Liss Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Witam. auto posiadam rok czasu i od początku wyskakiwał błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Postanowiłem się za to zabrać i na początek sprawdziłem szczelność, DV, N75, który profilaktycznie wymieniłem na nowy i wszystko wydaje się być ok, poza tym ze wydaje mi się ze kogoś poniosła Ułańska fantazja z mapa.. Ale sam się za szczególnie nie znam wiec proszę uprzejmie o rady. http://vaglogi.pl/log-002_033_9AnR267.html http://vaglogi.pl/log-115_118_6WZ9b6.html Póki co mam tylko te dwa na szybko na benzynie z góry dzięki
Łukasz13 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Przepływka zaniża zdało by sie podmienić i zrobic kolejne logi, doładowanie zadane z dołu troche spore jak na seryjne graty, bład wyskakuje bo turbina niedoładowuje, pewnie nie jest juz w najlepszej kondycji. Edytowane 7 Maja 2018 przez Łukasz13
Liss Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 Całkiem możliwe z ta turbina lecz 2290 mbar z tego co widzę w najwyższym momencie to seryjna turbina dala by rade dmuchnąć? Przeszło mi przez głowę ostatnio czy nie wrzucić większej odrazu ale nie wiem czy jest sens
Łukasz13 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Ta, przez chwile to sprawna turbina dałaby rade nawet wiecej dmuchnać, poszukaj turbo z k03s, ale bez poprawy programu i włozeniu wiekszych wtrysków to i tak nie ma za dużego sensu.
Liss Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 No z tym tez się liczę, a turbo ogladalem cos takiego http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-audi-vw-1-8-t-53039700073-i7300779337.html wtedy jeszcze wtryski 320cc, DP juz jest i wtedy jeszcze mnie zastanawia czy FMIC bylby potrzebny
Łukasz13 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Turbiny z konecka se odpusc.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
cysiek18 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 No z tym tez się liczę, a turbo ogladalem cos takiegohttp://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-audi-vw-1-8-t-53039700073-i7300779337.html wtedy jeszcze wtryski 320cc, DP juz jest i wtedy jeszcze mnie zastanawia czy FMIC bylby potrzebny Ja bym poszedł trochę inna drogą. FMIC bym montował pierwszy, pod koniec loga masz już 70 stopni w dolocie a mamy dopiero maj. W mega upalne dni o mocy możesz zapomnieć. Podejrzewam też że montaż intercoolera pomógł by na lepsze pompowanie turbiny bo było by zimniejsze powietrze. Założył bym większe wtryski i skorygował program, obniżył zadane ciśnienie i pewnie to turbo by jeszcze chwilę pojeździło [emoji41] Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Liss Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 No i to jest właśnie ten dylemat... W sumie od początku było już 50 stopni a na dworze było 23 i nie wiem nawet jak się ma ten seryjny intercooler
cysiek18 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 13 minut temu, Liss napisał: No i to jest właśnie ten dylemat... W sumie od początku było już 50 stopni a na dworze było 23 i nie wiem nawet jak się ma ten seryjny intercooler Przy seryjnym drugim IC z 2.0tfsi przy 27 stopniach na zewnątrz złapałem 40 stopni. Ale u mnie seria, więc jak celujesz w moce powyżej 200 to szukaj FMIC
Liss Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) W dniu 7.05.2018 o 21:25, Łukasz13 napisał: Przepływka zaniża zdało by sie podmienić i zrobic kolejne logi, doładowanie zadane z dołu troche spore jak na seryjne graty, bład wyskakuje bo turbina niedoładowuje, pewnie nie jest juz w najlepszej kondycji. Mógłbyś jeszcze rzucić okiem na logi LPG? http://vaglogi.pl/log-002_033_6N73xW.html Ostatni to LPG, Dzięki Edytowane 15 Maja 2018 przez Liss
Liss Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) I przy okazji http://vaglogi.pl/log-003_020_WMQSkcf.html Edytowane 15 Maja 2018 przez Liss
Łukasz13 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 No na lpg przepływka też zaniża :), przy 6 tyś albo przerzuca na pb, albo brakuje gazu. Jak ma to lepiej byc to trzeba zrobić, wymienić przepływke, sprawdzić co z turbo.
Liss Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 Ok dzięki bardzo ? zamówiłem już fmic teraz zabiorę się za przeplywke, kolejne jest turbo... głośno gwizdze wydaje mi się że żeliwo pekniete...
Liss Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Witam Panowie. W weekend wrzuciłem Fmic i teraz temperatura przy 27 na dworze ma się tak http://vaglogi.pl/log-115_118_t0XR2.html nie wiem czy to jeszcze dużo czy już znośnie? Ciśnienie doładowania znacznie spadło.. to normalne?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się