Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t brak mocy ponizej 4000rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich klubowiczów. Problem w moim audi jest dosyć ciężki ponieważ jak dla mnie brakuje mu mocy, silnik 1.8t 163km kod BFB. Wcześniej jeździłem modelem b6 150km i tamten samochód ewidentnie od dołu  "szedł" lepiej. W tym doładowanie czuć dopiero od 4000rpm szukałem już wszędzie i nie jestem w stanie nic więcej zrobić dodam że turbo jest świeżo po regeneracji i sinik dostał 4 nowe cewki beru. Poniżej dorzucam logi z grupy 118, 002 i 003. W vagu wyrzuca błąd 16683- regulacja ciśnienia doładowania przekroczona dolna granica regulacji P0299-002 dolna wartość skrajna przekroczona. Proszę a właściwie błagam o pomoc bo wszędzie gdzie byłem usłyszałem że ten samochód tak jeździ i tyle.

 

 

 

aa1.png

aa2.png

aa3.png

Edytowane przez piotrek1993
Opublikowano

Wrzuć to na vaglogi.pl i wklej linki to będzie można coś wyczytać ?

Opublikowano

dodałem zrzuty ekranu bo ta strona nie chciała tego obsłużyć

Opublikowano

Pliki z logow .csv wrzuc na strone vaglogi.pl i pozniej link do logow podaj tutaj to bedzie czytelniej .

Spoiler

 

 

Opublikowano

poniżej wrzucam linki do logów.

http://vaglogi.pl/log-003_020_9k2274F.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_05mu0.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_FmG6p13.html

ogólnie widać że doładowanie żądane osiąga dopiero przy 4000rpm do tego nie podoba mi sie kąt zapłonu oraz dane z przepływki może ktoś jest coś w stanie wywnioskować z tych danych. A i do tego słychać już łańcuch od nastawnika wałków bede z tym robił  w przyszłym tygodniu. Możliwe że to robi aż taki bałagan w parametrach?

 

Opublikowano

logi robisz od 1500-6500 obr bo to benzyna a nie diesel:)

Opublikowano
4 minuty temu, WYSKUN napisał:

logi robisz od 1500-6500 obr bo to benzyna a nie diesel:)

ok dopiero wprawiam sie w Vagu:)  czyli z tych logów nie da sie nic odczytać?

Opublikowano

Da sie wyczytać że turbo wstaje w tempie ślimaka i że masz bardzo ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. 

Opublikowano

Tylko gdzie szukać? bo warsztaty się poddały a ja już nie mam pomysłu...

Opublikowano

Warsztatom nie zostawiaj auta bo zostawisz majątek bo w warsztatach w większości pracują pseudo mechanicy którzy wróżą z kuli.

Podejrzewam że usterska nie jest trudna do zlokalizowania. Poczekaj a za niedługo ktoś bardziej ogarniety niż ja podsunie Ci co dalej zrobić:)

Terazz ja powróżę z kuli :)

dziura w dolocie, n75, turbo, przeplywomierz i katalizator:)

To by trza bylo sprawdzić ale tak jak mówię niech niech ktos madrzejszy niz ja sie wypowie:)

Opublikowano

turbo po regeneracji świeżo a kat nie jest wypalony. przepływke właśnie ide podmienić na inną i zrobie uczciwe logi na niej

Opublikowano (edytowane)

co do testów druga przepływka była uwalona(brak sygnału) wiec została ta co na starych logach ponizej wrzucam logi do 6500rpm

http://vaglogi.pl/log-002_033_W0Xh72.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_LrMg3.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_1qZa0.html

podczas testu spod maski przy 3000rpm usłyszałem dziwny dźwiek coś jakby terkotanie ale w bardzo wysokich tonach...

ma ktoś pomysł co to?

Edytowane przez piotrek1993
Opublikowano (edytowane)

dla mnie to ewidentnie coś z turbina albo dziura w dolocie. Bo ciśnienie aktualne wogole nie pokrywa się z zadanym. sprawdz kompresorem czy nie masz dziury. Wiesz jak sie to robi?

 

Przy okazji sprawdz cisnienie oleju. To bardzo ważne- serio

Edytowane przez WYSKUN
Opublikowano

Z olejem jest wszystko ok czyscilem tydzień temu smok + serwis olejowy sprawdze jeszcze zawor dv i przewod podcisnieniowy do niego moze przez niego dolot tak wolno sie nabija powietrzem

Opublikowano (edytowane)

a czy łańcuszek od napinacza czy masz ok możesz zrobic logi kanału 91+93. nie musisz cisnać. tylko chwilke pojeździj z 15s

Edytowane przez WYSKUN
Opublikowano

Chodzi o ten miedzy walkami? Jest do wymiany w przyszłym tygodniu to zrobie

Opublikowano

tak o ten miedzy wałkami. jest do wymiany bo terkocze z rana max 2-3 sek czy dłużej?

Opublikowano

Dokładnie tak A do tego podczas pracy słychać go cały czas dodatkowo auto na ssaniu bardzo głośno pracuje

Opublikowano

Mozliwe ze przez to wszystkie parametry są rozjechane?

Opublikowano

przez łańcuch i napinacz? Nie. zobacz na Vagu te kanaly 91 i 93

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...