bigpawel Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) Witam pomozecie odczytac logi. ? Silnik 1.9 tdi 110km . Przy ok. 3000tys/obr traci moc nie zawsze sporadycznie . Dynamiczny: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Mf3nQ.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_2Jp4Dtg.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Pe98qhx.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_8ji94bi.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_v46RO.html Statyczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_8S4Y7.html Edytowane 1 Czerwca 2018 przez bigpawel ps
bigu888 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) Turbina do czyszczenia, przycinają się kierownice spalin. Po tej utracie mocy da się normalnie jechać czy trzeba wyłączyć silnik i po włączeniu wraca moc? Bo wygląda to na przejście w tryb awaryjny. Zrób log011 na 4 i 5 biegu 2000-4200 rpm - żeby odcięło - dla pewności czy to to. Bo w logu 011, który wstawiłeś, nie ma dużego przeładowania. Edytowane 1 Czerwca 2018 przez bigu888
bigpawel Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Da sie normalnie jechac tylko tak jak sdi. Po wyl i włączeniu wraca moc.
bigu888 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Czyli 99% to co napisałem wcześniej. Ale dla pewności zrób te logi co napisałem.
Leopold27 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Jeżeli to silnik AFN to zmień gruszkę turbiny na z AWX-A ona ma twardszą sprężynę i geometria się nie przycina,czyszczenie pomoże na krótko,sprawdz podciśnienia i kompa w środku czy wężyk nie pęknięty. http://allegro.pl/zawor-gruszka-turbo-1-9tdi-afn-avg-ask-asv-ahf-awx-i7057331147.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24ANDE3OTAwNDUAMjI4NTg4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=16eec79a-2dcb-4f94-bee8-20685f5a935e
Undisclosed Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 2.06.2018 o 16:29, Leopold27 napisał: sprawdz podciśnienia i kompa w środku czy wężyk nie pęknięty. http://allegro.pl/zawor-gruszka-turbo-1-9tdi-afn-avg-ask-asv-ahf-awx-i7057331147.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24ANDE3OTAwNDUAMjI4NTg4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=16eec79a-2dcb-4f94-bee8-20685f5a935e Poliftowy AFN nie ma tego wężyka, zależy który rocznik b5 ma kolega. W 011 który pokazałeś praktycznie nie ma przeładowania, u mnie gdy turbina była do czyszczenia to ładował 1,5 bara. Klucz 13/14, zaprzyj go o część zimną turbiny i rozruszaj geometrię sztangą. Wężyki podciśnieniowe bym wymienił dla spokoju na silikonowe, żeby wyeliminować ich kwestię raz na zawsze. Dopiero wtedy zastanowiłbym się nad problemem jeśli nadal będzie wpadał notlauf. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez Undisclosed
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się