,trochę nieciekawy dostęp np.do przewodu olejowego odpływowego.Już na początku ucieszyłem się z tego że bez problemu odkręciłem przewód olej. zasilający,który łatwo ukręcić.reszta śrub,nakrętek też była posłuszna,dzięki WD 40. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawor egr to jest co innego niz zawor podcisnienia moze masz zawor ale to nie jest egr kolego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam drugi zapasowy zawór EGR 1H0906627 ,czy mogę go żałożyć na miejsce N75 (białą główką )?Czy praca tej sztangi możę zwiastować żeturbo jest ok.?

no nie wiem co tu było napisane - do tego sie odnioslem, ale skoro juz wiesz to dobrze, pytac zawsze trzeba :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Właśnie przed chwilą wróciłem z próby,dwie godziny temu zamontowałem wyczyszczoną turbinę,efekt DZIAŁA !!! :notworthy: Mam nadzieję że mój problem został zażegnany,przynajmniej na jakiś czas.Autko chodzi jak dawniej to znaczy mogę swobodnie na każdym biegu cisnąć do oporu.Na chwilę obecną zrobiłem dwa wypady poza miasto i jest ok.aż trudno uwierzyć,jutro znowu pojadę na mały test,w mieście nie ma jak tego sprawdzić.Dziękuje wszystkim za pomoc,bez forum za nic bym nie doszedł jak rozwiązać ten problem:hi:Moi znajomi mechanicy nie mogą uwierzyć że to zasługa czyszczenia.Dodam jeszcze że po złożeniu turbiny kierownice i cały mechanizm z nimi związany(po bardzo dokładnym czyszczeniu,szlifowaniu)bardzo lekko pracuje,podczas kiedy turbinę miałem jeszcze w rękach potrząsając nią było słychać jak dzwonią te łopatki,a teraz kiedy lekko przygazuję za każdym razem słychać jak turbina cicho świszcze :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobny efekt przy 2,5 tys obrotów jakby docinało turbinę. Po ponownym włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Czy to wina n75? Czy takie same objawy może powodować "sztanga"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a powiedzcie mi co to moze byc u mnie bo ja mam podobny problem ale przy zymnym silniku pow.3tys obrotow turbina idzie spac ;) musze wylaczac i wlaczac silnik z koleji jak silnik ma 90stopni to pozniej moge wbijac pedal w ziemie i nic sie nie wylacza o co tu chodzi ? pomozcie bo ze mnie slaby mechanik a pytam czty to mam juz oddawac turbine do czyszczenia ? wiem ze kiedys kumpel podpinal kompa pod auto i pokazal sie jakis blad o przewodzie podcisniomieza czy jakos tak ale czy to cos ma wspolnego ?>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego moze mogli bysmy sie ajkos zgrac ja jestem z nysy i mam podobny problem,lecz umnie jest tak ze doch.do 3000obr. nagle spadek mozy ale tak przez 3 sekundy i spowrotem w podloge.

mam vaga i oprucz skasowania bledow narazie lipa ,mam problem z zarejestrowaniem vaga!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby zrobic logi to pikus wszystko jest na forum nawet filmik !

niestety ciezko mo rozgrysc ta rejestracje :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kur............................................................................a ale jaja tak sie spielem :naughty: zeby tego vaga zareejstrowac iiiiiiii jest!!!!!!!!!!

masakra ale przypadek to jutro dzialam .Dzis wymontowalem n75 i rozebralem przeczyscilem i teraz schnie na grzejniczku jutro montazr i vag!!!!!!!!

Ulala.......zobaczymy najgorsze to pogoda a niemam gdzie sie schowac przed mrozem ale damy rady :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha poskrecam jutro zawor i odpale vaga no i poczytam troche na temat robienia logow (takz eby byc madrzejszym :naughty:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj wymieniłem n75 i dalej to samo :disgust: Jeszcze raz pojade do kumpla na laptopka. Zobaczymy. Tylko że u mnie teraz jest tak że raz ciągnie jak wariat noramlnie a raz odcina przy 2,5-3 tys. Teraz to już całkiem zgłupiałem. U mnie vag pokazał za duże ciśnienie w kolektorze dolotowym i 3 czujniki n75, n18 i ten zaworek od pomiaru ciś na kolektorze. Nie pamiętam jak jest jego numer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...