Pogromcamocy Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Witajcie, ostatnio sprawiłem sobie bolid z klasycznym AFN, ale niestety nie wydaje mi się aby miał swoją moc. Ogólnie idzie jakby chciał ale coś nie mógł i gdy zmieni się bieg trzeba chwilę czekać aż zacznie się napędzać ponownie. Podsyłam wam logi bo chyba to pozostaje. Statyczne 001: 001 004 (u góry): 004 013: 013 Nastawy podstawowe: 000: 000 003 (u góry): 003 004: 004 011 (u góry): 011 Dynamiczne: 001: 001 003 (u dołu) : 003 004 (na dole): 004 008: 008 010: 010 011 (na dole): 011 001 + 004: 001 + 004 003 + 011: 003 + 011 011 + 010: 011 + 010 003 + 008 + 011: 003 + 008 + 011 Chyba to są wszystkie potrzebne logi. Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
stanek90 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 (edytowane) Wyczysc Egr lub zaslep,ale fizycznie.Wyczysc lub zmien lub zrob dziurke w przeplywce i pokaze sie upragnione 42 mg spadajace do 38 mg przy 4200 obr.Zacznij od egr Edytowane 22 Maja 2018 przez stanek90
Pogromcamocy Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2018 EGR wywalony, ale nadal nie jest najlepiej. Wymieniać przepływkę na nową?
stanek90 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 zacznij od wyczyszczenia np ipa, oczywisice filtr powietrza masz czysty
Pogromcamocy Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 Właśnie w między czasie przyszło mi na myśl przeczyszczenie dolotu, a filtr nowy
Pogromcamocy Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Temat do zamknięcia. Edytowane 12 Czerwca 2018 przez Pogromcamocy
Pogromcamocy Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) Nie chce otwierać nowego postu, więc tutaj napiszę mój problem który niedawno wystąpił. Otóż zaczyna mi wywalać błąd 00575 (wymagane 1950mbar, a jest 1610mbar na vagu, także nie doładowuję). Jakiś czas temu wymienione wszystkie przewody w okół N75 i sam N75 otworzyłem, wyczyściłem, poskładałem ale jest tak jak było. Macie jakieś pomysły co mogło się stać? Od czego zacząć? Jakie logi ewentualnie porobić? Dawka na nastawniku jest w okolicy 3.5mg. Edytowane 24 Lipca 2018 przez Pogromcamocy
Undisclosed Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 13 godzin temu, Pogromcamocy napisał: Nie chce otwierać nowego postu, więc tutaj napiszę mój problem który niedawno wystąpił. Otóż zaczyna mi wywalać błąd 00575 (wymagane 1950mbar, a jest 1610mbar na vagu, także nie doładowuję). Jakiś czas temu wymienione wszystkie przewody w okół N75 i sam N75 otworzyłem, wyczyściłem, poskładałem ale jest tak jak było. Macie jakieś pomysły co mogło się stać? Od czego zacząć? Jakie logi ewentualnie porobić? Dawka na nastawniku jest w okolicy 3.5mg. Przede wszystkim sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie, wszystkie opaski zaciskowe, sam intercooler czy nie jest dziurawy, czy coś gwiżdze podczas przyspieszania? Wrzuć log dynamiczny 011, trzeba zobaczyć jak rozkłada się ciśnienie w całym zakresie obrotów, żeby zobaczyć jak ten N75 teraz pracuje.
Pogromcamocy Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Opublikowano 25 Lipca 2018 Wrócę z pracy to zloguję. Nic nie słychać aby syczało, ale zobaczę mimo wszystko czy nie ma nieszczelności.
Pogromcamocy Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Opublikowano 25 Lipca 2018 Dobra, już wszystko naprawione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się