Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wartości MAFu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej,

byłby ktoś w stanie zrobić log jakie macie najwyższe wartości przepływki? U mnie wyszło 159 g/s i zastanawiam się, czy to nie za mało (159/0,8=199km) bo powinno być w okolicy 175 g/s

Edytowane przez rogigor
Opublikowano

Za mało. Nie pamiętam ile było u mnie ale mieściło się w minimum jakie podpowiada VCDS. Coś ponad 170g/s

Wyczyściłeś pamięć usterek (nawet jeśli nie było błędów), wygenerowałeś na nowo kod gotowości (w Readiness powinny być same zera), wrzuciłeś trzeci bieg i jechałeś od 1500rpm do odciny z butem w podłodze - zrobiłeś tak?

Opublikowano (edytowane)

Oj nie, jedynie się wpiąłem i heja, a logi robiłem na autostradzie od dwójki do czwórki z butem w podłodze do ok 7tyś obrotów. Ale wątpię żeby kasacja błędów coś dała poza wyzerowaniem korekt.

P.S. świeżutki filtr powietrza, błędów nie ma, readiness sprawdzałem jakiś czas temu i same zera są.

Tutaj log (od dwójki do czwórki)

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez rogigor
Opublikowano

Zrób 2+33 na pb po kasowaniu błędów (3 bieg). Jeśli korekty będą w normie to nie ma się czym przejmować. Jeśli logi robiłeś na lpg to wskazania przepływki mogą być mniejsze niż na pb.

Opublikowano

Hmm log robiłem na LPG (ps korekty LTFT mieszczą się w +/-3%) ale jakie to ma znaczenie dla MAF'a ? On przecież tylko podaje ilość powietrza do ECU, więc paliwo nie powinno mieć wpływu - chyba że jestem w błędzie?

Opublikowano

Jak masz takie korekty to nie szukaj dziury w całym. Nie wiem czemu ale tak jest. U mnie na lpg pokazuje 10 mniej przepływu.

Opublikowano

Zrób pomiar tylko na 3 biegu z butem w podłodze. Droga może być lekko pod górkę, szczególnie w ostatniej fazie pomiaru (od 5000rpm), będziesz miał wtedy pewność, że silnik pracuje pod pełnym obciążeniem.
Nie zaszkodzi też wykręcić przepływkę (tylko jej cześć pomiarową przykręconą dwoma torxami) i wyczyścić te cienkie druciki patyczkami do uszu nasączonymi alkoholem izopropylowym. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
  W dniu 14.05.2018 o 19:09, BeyerBrown napisał(a):

 wyczyścić te cienkie druciki patyczkami do uszu nasączonymi alkoholem izopropylowym.  

Rozwiń  

Przepis jak zj***ć sobie przepływkę :D Nie czyścimy mechanicznie, jeśli już to tylko namoczyć w IPA i później pozostawić do wyschnięcia.

Opublikowano
  W dniu 14.05.2018 o 19:20, przem8 napisał(a):

Przepis jak zj***ć sobie przepływkę :D Nie czyścimy mechanicznie, jeśli już to tylko namoczyć w IPA i później pozostawić do wyschnięcia.

Rozwiń  

Nie prawda przetestowane kilkukrotnie  i wartości ze 140 wzrosły do 170  a samochód ma takiego kopa jak nigdy dotąd z tym że czyszczenie było delikatną szczoteczką do zębów i też dość delikatnie...

Wszystko trzeba robić z głową ale pomysł wyczyszczenia przepływki kiedy daje wartości do d*py jest jedynym który może jej pomóc 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...