Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t bfb bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 28.05.2018 o 19:57, damian8913 napisał:

również mam BFB+lpg w B7 przebieg 175000 km zużycuie oleju 0 dodam że wymieniam olej co 10 tyś km motul 5w40 

Oczywiście, że dużo zależy od stanu silnika i oleju ale zużycie oleju "0" to raczej między bajki.

Opublikowano

Robicie tragedię z 1,5-2 litry oleju na 10 tysi?Może,to i trochę dużo,ale na tyle kilometrów spoko.Każdy bierze mniej lub więcej.To się gubi ten dodatkowy olej w ogólnych kosztach eksploatacji?.Ja bynajmniej jakoś nie odczuwam tego.ASN też do 2 na 10 tysi,a BEX żony okolice 0,5.

Opublikowano

Jak silnik dobry nie ma prawa brac oleju...

Mielismy ibi 1.2 12v i przez 100tys km zmiana co 10 tys km i na bagnecie zawsze to samo.ten motor latal zawsze cos 150km/h co na taka pojemnosc jest duzo.

Mielismy tez ibi 1.6 16v i ona brala jak porypana bo z predosciami jak wyzej potrafila wciagnac pol litra na 800km.

Takze nie pisac ze zawsze musi brac..

 

 

Opublikowano

Może i są rzadkie przypadki,że nie i to temat tabu,bo nie zawsze ludzie prawdę powiedzą?.Ja bynajmniej jeszcze takiego auta nie trafiłem.A wspomniane 1,2 tylko,że w Polo u mnie brało do 1 litra na 10 tysi.

Opublikowano

Ja nie przeżywam że musze kupic dodatkowo olej na dolewke bo nie o to chodzi :P

Tylko lubię mieć w aucie wszystko w jak najlepszym stanie i chciałem się doradzić was czy to normalne :)

bo jak wspominałem stara b5 bardzo mało mi brała jak i brata b6 :)

No nic zobaczę wąż od ic jak tam wygląda wszystko, luzu na wirniku też mogą mieć na spalanie oleju wpływ ?

Na co jeszcze spojrzeć jak już będzie to sprawdzane ? 

No i czy teraz zostac w końcu na tej 10 czy płukanka i zdecydowanie 5 ? :)

Opublikowano

Musisz oblukac czy to nie jest turbo.

Strona goraca jak i zimna do obejrzenia.

Zdejmij waz i sprawdz ile jest w dolocie oliwy.tutaj akurat tez zawor odmy moze nie trzymac wiec troche to utrudnia.

Odkrec wydech zaraz za turbo i sorawdz czy tam nie widac sladow oliwy tzn nie szukaj samej oliwy lec nagaru po przepalonym oleju(taki lepki osad)

I oczywiscie pomiar cisnienia na cylindrach by sie przydal ale tego nie zrobisz tak szybko(chodz w sumie nie wiem jakie masz zdolnosci i zaplecze?)

Co do oleju to nigdy w zyciu nie zmieniaj na 10w jak jezdziles na 10w to zrob plukanke i zalej 5w..

Opublikowano

Ok za 3 tyg będę w Polsce to sprawdzę te turbo tak jak piszecie :)

zawór odmy niedawno zmienialem ale mechanik założył mi gowno z toprana a miało być z aso.. 

No ale poprawa jest bo na popsutym miałem wysokie obroty na biegu jalowym i gdy odkrecalem korek to go zasysalo. 

Teraz obroty są ok a korek nie jest zasysany ale też go jakoś nie wypycha jak widziałem na jednym z filmikow na yt to tam aż podskakiwal a u mnie po prostu drga. Czy to prawidłowe działanie ? Czy musi bardziej go wypychac ? 

pomiar ciśnienia będę robił podjadę do mechanika :)

ok, czyli olej też zmieniam :)

Opublikowano

Mam problem. W sierpniu wymieniałem rozrząd oraz olej (Motul 5w40). Tydzień temu zauważyłem, że kapie mi olej pod samochodem. Dziś sprawdzam bagnet - 2mm oleju!  Mechanik mówił przy wymianie w sierpniu, że jest mokro za silnikiem, ale nie zagłębiał się w to i w sumie przez te 3 miesiące od wymiany oleju nie ubywało. Skąd to może lecieć i to tak szybko (załóżmy, że w 2 tyg 4 litry oleju)?

Opublikowano

Musialoby lac sie konkret i na bank bys widzial plame pod autem.

Jak bylo wczesniej przed wymiana???

Opublikowano (edytowane)

DELETE.

Edytowane przez Userr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...