Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 BFB kompresja.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zmierzylem dzis kompresje i wyszlo tak:

1- 10.25

2- 9.6

3- 10.3

4- 10.25 

Co o tym sadzicie ? Ogolnie sprawdzałem z ciekawosci bo auto raz przyspiesza lepiej raz gorzej. Bledow nie ma. Tylko przeplywka zaniza bo pokazuje przy dynamicznych 105. 

Opublikowano

Szczerze to słabo?

1.8t powinno mieć od 10 do 13 

Gdzie 10 to minimum 

Opublikowano

Nie jest pieknie chodz plusem jest mniej wiecej rownosc na kazdym cylindrze.

Gorzej byloby jakby gdzies bylo 13 a gdzieś 10.. 

Opublikowano

Roznie pisza na temat tego minimum stad tez ten post. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, unreal159 napisał:

Witam. Zmierzylem dzis kompresje i wyszlo tak:

1- 10.25

2- 9.6

3- 10.3

4- 10.25 

Co o tym sadzicie ? Ogolnie sprawdzałem z ciekawosci bo auto raz przyspiesza lepiej raz gorzej. Bledow nie ma. Tylko przeplywka zaniza bo pokazuje przy dynamicznych 105. 

Kompresja nie fabryka, powiedział bym że trzeba zbierać kasę na przyszłość ale teraz nic z tym nie robić, książka podaje 9-13 bar. Robiłeś próbę olejową ?

Podejrzewam, że to że raz ci auto lepiej jedzie a raz gorzej to nie wina kompresji, raczej czegoś innego :)

 

Edytowane przez cysiek18
Opublikowano

Jak jest poniżej 8 bara to silnik szrot., grunt, że w miarę równo pokazuje. Pomiar robiłeś na ciepłym?

Wrzuć logi dynamiczne do oceny. Przepływ 105 to o wiele za mało, szukaj nieszczelności albo kupuj nową przepływkę boscha.

Opublikowano (edytowane)

Kompresje zmierzylem przy okazji z czystej ciekawosci. Na cieplym gaz w podlodze.  Próby olejowej nie zrobilem bo pomyślałem o tym jak juz zlozylem wszystko hehe. Ale zrobie jak przyjada cewki gdyż iz ponieważ smieszna sprawa ale padly mi 2 cewki po pomiarze kompresji. Mialem do domu 2 km to se mysle ze juz podjade wibratorem i dobrze ze tylko 2 km. Dojechalem pod dom i dym spod maski. Kat caly czerwony i ostro dymilo sie z niego. Logi juz kiedys wstawialem i czepiali sie tylko przeplywki. Ogarnalem sobie wszystko co potrzebuje do sprawdzenia szczelnosci i jak to zrobie to wrzuce ;) ogolnie przeplywka jest dosyc mocno brudna. Ew ja wyczyszcze i zobaczymy co bedzie. 

Edytowane przez unreal159
Opublikowano

Nic dziwnego jak paliwo z dwóch cylindrów szło od razu w wydech i tam się spalało. Może to świece padły podczas odkręcania i dokręcania ?

Opublikowano

Kompreche mierzymy na zimny silniku.

Musi stac ok 24h bez odpalania wtedy bedzie to miarodajne.

Odpinasz zasilanie paliwa i odkrecasz 4 swiece wtedy rozrusznik lzej kreci.

Jezeli Twoj pomiar byl na rozgrzanym silniku to powtorz to na zimnym nastepnie rozgrzej silnik do temp roboczej i zrob pomiar ponownie.

Slabo jednym slowem ta komprecha jak mowa o rozgrzanym.

Opublikowano

Mialem zapasowa cewke w bagażniku i to one. A myslalem ze na cieplym hehe. 

Opublikowano
9 godzin temu, wesz82 napisał:

Kompreche mierzymy na zimny silniku.

Takie rzeczy to chyba w dieslu :)

Benzynę się mierzy na ciepłym :D

Opublikowano

A dziwne bo olej doszczelnia wszedzie tak samo..

Prawidlowa szkola to zimny i cieply ale kto ma na to czas...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...