Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI [AFN] słaby | Ocena logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, ostatnio sprawiłem sobie bolid z klasycznym AFN, ale niestety nie wydaje mi się aby miał swoją moc. Ogólnie idzie jakby chciał ale coś nie mógł i gdy zmieni się bieg trzeba chwilę czekać aż zacznie się napędzać ponownie. Podsyłam wam logi  bo chyba to pozostaje.

 

Statyczne
001: 001

004 (u góry): 004

013: 013

Nastawy podstawowe:
000: 000

003 (u góry): 003

004: 004

011 (u góry): 011

Dynamiczne:

001: 001

003 (u dołu) : 003

004 (na dole): 004

008: 008

010: 010

011 (na dole): 011

001 + 004: 001 + 004

003 + 011: 003 + 011

011 + 010: 011 + 010

003 + 008 + 011: 003 + 008 + 011

Chyba to są wszystkie potrzebne logi. Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.

Opublikowano (edytowane)

Wyczysc Egr lub zaslep,ale fizycznie.Wyczysc lub zmien lub zrob dziurke w przeplywce i pokaze sie upragnione 42 mg spadajace do 38 mg przy 4200 obr.Zacznij od egr

Edytowane przez stanek90
Opublikowano

EGR wywalony, ale nadal nie jest najlepiej. Wymieniać przepływkę na nową? 

Opublikowano

zacznij od wyczyszczenia np ipa, oczywisice filtr powietrza masz czysty

Opublikowano

Właśnie w między czasie przyszło mi na myśl przeczyszczenie dolotu, a filtr nowy :)

Opublikowano (edytowane)

Temat do zamknięcia. 

Edytowane przez Pogromcamocy
Opublikowano (edytowane)

Nie chce otwierać nowego postu, więc tutaj napiszę mój problem który niedawno wystąpił. Otóż zaczyna mi wywalać błąd 00575 (wymagane 1950mbar, a jest 1610mbar na vagu, także nie doładowuję). Jakiś czas temu wymienione wszystkie przewody w okół N75 i sam N75 otworzyłem, wyczyściłem, poskładałem ale jest tak jak było. Macie jakieś pomysły co mogło się stać? Od czego zacząć? Jakie logi ewentualnie porobić? Dawka na nastawniku jest w okolicy 3.5mg.

Edytowane przez Pogromcamocy
Opublikowano
13 godzin temu, Pogromcamocy napisał:

Nie chce otwierać nowego postu, więc tutaj napiszę mój problem który niedawno wystąpił. Otóż zaczyna mi wywalać błąd 00575 (wymagane 1950mbar, a jest 1610mbar na vagu, także nie doładowuję). Jakiś czas temu wymienione wszystkie przewody w okół N75 i sam N75 otworzyłem, wyczyściłem, poskładałem ale jest tak jak było. Macie jakieś pomysły co mogło się stać? Od czego zacząć? Jakie logi ewentualnie porobić? Dawka na nastawniku jest w okolicy 3.5mg.

Przede wszystkim sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie, wszystkie opaski zaciskowe, sam intercooler czy nie jest dziurawy, czy coś gwiżdze podczas przyspieszania? Wrzuć log dynamiczny 011, trzeba zobaczyć jak rozkłada się ciśnienie w całym zakresie obrotów, żeby zobaczyć jak ten N75 teraz pracuje.

Opublikowano

Wrócę z pracy to zloguję. Nic nie słychać aby syczało, ale zobaczę mimo wszystko czy nie ma nieszczelności.

Opublikowano

Dobra, już wszystko naprawione :P 
Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...