Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Proszę o analizę błędów


Saritankian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :hi: mam problem z moim tdi-kiem, od pewnego czasu wyłańcza mi się turbinka, była czyszczona, a na vag-u wyszły następujące błędy: uszkodzony czujnik g23 , za niskie ciśnienie w rurze rozgałęźnej i czujnik map poza zasięgiem. Chciałem zapytać czy te błędy faktycznie mają wpływ na wyłańczanie sie turbiny ...dodam że wyłańcza się ona tak przy 2800obr. to jest coś poważnego??? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te błedy nie mają wływu na WYŁĄCZANIE sie turbiny tylko są skutkiem tego co działo sie przed czyszczeniem.

Skasuj je i zobacz czy znów sie pojawią.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te błedy nie mają wływu na WYŁĄCZANIE sie turbiny tylko są skutkiem tego co działo sie przed czyszczeniem.

Skasuj je i zobacz czy znów sie pojawią.

Pozdrawiam

Przemku z całym szacunkiem.....czy napewno :cool1:

drugi błąd [map sensor] tradycyjny notlauf

WYŁĄCZANIE sie turbiny

turbine pracuje... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie wywala doladowanie na 2570 mbar i po ptakach ... :naughty:

logi dynamiczne powinny to potwierdzic ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędy były usuwane i pojawiają się nadal, jest jeszcze jeden...jakiś czujnik przyśpieszenia jest uszkodzony, niestety nie wiemy co to jest za czujnik, a tym bardziej gdzie się znajduje...bardzo prosze o pomoc :wallbash: a co to ten map sensor to jest coś poważnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędy były usuwane i pojawiają się nadal, jest jeszcze jeden...jakiś czujnik przyśpieszenia jest uszkodzony, niestety nie wiemy co to jest za czujnik, a tym bardziej gdzie się znajduje...bardzo prosze o pomoc :wallbash: a co to ten map sensor to jest coś poważnego?

moze chodzi ci o potencjometr gazu .. napisz dokladnie jaki kod błedy ..

co do map sensora .. poszukaj .. bylo wiele razy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiam ponownie :hi: te błędy o których wcześnie mówiłem to...

0201 czujnik prędkości obrotowej -sygnał niezrozumiały

0207 czujnik ciśnienia w rurze dolot -zwarcie do plusa

mój mechanik twierdzi że to jest przyczyna wyłączania się turbiny i chce wymieniać te czujniki , a te są ponoć nieśmiertelne... co robić? bardzo proszę o pomoc :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wymienisz cokolwiek zrob porzadnie diagnostyke... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

proponuje wymienić zawór n75 i po krzyku

krzyk to dopiero moze byc po wymianie .. ze nic nie dalo ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

proponuje wymienić zawór n75 i po krzyku

nie proponuj czegos jak nie wiesz że to pomorze kolega ma inny silnik niz ty i zawor również

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie :hi: byłem na tej djagnostyce niestety logów nie wrzuce bo mi nie chcieli ich zgrać jedyne co to błędy które mi wyszły to;

00519 czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym g71 28-10 zwarcie z plusem sporadyczny

00513 czujnik obrotów silnika g28 27-10 sporadyczny niezrozumiały sygnał

01266 przekaźnik świec żarowych j52 31-00 przerwa zwarcie z masą

17978 zablokowany komputer sterujący p1570 35-00

00575 ciśnienie w kolektorze ssącym 17-00 różnica regulacji

pozatym przepływka, turbina , pompa w porządku....niestety nie mam więcej danych poza tym że czasem auto idzie jakby miało 50 koni mniej i czasem po przegazowaniu trzęsie się na boki jakby chodziły tylko 2 cylindry :wallbash: ma ktoś pomysł co naprawiać? bo mi chcą połowe motoru wymieniać a nie bardzo mnie na to stać... bardzo proszę o pomoc :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob logi bo bez nich bledy nic nie mówią , znajdz kogos z vagiem i zrob pelną diagnostyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie :hi: byłem na tej djagnostyce niestety logów nie wrzuce bo mi nie chcieli ich zgrać jedyne co to błędy które mi wyszły to;

00519 czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym g71 28-10 zwarcie z plusem sporadyczny

00513 czujnik obrotów silnika g28 27-10 sporadyczny niezrozumiały sygnał

01266 przekaźnik świec żarowych j52 31-00 przerwa zwarcie z masą

17978 zablokowany komputer sterujący p1570 35-00

00575 ciśnienie w kolektorze ssącym 17-00 różnica regulacji

pozatym przepływka, turbina , pompa w porządku....niestety nie mam więcej danych poza tym że czasem auto idzie jakby miało 50 koni mniej i czasem po przegazowaniu trzęsie się na boki jakby chodziły tylko 2 cylindry :wallbash: ma ktoś pomysł co naprawiać? bo mi chcą połowe motoru wymieniać a nie bardzo mnie na to stać... bardzo proszę o pomoc :confused4:

powpisuj sobie błedy w wyszukiwarke i bedziesz mial odpowiedz co masz zrobic ...

choc pewniej bylo by zrobic dynamiczne zeby od razu skierowac w dobre miejsce rece ktore lecza ...

p.s moze ktos w twojej okolicy mam Vag'a jak nie to kup .... :wink4: [napewno sie opłaci]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie kabelek 65-85 pln szybko ci sie zwroci , a reszta jest na forum co i jak w odpowiednim dziale masz przykładowy link http://www.allegro.pl/item566169670_vag_com_kkl_409_1_obd2_najtaniej_softpl_dostawa24h.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...