Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 2,8 APR padł - swap na ... ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Jest wiele tematów w sieci na temat przekładek ale ciężko mi to usystematyzować, więc liczę na pomoc. 

Czeka mnie widmo wymiany silnika w A4 b5. Obecny to 2,8 APR automat quattro. 

I teraz pytania - jak to najprościej ogarnąć bez rzeźby? Na jakimś forum czytałem żeby szukać typowo z A4 bo inne mocowania. Inni piszą że obojętnie, może być passat lub a6 bo to jedno i to samo. Jedni żeby szukać z automatu, inni - obojętnie.

APRów jest ogólnie mało, więcej widzę ACK. I teraz kolejny problem - bliźniacze czy jednak nie? Pasuje "plug & play" czy nie? 

Może ktoś przerabiał temat i laikowi podpowie czego szukać...?

Z góry dziękuję za wyrozumiałośc ?

Edytowane przez AdamQQ
Opublikowano

Dorzuć dwie turbiny i będzie 2.8 Bi turbo, jeżeli się tak da to pakuj :)

Opublikowano

Spodziewałem się dobrych rad...

 

Opublikowano

Skoro jeździsz 2.8 to raczej oznacza że lubisz jak auto jedzie to co Ci nie pasuje ? ??

Opublikowano

Silnik padł. Stąd pytanie.

 

Opublikowano
Godzinę temu, AdamQQ napisał:

Silnik padł. Stąd pytanie.

 

Moim zdaniem i za pewne większości tu na forum jak SWAP to na 1.8turbo najlepiej BEX. ?

Opublikowano

Wolałbym pozostać przy V6. Dźwięk silnika rekompensuje wszystko.

 

Opublikowano

A co padło dokładnie że nie chcesz bądz nie opłaca się go robić? Jakieś objawy były itp? Czy tak nagle :>? Jak masz wkładać taki drugi silnik z nalotem ponad 300/400k tak czy siak będziesz go musiał robić a napewno dobrze uszczelnić o ile nie będzie trafiony. 

Opublikowano (edytowane)

Prawdopodobnie był zalany jakimś gównem. Przy zakupie zdawało się ok, 160 km i silnik zaczął stukać, opiłki w oleju, panewki i nie wiadomo co jeszcze. Na razie prace stoją bo olej wysłałem do badania. Kwestia czy przypadek czy jakiś doktor itp

A pytałem o remont - nikt się nie chce braćza takie motory bo ręce trzeba brudzić... takie mamy warsztaty niestety.

Edytowane przez AdamQQ
Opublikowano

No ciężko szczerze o mechaników którzy chcą coś zrobić przy takich silnikach, sam nie moge znaleść nikogo w pobliżu moich rejonów, jak nie ma błędów na kompie to znaczy ze autonie działa tak mówią a najlepiej oddać na olej tarcze i klocki... To straszny niefart, jak masz opiłki to myślę że z robotą musisz liczyć gdzieś okolice 3k zł napewno :/

Opublikowano

Znajdź kogoś,kto ci to ogarnie,co tam się dokładnie stało.Ja bym remontował,to co jest.Używkę kupisz,to czort wie ,jak trafisz.Przy takowym wiekowym motorze tym bardziej.Weź tu traf coś pewnego i z sensownym nalotem?

Opublikowano (edytowane)

Z remontem jest problem bo nikt się nie chce podjąć (twierdzą że się nie kalkuluje) . Czekam na wyniki ekspertyzy i raczej przekładka z niemca. Mam motor na oku, czekam na rozwój sytuacji, moze były właściciel będzie się musiał dołożyć jak coś wyjdzie w oleju ?

 

Edytowane przez AdamQQ
Opublikowano

Jak zakończył się temat? Co wyszło z olejem?

Opublikowano (edytowane)

olej... prawdopodobnie dłuuuuugo nie wymieniany. brak smarowania - wyszło zamiast 5w50 5w...13...  

Przełożony silnik ze szwajcara.

Edytowane przez AdamQQ
Opublikowano

Udało Ci się dorwać dobry motor? Sprawdzałeś go przed zakupem?

Opublikowano (edytowane)

nie było już możliwości sprawdzenia.  książka jest na 216 tyś ale kto wie jak na to patrzeć.

Auto się tacza jak na razie, ale zraziłem się na starcie i już mi się "odpodobał" i raczej długiej przyszłości u mnie nie będzie miał, może do wiosny. Patrzę na niego i widzę człowieka który mnie oszukuje.

 

Edytowane przez AdamQQ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...