Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak się przygotować do wizyty w BRK TUNING.


Dragon7820

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy znowu czek i dwa błędy 16683 i 17535. Wiem że muszę sprawdzić turbo  . Ktoś może jeszcze się wypowiedzieć na temat tych logów i błędów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie na bogato po korektach. Może być wina filtra paliwa (padł regulator), bo za krótkie czasy wtrysków jak na auto po programie na seryjnych wtryskach.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jakie tam wtryski siedza w koncu, do tego wyglada jakby byla dziura w dolocie i od tego zacznij sprawdzanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski o numerze  0280156085 niebieskie . To mówisz że sprawdzić szczelność dolotu? Czy wszystkie węże? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i zastanawiam się czy miałeś już problemy przed podniesieniem mocy czy oni coś przedobrzyli i zepsuli? Bo chciałem do nich się wybrać w październiku i teraz nie wiem.

Edytowane przez Marcin Lipiński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wcześniej było wszystko ok i teraz nie wiem czy to ich wina czy nie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dragon7820 napisał:

Wyciągnę kata i zobaczę jak to wygląda wszystko

Warto dodać że największy wpływ na poprawną pracę turbiny mają pęknięcia koło klapki wg, same pęknięcia muszli przed latem nie mają aż takiego znaczenia. Jak odkrecisz lata od turbo i go odchylisz to bez problemu włożysz tam telefon i zrobisz zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do logow no to problem z doladowaniem jest, sprawdz szczelnosc calego dolotu/wezy/ic + DV. No i problem z paliwem, jak masz manometr to sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej na postoju i pod obciazeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zamówiłem już filtr paliwa oraz ten zaworek od odmy . A kata idę wykręcić tylko bez kanału to trochę lipa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, DivaynEays napisał:

Co do logow no to problem z doladowaniem jest, sprawdz szczelnosc calego dolotu/wezy/ic + DV. No i problem z paliwem, jak masz manometr to sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej na postoju i pod obciazeniem

A jak sprawdzić Dv kolego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak nie widać jak widać:-) Jakieś pęknięcię jest.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...