Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T AVJ 150 km LOGI prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

prośba o zerkniecie na logi- robiłem pierwszy raz zgodnie z instrukcja na yt  wiec nie wiem czy dobrze ?

audi a4 b6 1.8 t avj, 150 km , LPG stag z modyfikacji to filtr wkładka k&n 

https://wetransfer.com/downloads/3ccaa3b6479def307af27d3cb04e7e4520180514180146/a5f0c6f77e8be79ad0fda0227d9cddf320180514180146/f212bc

Opublikowano (edytowane)

Logi wrzuć np. na vaglogi.pl

Poza tym logi w benzynie robi się do odcinki i grupy jakie powinieneś zrobić to 2+33 3+20 i 115+118 - dynamiczne na pb, a na lpg tylko 2+33

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ok jutro ponawiam probe wg sugestii

Opublikowano

dziś logi zrobione powinno być ok ale do odcinki nie zrobiłem ok 5 tys - zbyt mała prosta na rozpędzenie 

prośba o ocenę 

dynamiczne na PB

http://vaglogi.pl/log-002_033_uN1j0.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_b20hv5T.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_iHh1H3.html

dynamiczny na LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_ED2hp.html

statyczny 

http://vaglogi.pl/log-032_D5kud.html

Opublikowano

Co się stało z logiem 115+118? Przepływka zaniża.

Opublikowano

Log 115 118 taki wyszedl nie wiem czemu moze cos zle poszlo 

A przeplywka zaniza tzn probowac ja czyscic czy inne pomysly? 

Opublikowano

i jak turbina - jest ok ?

ile mniej wiecej km pokazuje ?

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, patis33 napisał:

i jak turbina - jest ok ?

ile mniej wiecej km pokazuje ?

Log 115+118 musisz powtórzyć, bo coś poszło nie tak, akurat on jest od turbo.

Po przepływie to jest jakieś 120-130km. Powtórz log to coś więcej będzie wiadomo. Sprawdź szczelność dolotu

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Przez pomyłkę dodałem post nie w tym temacie, wybacz ;/

Edytowane przez Kapuchon
Opublikowano

Przeplyw zanizony, powinien w serii byc 120g, mieszanka z tego powodu zapewne nie prawidlowa + problem z zaplonem

Opublikowano

Przepływka do sprawdzenia bo zaniża, do tego spore stuki w 020. Może być problem np ze świecami, katem lub paliwem.

Doładowanie raczej w normie.

Opublikowano

wywala mi błąd kata i sondy więc pewnie od tego zacząć trzeba 

jutro sprawdzę jeszcze świece 

Opublikowano

To jak wywala blad to duza szansa ze od kata. Moze byc przypchany. Montuj dp albo wywalaj srodek. Turbina odzyje przy okazji.

Opublikowano
Opublikowano
16 minut temu, patis33 napisał:

druga sonde da sie wyłaczyć vagiem ?

Nie u tunera i przy okazji SAI pasuje wyłączyć. Na forum ktoś robi dp, musisz poszukać.

Opublikowano

od dzięki  :thumbup1:

działam z tematami 

Opublikowano

Jak chcesz DP to pisz do Tomek Kafara na FB, on ma w dobrych cenach. Jak sie nie zdecydujesz to mam kata w bdb stanie na opchniecie :)

Opublikowano

Panowie rozebrałem dzisiaj przepływkę przeczyściłem i zrobiłem logi- ale chyba nic nie polepszyło się - proszę o opinie 

http://vaglogi.pl/log-003_020_hc06vnX.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_Y9VxU.html

i pytanie bo w filtrze powietrza zebrała się maź / olej fioletowa i na obudowie przepływki też + w rurze ktora dochodzi do przepływki - co to może być ( zdjęcia niestety które zrobiłę mnie wyszły ) - dodam że 2 tygodnie temu wymieniałem filtr na k&n - czy z niego ten olej może być ?

świece sprawdzone- biały nalot ( to samo było na sondzie )  i na pierwszych dwóch od zderzaka licząc było trochę oleju 

Opublikowano (edytowane)

Biały nalot świadczy raczej o ubogiej mieszance. Jak dolot szczelny to przepływka do wymiany i ta maź to pewnie skutek użytkowania filtra kn'a. Te przepływki są wrażliwe na nadmiar tego oleju... Były kiedyś robione jakieś pomiary i w 1.8t gówno daje ten filtr.

Uszczelka pod klawiaturą do wymiany jak olej na świecach.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...