Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak się przygotować do wizyty w BRK TUNING.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc tak jak jakieś drobne uszkodzenie robią to na miejscu jeśli coś poważnego to jest tylko 150zł Chamownie i wtryski też oni zakładają oczywiście moje . Więc jak myślicie dobra cena?

Opublikowano

Logi zrobię tylko muszę jeszcze poszukać jak to zrobić ?

Opublikowano
7 godzin temu, Dragon7820 napisał:

Dzisiaj będę dzwonił do nich . Ic już idzie do mnie więc pewnie założę dopiero po programie bo nie zdążę . Mówisz że wtryski będą pasować o tego 2.3t? I kupić je razem z listwa? Heble to wiem i też wymienię po wizycie , ok 10 napisze co mi powiedzieli . 

tak pasuje p&p, sporo tansze od bexowych i wydajniejsze za razem

Opublikowano

To dzięki już idzie do mnie paczka ?

Opublikowano
W dniu ‎2018‎-‎05‎-‎14 o 13:41, Dragon7820 napisał:

To dzięki już idzie do mnie paczka ?

Pochwal się po skończonej modyfikacji, bo też myśle o programie. Ewentualnie podpytaj o cenę programu na 180KM bez modyfikacji sprzętowej ;)

Opublikowano

Siema bez zmiany ic same strojenie wyszło 181km . No i 1200zł ?

Opublikowano

Więc cena raczej ta sama będzie ?

Opublikowano

i jak wrazenia? :) 

Opublikowano

Jest różnica na pewno , dużo lepiej się zbiera ale cena trochę duża jak za sam program. Dodaje wykres może ktoś oceni? 

Opublikowano

Jak mogę wstawić zdjęcie? :-P

Opublikowano

download.jpg

Opublikowano

Chyba bardzo delikatny program ?

Opublikowano

Nie,  chciałem więcej ale powiedział że nie da rady bo paliwo straszna lipa . A myślisz że było można więcej?

Opublikowano (edytowane)

Na seryjnym osprzecie to jest bardzo rozsadny wynik. Nie ma co wiecej pompowac bo tylko go*no z tego wyjdzie.

EDIT: a co do wykresu no to kreski bardzo ladnie poprowadzone, tylko zastanawia mnie czemu tylko do 6tys RPM pomiar byl robiony?

Edytowane przez DivaynEays
Opublikowano

No możliwe nie znam się i dlatego pytam . A czy ktoś powie co jeszcze wymienić do osiągnięcia 200?

Opublikowano
8 minut temu, Dragon7820 napisał:

No możliwe nie znam się i dlatego pytam . A czy ktoś powie co jeszcze wymienić do osiągnięcia 200?

Troszkę szkoda kasy tak  robić na  raty. . Mogł kolega OdrazU dać wtryski z  bex i  Dp. A tak to znów program trzeba będzie robić. . 

Opublikowano
12 minut temu, DivaynEays napisał:

Na seryjnym osprzecie to jest bardzo rozsadny wynik. Nie ma co wiecej pompowac bo tylko go*no z tego wyjdzie.

EDIT: a co do wykresu no to kreski bardzo ladnie poprowadzone, tylko zastanawia mnie czemu tylko do 6tys RPM pomiar byl robiony?

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Dragon7820 napisał:

A czy ktoś powie co jeszcze wymienić do osiągnięcia 200?

Czyli przyrost mocy (za 1200 zl) jakoś specjalnie Cię nie zadowolił ?Pytam bo sam myślę nad programem, mam do BRK 4 km i nie wiem czy warto w tak stare auto tyle inwestować...

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano
11 minut temu, Dragon7820 napisał:

No możliwe nie znam się i dlatego pytam . A czy ktoś powie co jeszcze wymienić do osiągnięcia 200?

wrzucic wtryski z saaba 2.3T (duzo tansze niz te z bexa, a wydajniejsze, obrabiaja okolice 260 km) i dobrze by bylo wrzucic drugi smic z bexa, 2.5 tdi, 2.0 tfsi lub najlepiej fmic. DP pod ta moc nie jest musem, ale zawsze lzej dla turbinki, jak zrobisz ten zestaw to mozesz atakowac 210-215 qnia jezeli turbo zdrowe :)

Opublikowano
1 minutę temu, Marcin13 napisał:

Czyli przyrost mocy (za 1200 zl) jakoś specjalnie Cię nie zadowolił ?Pytam bo sam myślę nad programem, mam do BRK 4 km i nie wiem czy warto w tak stare auto tyle inwestować...

przyrost jest odczuwalny zdecydowanie, bez dwoch zdan, ale nie wiele drozszym kosztem mozna go powiekszyc o drugie tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...