unreal159 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Witam. Zmierzylem dzis kompresje i wyszlo tak: 1- 10.25 2- 9.6 3- 10.3 4- 10.25 Co o tym sadzicie ? Ogolnie sprawdzałem z ciekawosci bo auto raz przyspiesza lepiej raz gorzej. Bledow nie ma. Tylko przeplywka zaniza bo pokazuje przy dynamicznych 105.
spraniec Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Szczerze to słabo? 1.8t powinno mieć od 10 do 13 Gdzie 10 to minimum
wesz82 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Nie jest pieknie chodz plusem jest mniej wiecej rownosc na kazdym cylindrze. Gorzej byloby jakby gdzies bylo 13 a gdzieś 10..
unreal159 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Roznie pisza na temat tego minimum stad tez ten post.
cysiek18 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) 3 godziny temu, unreal159 napisał: Witam. Zmierzylem dzis kompresje i wyszlo tak: 1- 10.25 2- 9.6 3- 10.3 4- 10.25 Co o tym sadzicie ? Ogolnie sprawdzałem z ciekawosci bo auto raz przyspiesza lepiej raz gorzej. Bledow nie ma. Tylko przeplywka zaniza bo pokazuje przy dynamicznych 105. Kompresja nie fabryka, powiedział bym że trzeba zbierać kasę na przyszłość ale teraz nic z tym nie robić, książka podaje 9-13 bar. Robiłeś próbę olejową ? Podejrzewam, że to że raz ci auto lepiej jedzie a raz gorzej to nie wina kompresji, raczej czegoś innego Edytowane 13 Maja 2018 przez cysiek18
przem8 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Jak jest poniżej 8 bara to silnik szrot., grunt, że w miarę równo pokazuje. Pomiar robiłeś na ciepłym? Wrzuć logi dynamiczne do oceny. Przepływ 105 to o wiele za mało, szukaj nieszczelności albo kupuj nową przepływkę boscha.
unreal159 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) Kompresje zmierzylem przy okazji z czystej ciekawosci. Na cieplym gaz w podlodze. Próby olejowej nie zrobilem bo pomyślałem o tym jak juz zlozylem wszystko hehe. Ale zrobie jak przyjada cewki gdyż iz ponieważ smieszna sprawa ale padly mi 2 cewki po pomiarze kompresji. Mialem do domu 2 km to se mysle ze juz podjade wibratorem i dobrze ze tylko 2 km. Dojechalem pod dom i dym spod maski. Kat caly czerwony i ostro dymilo sie z niego. Logi juz kiedys wstawialem i czepiali sie tylko przeplywki. Ogarnalem sobie wszystko co potrzebuje do sprawdzenia szczelnosci i jak to zrobie to wrzuce ogolnie przeplywka jest dosyc mocno brudna. Ew ja wyczyszcze i zobaczymy co bedzie. Edytowane 13 Maja 2018 przez unreal159
cysiek18 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Nic dziwnego jak paliwo z dwóch cylindrów szło od razu w wydech i tam się spalało. Może to świece padły podczas odkręcania i dokręcania ?
wesz82 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Kompreche mierzymy na zimny silniku. Musi stac ok 24h bez odpalania wtedy bedzie to miarodajne. Odpinasz zasilanie paliwa i odkrecasz 4 swiece wtedy rozrusznik lzej kreci. Jezeli Twoj pomiar byl na rozgrzanym silniku to powtorz to na zimnym nastepnie rozgrzej silnik do temp roboczej i zrob pomiar ponownie. Slabo jednym slowem ta komprecha jak mowa o rozgrzanym.
unreal159 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Mialem zapasowa cewke w bagażniku i to one. A myslalem ze na cieplym hehe.
cysiek18 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 9 godzin temu, wesz82 napisał: Kompreche mierzymy na zimny silniku. Takie rzeczy to chyba w dieslu Benzynę się mierzy na ciepłym
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 A dziwne bo olej doszczelnia wszedzie tak samo.. Prawidlowa szkola to zimny i cieply ale kto ma na to czas...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się