piotrek1993 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 (edytowane) Witam wszystkich klubowiczów. Problem w moim audi jest dosyć ciężki ponieważ jak dla mnie brakuje mu mocy, silnik 1.8t 163km kod BFB. Wcześniej jeździłem modelem b6 150km i tamten samochód ewidentnie od dołu "szedł" lepiej. W tym doładowanie czuć dopiero od 4000rpm szukałem już wszędzie i nie jestem w stanie nic więcej zrobić dodam że turbo jest świeżo po regeneracji i sinik dostał 4 nowe cewki beru. Poniżej dorzucam logi z grupy 118, 002 i 003. W vagu wyrzuca błąd 16683- regulacja ciśnienia doładowania przekroczona dolna granica regulacji P0299-002 dolna wartość skrajna przekroczona. Proszę a właściwie błagam o pomoc bo wszędzie gdzie byłem usłyszałem że ten samochód tak jeździ i tyle. Edytowane 17 Maja 2018 przez piotrek1993
przem8 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Wrzuć to na vaglogi.pl i wklej linki to będzie można coś wyczytać ?
piotrek1993 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 dodałem zrzuty ekranu bo ta strona nie chciała tego obsłużyć
ZoHaN422 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Pliki z logow .csv wrzuc na strone vaglogi.pl i pozniej link do logow podaj tutaj to bedzie czytelniej . Spoiler
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 poniżej wrzucam linki do logów. http://vaglogi.pl/log-003_020_9k2274F.html http://vaglogi.pl/log-002_033_05mu0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_FmG6p13.html ogólnie widać że doładowanie żądane osiąga dopiero przy 4000rpm do tego nie podoba mi sie kąt zapłonu oraz dane z przepływki może ktoś jest coś w stanie wywnioskować z tych danych. A i do tego słychać już łańcuch od nastawnika wałków bede z tym robił w przyszłym tygodniu. Możliwe że to robi aż taki bałagan w parametrach?
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 logi robisz od 1500-6500 obr bo to benzyna a nie diesel
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 4 minuty temu, WYSKUN napisał: logi robisz od 1500-6500 obr bo to benzyna a nie diesel ok dopiero wprawiam sie w Vagu:) czyli z tych logów nie da sie nic odczytać?
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 Da sie wyczytać że turbo wstaje w tempie ślimaka i że masz bardzo ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną.
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Tylko gdzie szukać? bo warsztaty się poddały a ja już nie mam pomysłu...
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 Warsztatom nie zostawiaj auta bo zostawisz majątek bo w warsztatach w większości pracują pseudo mechanicy którzy wróżą z kuli. Podejrzewam że usterska nie jest trudna do zlokalizowania. Poczekaj a za niedługo ktoś bardziej ogarniety niż ja podsunie Ci co dalej zrobić:) Terazz ja powróżę z kuli dziura w dolocie, n75, turbo, przeplywomierz i katalizator:) To by trza bylo sprawdzić ale tak jak mówię niech niech ktos madrzejszy niz ja sie wypowie:)
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 turbo po regeneracji świeżo a kat nie jest wypalony. przepływke właśnie ide podmienić na inną i zrobie uczciwe logi na niej
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) co do testów druga przepływka była uwalona(brak sygnału) wiec została ta co na starych logach ponizej wrzucam logi do 6500rpm http://vaglogi.pl/log-002_033_W0Xh72.html http://vaglogi.pl/log-003_020_LrMg3.html http://vaglogi.pl/log-115_118_1qZa0.html podczas testu spod maski przy 3000rpm usłyszałem dziwny dźwiek coś jakby terkotanie ale w bardzo wysokich tonach... ma ktoś pomysł co to? Edytowane 18 Maja 2018 przez piotrek1993
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) dla mnie to ewidentnie coś z turbina albo dziura w dolocie. Bo ciśnienie aktualne wogole nie pokrywa się z zadanym. sprawdz kompresorem czy nie masz dziury. Wiesz jak sie to robi? Przy okazji sprawdz cisnienie oleju. To bardzo ważne- serio Edytowane 18 Maja 2018 przez WYSKUN
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Z olejem jest wszystko ok czyscilem tydzień temu smok + serwis olejowy sprawdze jeszcze zawor dv i przewod podcisnieniowy do niego moze przez niego dolot tak wolno sie nabija powietrzem
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) a czy łańcuszek od napinacza czy masz ok możesz zrobic logi kanału 91+93. nie musisz cisnać. tylko chwilke pojeździj z 15s Edytowane 18 Maja 2018 przez WYSKUN
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Chodzi o ten miedzy walkami? Jest do wymiany w przyszłym tygodniu to zrobie
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 tak o ten miedzy wałkami. jest do wymiany bo terkocze z rana max 2-3 sek czy dłużej?
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Dokładnie tak A do tego podczas pracy słychać go cały czas dodatkowo auto na ssaniu bardzo głośno pracuje
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Mozliwe ze przez to wszystkie parametry są rozjechane?
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 przez łańcuch i napinacz? Nie. zobacz na Vagu te kanaly 91 i 93
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się