davcio_ukf Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam. dziś się zdziwiłem ukazaniem się migającego czeka, z kompa wynika wypadanie zapłonu na 1szym cylindrze. Jakie logi zrobić ? cewki i świece wykluczam, bo zmieniałem.
przem8 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 To zamień jeszcze raz miejscami i sprawdź czy błąd idzie za cewką. Objawy na obu paliwach takie same?
davcio_ukf Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) błąd nie idzie za cewką. Nie wiem czy na obu ponieważ dzieje się to tylko jak jest zimny więc odpalany z BP. (rano miałem to i później o 19 jak wracałem) logi na LPG po nagrzaniu i skasowaniu błędów silnika (błąd ten wypadania i raz lambda) http://vaglogi.pl/log-002_033_ZEpX4.html http://vaglogi.pl/log-003_020_caD060.html http://vaglogi.pl/log-015_018_762Gn.html Edytowane 5 Czerwca 2018 przez davcio_ukf
Łukasz13 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Może wtrysk lpg kuleje bo po logach co zrobiłes na gazie nie jest najlepiej z mieszanką, skasuj błedy i powtórz logi na pb.
Repik Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Dodatkowo widać, że przepływka nie jest już w za dobrej formie, nie domaga trochę.
davcio_ukf Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) logi na BP oczywiście tak jak te wyżej na 3cim biegu, nie wiem czemu tak wyszło ale po wejściu w link to na samym dole to jest to na BP http://vaglogi.pl/log-002_033_YZeNL.html http://vaglogi.pl/log-003_020_2KjJN6.html http://vaglogi.pl/log-015_018_nzd23.html No i to co zauważyłem to czek mruga na wolnych obrotach jak dodam gazu podwyższę do około 1500 już nie miga, puszczę gaz znowu zacznie migać, no i na zimnym silniku tak jest, Edytowane 6 Czerwca 2018 przez davcio_ukf
Łukasz13 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Logi sa ok, sprawdz kompresje na zimnyn i nagrzanym silniku.
davcio_ukf Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2018 (edytowane) Na silniku z temp 60 stopni ciśnienie 1szy 9.5 2gi 9.6 3ci 9.6 4ty 10 Więc już nie wiem co to bo odpala normalnie, oleju nie pobiera od wymianu do wymiany zejdzie z bagnetu jakoeś 1/3 długości od min do max więc bez dolewek co 10-12tyś Edytowane 7 Czerwca 2018 przez davcio_ukf
cysiek18 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Opublikowano 7 Czerwca 2018 2 godziny temu, davcio_ukf napisał: Na silniku z temp 60 stopni ciśnienie 1szy 9.5 2gi 9.6 3ci 9.6 4ty 10 Więc już nie wiem co to bo odpala normalnie, oleju nie pobiera od wymianu do wymiany zejdzie z bagnetu jakoeś 1/3 długości od min do max więc bez dolewek co 10-12tyś Ciśnienie bez szału ale przynajmniej równe. Robiłeś próbę olejową żeby sprawdzić czy to góra czy dół ?
davcio_ukf Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2018 próby nie robiłem, uważałem że nie ma po co skoro oleju nie muszę dolewać więc pierścienie chyba nie. Szału nie ma ale w normie jeszcze.
davcio_ukf Opublikowano 14 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2018 Dziś pewnie podjadę sprawdzę ciśnienie na ciepłym bo jedna osoba twierdziła że na zimnym benzyniak nie będzie miał dużego że na ciepłym mierzyć trzeba było. I jak znajdę czas sprawdzę szczelność dolotu
davcio_ukf Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2018 No i dalej walczę z problemem. Auto już było u 4 mechaników i nikt nie chce podjąć ryzyka zdjęcia głowicy bo jak się okaże że to nie to więc wtedy kto za to zapłaci. dostałem wydruk z pomiaru kompresji z warsztatu nie wiem czy ciepły czy zimny itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się