Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po Audi A4 B8 BMW F31


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę że Damianowi chodzi o to że zaprzeczasz własnemu pierwszemu opisowi. 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ale napisałem że  zmieniłem pogląd po dłuższym jeżdżeniu. Wtedy chyba oceniłem troszkę pochopnie a4, zresztą też napisałem że dużo mi się nie podoba w a4 np. sama buda w f31 jest ładniejsza ale jazda, prowadzenie i trzymanie się drogi, fotele itd. biją f 31. Nich dokładnie poczyta co tam napisałem. Poza tym jeżdżę różnymi samochodami i nie jestem kibicem jednej marki, dlatego staram się oceniać według mnie objektywnie. Jedni lubią pontony, ja nie ,zawieszenie ma być sztywne a nie jak łódka w F 31. Mój mondeo mk4 jest lepiej zestrojony od f 31 chociaż podobnie miękki

Edytowane przez aprox99
Opublikowano
W dniu 14.02.2019 o 19:34, aprox99 napisał:

Ale napisałem że  zmieniłem pogląd po dłuższym jeżdżeniu. Wtedy chyba oceniłem troszkę pochopnie a4, zresztą też napisałem że dużo mi się nie podoba w a4 np. sama buda w f31 jest ładniejsza ale jazda, prowadzenie i trzymanie się drogi, fotele itd. biją f 31. Nich dokładnie poczyta co tam napisałem. Poza tym jeżdżę różnymi samochodami i nie jestem kibicem jednej marki, dlatego staram się oceniać według mnie objektywnie. Jedni lubią pontony, ja nie ,zawieszenie ma być sztywne a nie jak łódka w F 31. Mój mondeo mk4 jest lepiej zestrojony od f 31 chociaż podobnie miękki

W zawieszeniu M regulowanym jest sztywno i niestety twardo, porównujesz rozumiem ze "zwykłym" zawieszeniem w BMW?

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, papadziordzio napisał:

W zawieszeniu M regulowanym jest sztywno i niestety twardo, porównujesz rozumiem ze "zwykłym" zawieszeniem w BMW?

Nie miałem M ale na niemieckich forach czytam że M też jest miękkie, poza tym standard nie powinien w,, sportowym" aucie jak BMW bujać i kłaść się w zakrętach a to że jest głośny to wie każdy. Kupiłem auto które nowe było za 45 tys. Euro i co mam zawieszenie wymieniać czy jak? Chociaż audi z budy mnie się nie podoba to jazda nieporównywalna trzeba po prostu pojeździć różnymi samochodami. Bmw kierowcy nie dadzą sobie nic powiedzieć, ja oceniam objektywnie. Czytałem że w liftingu od 2015 jest ponoć całkiem inne zawieszenie, sztywne i stabilne, bmw zareagował na krytykę ale tym nie jechałem. W g20 też dalej Mc Pherson z przodu, normalnie to pomyłka

Edytowane przez aprox99
Opublikowano
2 godziny temu, aprox99 napisał:

Nie miałem M ale na niemieckich forach czytam że M też jest miękkie, poza tym standard nie powinien w,, sportowym" aucie jak BMW bujać i kłaść się w zakrętach a to że jest głośny to wie każdy. Kupiłem auto które nowe było za 45 tys. Euro i co mam zawieszenie wymieniać czy jak? Chociaż audi z budy mnie się nie podoba to jazda nieporównywalna trzeba po prostu pojeździć różnymi samochodami. Bmw kierowcy nie dadzą sobie nic powiedzieć, ja oceniam objektywnie. Czytałem że w liftingu od 2015 jest ponoć całkiem inne zawieszenie, sztywne i stabilne, bmw zareagował na krytykę ale tym nie jechałem. W g20 też dalej Mc Pherson z przodu, normalnie to pomyłka

Nie, M nie jest ani trochę miękkie - czy to w trybie Comfort czy Sport, jedyne czego oczekiwałbym to większej różnicy ponieważ comfort tłumacze wcale nie mniej niż sport.

Dlaczego uważasz, że BMW 3 to samochód sportowy? To pełnoprawny cywilny samochód, który ma o niebo precyzyjniejszy układ kierowniczy od Audi.

Gdy kupowałeś nowy samochód za 45k euro nie przejechałeś się M i zwykłym zawieszeniem? Do kogo te pretensje? To tak samo jakbym nie dokupił w pełni elektrycznych foteli i potem narzekał czy mam kupować wiązki i moduł komfortu na przykład plus fotele w samochodzie za 200k PLN? Nielogiczne Twoje podejście i przede wszystkim handlowca, który powinien wyczuć, zapytać czego oczekujesz od samochodu i nakłonić Cię do całego pakietu M za przykładowo 5k EURO.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, papadziordzio napisał:

Nie, M nie jest ani trochę miękkie - czy to w trybie Comfort czy Sport, jedyne czego oczekiwałbym to większej różnicy ponieważ comfort tłumacze wcale nie mniej niż sport.

Dlaczego uważasz, że BMW 3 to samochód sportowy? To pełnoprawny cywilny samochód, który ma o niebo precyzyjniejszy układ kierowniczy od Audi.

Gdy kupowałeś nowy samochód za 45k euro nie przejechałeś się M i zwykłym zawieszeniem? Do kogo te pretensje? To tak samo jakbym nie dokupił w pełni elektrycznych foteli i potem narzekał czy mam kupować wiązki i moduł komfortu na przykład plus fotele w samochodzie za 200k PLN? Nielogiczne Twoje podejście i przede wszystkim handlowca, który powinien wyczuć, zapytać czego oczekujesz od samochodu i nakłonić Cię do całego pakietu M za przykładowo 5k EURO.

 

 

 

Kupiłem 4 letni polisingowy. Nie chodzi mi o twardość zawieszenia tylko o handling i kołysanie na boki. Układ kierowniczy był tak dobry że od 150 bałem się prowadzić, ciągle trzeba było korygować jakby się jechało po wzdłużnych koleinach. Samochód podobał mi się, miał wiele fajnych rzeczy jak limit prędkości czy otwieraną tylną szybę i ogólnie ergonomia bije audi a zużywał o litr mniej i był może lepiej w środku wykonany. Zresztą na niemieckich i polskich forach piszą że f31 myszkuje a autostradzie. Mogę to powtarzać a i tak zwolennicy bmw mnie wyśmieją. Jeździłem latami Mondeo i potem szukałem coś z premium no i takie moje doświadczenia. Jazda próbna 20 km niczego nie daje, auto znasz dopiero po kilku tygodniach

Edytowane przez aprox99
Opublikowano

To ze f30 dobrze sie prowadzi to mit powstaly po swietnym pod tym wzgledem e90. Nowszy model niestety nie dosrasta mu do piet. I nie jest to opinia 1 czy 2 osob, a 90% fanow bmw, wystarczy poczytac fora.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wbijcie na google:F30 niestabilny tor jazdy , tam jest to opisane

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
16 godzin temu, aprox99 napisał:

Kupiłem 4 letni polisingowy. Nie chodzi mi o twardość zawieszenia tylko o handling i kołysanie na boki. Układ kierowniczy był tak dobry że od 150 bałem się prowadzić, ciągle trzeba było korygować jakby się jechało po wzdłużnych koleinach. Samochód podobał mi się, miał wiele fajnych rzeczy jak limit prędkości czy otwieraną tylną szybę i ogólnie ergonomia bije audi a zużywał o litr mniej i był może lepiej w środku wykonany. Zresztą na niemieckich i polskich forach piszą że f31 myszkuje a autostradzie. Mogę to powtarzać a i tak zwolennicy bmw mnie wyśmieją. Jeździłem latami Mondeo i potem szukałem coś z premium no i takie moje doświadczenia. Jazda próbna 20 km niczego nie daje, auto znasz dopiero po kilku tygodniach

Przy M paku + koła 225/45/18 nic nie buja. Amen.

Opublikowano

U mnie przy zwykłym zawieszeniu też auto się normalnie prowadziło. Miałem wcześniej a4 z zawieszeniem 1bv i ok moze w zakrętach było lepiej ale zawieszenie było takie sztywne żw plomby z zębów wypadały.

Musiałeś trafić jakąś padline albo samochód znacznie zużyty.

Opublikowano (edytowane)

Czyli tych padlin jest więcej bo na forach BMW roi się od tematów o złym prowadzeniu, bujaniu itd. Może jeszcze powiecie że F 31 jest cichy? Przy jeździe ciągle wrażenie jakby szyba była niedomknięta. Bartez 90 dobrze wie co pisze. Własności jezdne a4b8, wyciszenie i po prostu same uczucie jazdy to z 2 generacje do przodu ale co tam, znaczek BMW na masce robi swoje. Jak jest tak dobrze to skąd te tematy na forach o złym prowadzeniu? Opisałem po prostu moje wrażenia z jazdy f31 i a4b8. Tak szczerze to kupiłem f31 bo myślałem że ma z przodu wielowahacz jak a4 czy c klasa. Jest żenujące że samochód z regału premium jeździ na tanim Mc Phersonie, co oczywiście przekłada się na prowadzenie i stabilność samochodu. Ok nie każdy to czuje. Własności jezdne f31 porównałbym z Mondeo mk4 kombi, też miękki i buja, chociaż w testach chwalą fordowskie zawieszenie. Apropo po sprzedania f 31 jechałem Bmw 5 Kombi z 2015 r i też nie powala. 

Edytowane przez aprox99
Opublikowano
Godzinę temu, aprox99 napisał:

Czyli tych padlin jest więcej bo na forach BMW roi się od tematów o złym prowadzeniu, bujaniu itd. Może jeszcze powiecie że F 31 jest cichy? Przy jeździe ciągle wrażenie jakby szyba była niedomknięta. Bartez 90 dobrze wie co pisze. Własności jezdne a4b8, wyciszenie i po prostu same uczucie jazdy to z 2 generacje do przodu ale co tam, znaczek BMW na masce robi swoje. Jak jest tak dobrze to skąd te tematy na forach o złym prowadzeniu? Opisałem po prostu moje wrażenia z jazdy f31 i a4b8. Tak szczerze to kupiłem f31 bo myślałem że ma z przodu wielowahacz jak a4 czy c klasa. Jest żenujące że samochód z regału premium jeździ na tanim Mc Phersonie, co oczywiście przekłada się na prowadzenie i stabilność samochodu. Ok nie każdy to czuje. Własności jezdne f31 porównałbym z Mondeo mk4 kombi, też miękki i buja, chociaż w testach chwalą fordowskie zawieszenie. Apropo po sprzedania f 31 jechałem Bmw 5 Kombi z 2015 r i też nie powala. 

Tak samo jak 1.8 T jest bezawaryjnym i najlepszym silnikiem na świecie - to skąd na forach tematy o ich awariach...?

Nie wrzucaj wszystkiego do jednego wora, co do wyciszenia faktycznie mogłoby być lepiej jednak wygłuszenie nadkoli + drzwi robi robotę.

Co za różnica czy ma się znaczek BMW czy AUDI ? Ja również mówię o moich odczuciach, jeden woli córkę, drugi teściową.

Opublikowano
11 minut temu, papadziordzio napisał:

Tak samo jak 1.8 T jest bezawaryjnym i najlepszym silnikiem na świecie - to skąd na forach tematy o ich awariach...?

Trochę nie na miejscu to porównanie, bo 1.8t są na rynku 15-20 lat i ich awarie wynikają z wyeksploatowania egzemplarzy. Gorsze prowadzenie f30 wynika z jakiś wad fabrycznych, bo mówimy tu o autach prawie nowych.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=184994&start=675

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=333057

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=8&t=147846

To tak na szybko, znalezione w ciągu kilku sekund. A takich postów i tematów są setki.

Opublikowano
6 minut temu, bartez90 napisał:

Trochę nie na miejscu to porównanie, bo 1.8t są na rynku 15-20 lat i ich awarie wynikają z wyeksploatowania egzemplarzy. Gorsze prowadzenie f30 wynika z jakiś wad fabrycznych, bo mówimy tu o autach prawie nowych.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=184994&start=675

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=333057

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=8&t=147846

To tak na szybko, znalezione w ciągu kilku sekund. A takich postów i tematów są setki.

Zobacz, że problemy opisane przez właścicieli są w większości przypadków bez zawieszenia i układu kierowniczego M. 

Z czym muszę się zgodzić to to, że samochód ewidentnie myszkuje w prawą stronę, geometria sprawdzona, poprawiona i dalej ma tendencję do prawej strony - ten typ tak ma widocznie. Nie zgodzę się na pewno z tym, że samochód się kiepsko prowadzi i buja na dobrej gumie 18'+ w porównaniu do Audi.

Opublikowano
26 minut temu, papadziordzio napisał:

Tak samo jak 1.8 T jest bezawaryjnym i najlepszym silnikiem na świecie - to skąd na forach tematy o ich awariach...?

Nie wrzucaj wszystkiego do jednego wora, co do wyciszenia faktycznie mogłoby być lepiej jednak wygłuszenie nadkoli + drzwi robi robotę.

Co za różnica czy ma się znaczek BMW czy AUDI ? Ja również mówię o moich odczuciach, jeden woli córkę, drugi teściową.

Niekiedy obie są fajne

Opublikowano
16 minut temu, papadziordzio napisał:

Zobacz, że problemy opisane przez właścicieli są w większości przypadków bez zawieszenia i układu kierowniczego M. 

Z czym muszę się zgodzić to to, że samochód ewidentnie myszkuje w prawą stronę, geometria sprawdzona, poprawiona i dalej ma tendencję do prawej strony - ten typ tak ma widocznie. Nie zgodzę się na pewno z tym, że samochód się kiepsko prowadzi i buja na dobrej gumie 18'+ w porównaniu do Audi.

Ok, może te problemy dotyczą głównie zwykłych wersji bez M.

Tylko cały czas porównuję do e90 i ono świetnie się prowadzi zarówno z M, jak i bez M, więc tu jest duży minus dla f30.

Opublikowano

Jak już się podpieramy forami i opiniami ludzi ( których tyle ile ludzi ) 

To proszę link 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=263731

95% tu piszą że nie wrócili by już do Audi :) , niektórzy piszą że F3x prowadzi się lepiej niż Audi ( bo B8 wcale nie jest jakimś mistrzem w kategorii prowadzenia, podsterowość robi w B8 swoje).

Generalnie zawsze przy zmianie modelu na wyższy jest narzekanie że poprzedni był lepszy ale jakoś wszyscy co mają hajs kupują nowe model :) 

Zobacz co ludzie wypisują teraz o B9, że brzydkie, że sline brzydki, że wykończenie słabe ale jakby taki człowiek miał możliwość zakupu takiego Audi to by się 5 minut nie zastanawiał. 

 

Opublikowano (edytowane)

Nie chcę już tego F31 tak dołować, ale w manualu córka sąsiada(też kupiła jak ja diesla 184KM)wrzuca wsteczny dwoma rękami. Moja żona nie umiała go wogóle wrzucić a mnie brała kur..ca. Jak można tak debilnie zrobić blokadę wstecznego? Ok wy ci,, zadowoleni"jeżdżą automatami

Edytowane przez aprox99
Opublikowano
16 godzin temu, aprox99 napisał:

Nie chcę już tego F31 tak dołować, ale w manualu córka sąsiada(też kupiła jak ja diesla 184KM)wrzuca wsteczny dwoma rękami. Moja żona nie umiała go wogóle wrzucić a mnie brała kur..ca. Jak można tak debilnie zrobić blokadę wstecznego? Ok wy ci,, zadowoleni"jeżdżą automatami

I po problemie :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...